Onko kukaan nähnyt Kuhmossa Levälahdessa n. kolmeviikkoa sitten kadonnutta leikattua poikakissaa?? Rinta ja tassut valkoiset. Tikrua kaivataan kotiin. Missä Tikru lienee? Voisitteko ystävällisesti kommentoida, jos havaintoa tai tietoa Tikrusta.
Kadonnut punarusekea poikakissa.
5
418
Vastaukset
- Lakia kunnioittava
Toivottavasti tiedät pykälät ja asetukset kotieläinten omistamisesta! Tuskin on enää elossa.
- Tietämättömille!
Koirat on pidettävä kytkettynä taajamassa. Koirat ja kissat on pidettävä remmissä kuntopolkua vastaavalla alueella, niitä ei saa päästää lainkaan (jollei sitä ole erikseen sallittu) yleiselle uimarannalle, lasten leikkipaikalle, torille toriaikana tai urheilukentälle, ja niiden ulosteet on korjattava taajaman hoidetuilta alueilta. Hoidetulla alueella tarkoitetaan esimerkiksi alueita, joiden nurmikko on leikattu ja joilla on istutuksia tai joilla tiet ovat päällystettyjä.[1] Säännöstä voidaan soveltaa myös hevosiin tai muihin koti- tai lemmikkieläimiin. Muun muassa opas- ja poliisikoirille järjestyslaki sallii kuitenkin poikkeuksia.
- nukkuvaenkeli.2011
Hei! Olen Kaija Makkonen Sudenpolulta Kuhmosta. Mulla onvaalean Ruskea raidallinen mahan alla vähän valkeaa ja ruskeat tassut leikattu poikakissa.Ikä 1 1/2 vuotta.
- Löytökissa
Onko Kaija tuo kissa löytökissa?
- kisuliinix
Jokos se Tikru on löytynyt..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564