Eksyksissä lentokentällä!!!

heikkivartiainen

Olin lähdössä yksikseen Espanjaan viikoksi lomalle.
kun saavuin lentokentän pihaan hämmästyin kuinka iso kenttä onkaan.
Tälläiselle maajussille se on iso kaamea kokemus!!!
Sisällä löysin onneksi kahvilan ja turvatarkastuksen.
Mutta lähtöselvitystä en löytänyt mistään!
Kyselin henkilökunnalta, mutta sain todella huonoa palvelua. (josta olen hyvin pettynyt)
Menin kahvilaan selvittämään ajatukseni, kun sain viimeisen kuulutuksen,niin tuli paniikki.
Menin tiskille ja selitin ongelmani.
He opastivat minut lähtöselvitykseen, mutta tietenkin liian myöhäistä!

Että tälläistä. Nyt olen lähdössä jouluksi Lontooseen, ja toivon, että parempi onni olisi!

5

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hessuhei...

      15-vuotias maajussi lähdössä yksikseen Espanjaan?

      Mikä lentokenttä? Jos tarkoitat Helsinki-Vantaata, niin sehän on pieni kenttä!

      Miten niin liian myöhäistä? Lähditkin siis kotiin kun myöhästyit lennolta?

      Noilla taidoilla ja tolla kokemuksella en suosittele Lontoota. LHR on pikkaisen isompi ja sokkeloisempi kenttä kuin HEL.

      Aloitus oli tietysti nyt vain joku epämääräinen ja säälittävä provo/trolli vai mitä niitä on. On sitä toisilla aikaa huvitella kasvottomana kasvottomien kanssa. Ihmetyttää kovasti. Nykyaika ei sovi kaikille.

      • travelbag

        Itsellani tosi huono kokemus, kun matkustin Espanjan kautta, viime tipan lento, maksoi hurjan summan. Eli vaihtolentoni oli Madridin kentalla, aikaa ei liikaa ollenkaan. No, tulin koneesta pois ja seurasin muita. Yhtakkia olin suuressa hallissa, jossa eli paikkoja A, B, jne. Olin yhtakkia aivan yksin, ei virkailijoita ei mitaan. Paniikki alkoi vallata, lopulta loysin yksinaisen toykean virkailijan, joka ei halunnut auttaa minua.

        Olen matkustanut paljon eli euroopan lentokenttien kautta, joko vaihtolento tai suora lento ko.. maahan, eika missaan muualla ollut niin sekavaa kuin Madrisissa, ei edes Italiassa jossa sekavuus kuuluu asiaan.
        En suosittele !


      • Facepalm²
        travelbag kirjoitti:

        Itsellani tosi huono kokemus, kun matkustin Espanjan kautta, viime tipan lento, maksoi hurjan summan. Eli vaihtolentoni oli Madridin kentalla, aikaa ei liikaa ollenkaan. No, tulin koneesta pois ja seurasin muita. Yhtakkia olin suuressa hallissa, jossa eli paikkoja A, B, jne. Olin yhtakkia aivan yksin, ei virkailijoita ei mitaan. Paniikki alkoi vallata, lopulta loysin yksinaisen toykean virkailijan, joka ei halunnut auttaa minua.

        Olen matkustanut paljon eli euroopan lentokenttien kautta, joko vaihtolento tai suora lento ko.. maahan, eika missaan muualla ollut niin sekavaa kuin Madrisissa, ei edes Italiassa jossa sekavuus kuuluu asiaan.
        En suosittele !

        Olen ollut kahdella Italian lentoasemalla ja ne ainakin olivat täysin selkeitä. Nimittäin Malpensa ja Marco Polo. Ei ollut mitään ongelmia.


    • ??

      ja lontooseen lähdössä?

      jos et helsinki-vantaalta lähtöselvitystä löydä niin voi olla ettet heathrowlta löydä edes ovea...
      onnea vaan matkaan

    • Facepalm²

      Tuskin olet maajussia nähnytkään? Ei Helsinki-Vantaalla voi eksyä tai sitten ollut joko liian vähän aikaa tai liikaa viinaa veressä.

      Eikö oikeasti ole muuta tekemistä kuin trollailla netissä? Joku tosissaan luulee, että maajussit ovat jotenkin tyhmää ja jälkeen jäänyttä porukkaa, vaikka töllit on teknologiaa täynä ja paperisota pahempi kuin pienessä yrityksessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe