Hei koittakaa jokainen jalostusilmoitusta tähän palstaan ajatteleva ymmärtää, että tämä EI OLE JALOSTUSPALSTA!!! Sen virkaa hoitaa tori-palsta. Jokainen jalostusilmoitus lähtee minun toimestani ilmoituksena ylläpitoon ja siitä poistoon.
Tämä ei ole jalostuspalsta!!!
10
148
Vastaukset
- heh heh
Jo on pennulla pipo tiukalla. :D
- samat sanat >:-)
Niin lähtee ylläpitoon ja poistoon tämäkin asiaton kysely, mutta nyt en vielä jaksa ilmoittaa tästä, vaan huomenna illalla vasta. Siihen asti tämä kysely saa toimia täällä häirikkönä :-D
- Avaa silmäsi........
"Niin lähtee ylläpitoon ja poistoon tämäkin asiaton kysely, mutta nyt en vielä jaksa ilmoittaa tästä, vaan huomenna illalla vasta."
Kysely....? Mikä kysely? Ottaako päähän, jos et saa laittaa rekkaamattoman koirasi jalostushaku ilmoitusta tänne?? Muutoin jokainen ymmärtää ap:n viestin aloituksen. Tämä ei todellakaan ole mikään jalostuspalsta, vaan täällä keskustellaan kääpiökoirista.- heh heh
Mikä estää laittamasta? Mistä muuten päättelet edellisen haluavan laittaa rekkaamattoman koiran ilmoituksen tänne? Siksikö koska et ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä? :D
- oooooooooooooooooooo
heh heh kirjoitti:
Mikä estää laittamasta? Mistä muuten päättelet edellisen haluavan laittaa rekkaamattoman koiran ilmoituksen tänne? Siksikö koska et ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä? :D
Voit toki koittaa "onneasi" mutta delete nappula toimii hyvin kohdallasi, kuten myös muidenkin samaa yrittävien..
- ---
oooooooooooooooooooo kirjoitti:
Voit toki koittaa "onneasi" mutta delete nappula toimii hyvin kohdallasi, kuten myös muidenkin samaa yrittävien..
Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.
- oooooooooooooooooooo
--- kirjoitti:
Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.
Turha tästä on vääntää tämän enempää, kuten varmasti huomaat (????) että palstalta on poistunut jokainen jalostusilmoitus..
- ---
oooooooooooooooooooo kirjoitti:
Turha tästä on vääntää tämän enempää, kuten varmasti huomaat (????) että palstalta on poistunut jokainen jalostusilmoitus..
Se on hyvä että poistuu. Sitä ennen lukuisia halukkaita on ehtinyt ottaa yhteyttä ilmoittajaan, joten mitä turhaa ilmoituksia liian kauan palstalla pitää.
- noniin !
Ilmoitin tämän asiattomaksi ;-D
- oooooooooooooooooooo
Saat toki ilmoittaa vaikka jokaisen viestin asiattomaksi, mutta ylläpito sen päättää, mikä ei kuulu palstan aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477