Tämä ei ole jalostuspalsta!!!

oooooooooooooooooooo

Hei koittakaa jokainen jalostusilmoitusta tähän palstaan ajatteleva ymmärtää, että tämä EI OLE JALOSTUSPALSTA!!! Sen virkaa hoitaa tori-palsta. Jokainen jalostusilmoitus lähtee minun toimestani ilmoituksena ylläpitoon ja siitä poistoon.

10

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

      Jo on pennulla pipo tiukalla. :D

    • samat sanat >:-)

      Niin lähtee ylläpitoon ja poistoon tämäkin asiaton kysely, mutta nyt en vielä jaksa ilmoittaa tästä, vaan huomenna illalla vasta. Siihen asti tämä kysely saa toimia täällä häirikkönä :-D

    • Avaa silmäsi........

      "Niin lähtee ylläpitoon ja poistoon tämäkin asiaton kysely, mutta nyt en vielä jaksa ilmoittaa tästä, vaan huomenna illalla vasta."

      Kysely....? Mikä kysely? Ottaako päähän, jos et saa laittaa rekkaamattoman koirasi jalostushaku ilmoitusta tänne?? Muutoin jokainen ymmärtää ap:n viestin aloituksen. Tämä ei todellakaan ole mikään jalostuspalsta, vaan täällä keskustellaan kääpiökoirista.

      • heh heh

        Mikä estää laittamasta? Mistä muuten päättelet edellisen haluavan laittaa rekkaamattoman koiran ilmoituksen tänne? Siksikö koska et ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä? :D


      • oooooooooooooooooooo
        heh heh kirjoitti:

        Mikä estää laittamasta? Mistä muuten päättelet edellisen haluavan laittaa rekkaamattoman koiran ilmoituksen tänne? Siksikö koska et ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä? :D

        Voit toki koittaa "onneasi" mutta delete nappula toimii hyvin kohdallasi, kuten myös muidenkin samaa yrittävien..


      • ---
        oooooooooooooooooooo kirjoitti:

        Voit toki koittaa "onneasi" mutta delete nappula toimii hyvin kohdallasi, kuten myös muidenkin samaa yrittävien..

        Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.


      • oooooooooooooooooooo
        --- kirjoitti:

        Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.

        Turha tästä on vääntää tämän enempää, kuten varmasti huomaat (????) että palstalta on poistunut jokainen jalostusilmoitus..


      • ---
        oooooooooooooooooooo kirjoitti:

        Turha tästä on vääntää tämän enempää, kuten varmasti huomaat (????) että palstalta on poistunut jokainen jalostusilmoitus..

        Se on hyvä että poistuu. Sitä ennen lukuisia halukkaita on ehtinyt ottaa yhteyttä ilmoittajaan, joten mitä turhaa ilmoituksia liian kauan palstalla pitää.


    • noniin !

      Ilmoitin tämän asiattomaksi ;-D

      • oooooooooooooooooooo

        Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe