Fiksuille naisille

fiksu mies...

Tässä olis fiksulle naiselle tarjolla 30v mies helsingistä. Ulkoisilta mitoiltani oon 175/81, lyhyet hiukset ja vissiinkin vihreät silmät, ihan komea tapaus jolla aina pientä pilkettä silmäkulmassa.. Oon rauhallinen, huum.tajunen ja luotettava ja sitä toivon myös sulta. Taidanpa olla myös hellä ja huomaavainenkin ja ehkä aluksi vähän ujokin mutta makuuhuoneessa rajukin, vaikka joskus on kiva viettää pitkiä helliä hetkiä sängyssä. Seksin suhteen oon kokeilunhaluinen eli kaikkea voi ehdottaa.. En tupakoi enkä paljoa juokaan niin ei tarvi mitään örveltåjää pelätä, toki lasi tai kaksi viiniä joskus maistuu.. Kaikenlisäksi olen terve molemmista päistä. Kaipaan vaihtelua tähän arkeen ja mukavia/ihania salaisia hetkiä. Entäs sinä? Toivottavasti pian tapaamme. Toivottavasti en tuota pettymystä, ainakin teen parhaani..
Iälläsi ei ole niin väliä kunhan olet kuitenkin yli 18v. Eikä ole
väliä oletko vapaa vai varattu. Otahan rohkeasti yhteyttä niin
tutustutaan paremmin ja kenties tavataan.

5

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, jatkan vielä..

..tuo alapään terveys johtuu siitä kun mulla on vielä poikuus tallella, ainu seksi kokemus on kun runkkasin naisenkuvan edessä.

• Ja vielä

Ja vielä yksi juttu... Haluttaessa voin dokata enemmänkin, kunhan lopetan antabus-kuurin sopivasti ensin. Olen itse asiassa tosi hauska kaveri pienen kaljoittelun jälkeen. Jos olet nähnyt elokuvan sokkotreffit, niin olen kuin se nainen siinä... paitsi että olen tietysti mies ja paljon vauhdikkaampi.

• fiksu nainen

Jos fiksu mies on fiksu niin ymmärtää mennä seksisivuille ehdotuksineen. Tämä on kirjeenvaihtopalsta!

• joo niin..

Niin, niin mutta kun olen saannut täältä aikaisemminkin. Tosin jouduin ensin hiukan valehtelemaan kirjeissäni. Tietysti joku näsäviisas haluaa tietää mitä valehtelin...., no naisille nyt ei tartte paljoakaan lohkasta kun jo on sääret levällään.

• wwwwwoman

joopa joo... miehet on sikoja... tai jotku ainaki... kuten sinä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      906
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      32
      644
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      555
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      547
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe