Rakastatko eläimiä?

Teotwawki

Teo ainakin rakastaa lähes poikkeuksetta....... lähes kaikkia eläimiä. Olisi kuitenkin naiivia ja valheellista väittää rakastavansa ihan kaikkia eläimiä. Ei oli uskottavaa, eihän? Kuka rakastaa esimerkiksi valkohaita tai vaikkapa isorokkobakteeria, vaikka se ei varsinainen eläin olekaan, mutta elävä organismi kuitenkin.

Teon desensibilisaatioklinikka on kuitenkin keksinyt keinon, jolla päästään suurimmista ällötyksistä eräitä yleisesti inhottuja elämiä kohtaan. Desensibilisaatio tarkoittaa siedätystä, ettei tarvitse nyt mennä heti Wikipediaan asiaa tarkistamaan.

Laboratoriossamme on saatu kliinisissä kokeissa hyviä tuloksia mm. tilanteissa, joissa koehenkilöt ovat esim. inhonneet hämähäkkejä tai käärmeitä.

Ostimme Brasiliasta kymmenen lintuhämähäkkiä ja rakensimme laboratorioomme terrarion, jonne asutimme kaksi teini-ikäistä tyttöä viikoksi. Korostamme, että tytöt menivät terrarioon vapaaehtoisesti.

Viikon kuluttua tytöt suorastaan rakastivat hämähäkkejämme, jotka sentään ovat suurimpia luonnosta löytyviä hämähäkkejä.. Toistimme saman käämeillä ja siihen emme tarvinneet muita kuin aivan kotimaisia kyitä. Kokeessa tuli todistetuksi mm. se, että käärmeenpuremaan ei kuole ja sille voi saada immuniteetin. Tulokset olivat siis varsin rohkaisevia ja nyt aiomme tehdä tästä liiketoimintaa.

Tule sinäkin Teon terrarioon siedätyshoitoon eläinkammoa hoitamaan vain hintaan 8600 €/viikko.

88

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öitä.......

      Joops, en jaksanut lukea sepustustasi kokonaan.
      Inhoan, pelkään hämähäkkejä, hiiriä, ja kaikkia muitakin mömmertäjiä.
      Ampparit koen kuolettaviksi.
      Mato-ongella saa joku muu laittaa madon onkeen.
      Käärmeet saavat luikertaa, muihin, kuin minun suihin. Yöks!

      • Et jaksanut? No varsinainen pointti oli viimeisessä lauseessa.


      • Anonyymi

        RAKASTAN AMPIAISIA , NIILLÄ OLI PESÄ PARVEKKEELLANI, EIVÄT HÄIRINNEET. SYKSYLLÄ LUONTO TEKI TEHTÄVÄNSÄ, IKÄVÄ JÄI.HÄMÄHÄKIT KIIKUTAN POIS, EN TAPA.LUOJA ON LUONUT ELÄIMET JA HYÖNTEISET.KAUNIITA OVAT,IHMINEN TUHOAA LUONNON, VAIKKA KAIKKI ED.MAINITUT KUULUU LUONNON TASAPAINOON, IHMINEN EI ENÄÄ ,OLEMME TUHOOJIA.


    • Juu, meikäläisellä on toi karmee kammo ryhävalaisiin ja kaskelotteihin?
      Jääkarhu on kans aika paha ja sit mä kammoon kaikenlaisii jättiläistursaita ja kaikkein, KAIKKEIN pahin on Nessie.
      Jotta jos saisin siedätyshoitoo Nessieen?

      • Tutkitaan mahdollisuuksia hankkia niin suuri akvaario, että sinne mahtuu muutama valas ja jääkarhunkin voimme sinne ottaa, siillä se osaa uida.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Tutkitaan mahdollisuuksia hankkia niin suuri akvaario, että sinne mahtuu muutama valas ja jääkarhunkin voimme sinne ottaa, siillä se osaa uida.

        Ei ei, kyllä mä haluun hoidon tota Nessietä tuntemani kammon vuoks.ryhävalas onpinetä sen rinnalla?
        Lumimies mulal kyl unohtu tuosta listasta?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Ei ei, kyllä mä haluun hoidon tota Nessietä tuntemani kammon vuoks.ryhävalas onpinetä sen rinnalla?
        Lumimies mulal kyl unohtu tuosta listasta?

        Lumimiestä emme nyt voi hankkia, sillä me emme usko Siperiasta tulleiden havaintojen todenperäisyyteen. Meistä se on samaa luokkaa kuin Ruokolahden leijona. Loch Nessin hirviö menee samaan kategoriaan.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Lumimiestä emme nyt voi hankkia, sillä me emme usko Siperiasta tulleiden havaintojen todenperäisyyteen. Meistä se on samaa luokkaa kuin Ruokolahden leijona. Loch Nessin hirviö menee samaan kategoriaan.

        Aijaha.Sitä kutsutaan ihmisiä hoitoon ja hirveitä summia pitäs maksaa, mutta mitään ei saa vastineeksi?
        Ilmoitan kyl kuluttajamiehelle, että teillä sitä sitten myydäänkin ilmaa vaan!
        Jos viikko maksaa yli 8donaa, ni kyl se pitää hoitojen toteuttajankin nostaa persiinsä penkistä ja hakee sitä mitä asiakas pyytää!
        Nessie tänne ja just!


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Aijaha.Sitä kutsutaan ihmisiä hoitoon ja hirveitä summia pitäs maksaa, mutta mitään ei saa vastineeksi?
        Ilmoitan kyl kuluttajamiehelle, että teillä sitä sitten myydäänkin ilmaa vaan!
        Jos viikko maksaa yli 8donaa, ni kyl se pitää hoitojen toteuttajankin nostaa persiinsä penkistä ja hakee sitä mitä asiakas pyytää!
        Nessie tänne ja just!

        Mutku Nessietä ei oo, eikä lumimiestä.:-( Älä ny helevatassa siihen kuluttaja-asiamiestä sotke. Se saa aikaan vaan kaaosta.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Mutku Nessietä ei oo, eikä lumimiestä.:-( Älä ny helevatassa siihen kuluttaja-asiamiestä sotke. Se saa aikaan vaan kaaosta.

        Nii-ih.
        Mitäs olis sit vaihtariksi ja pane jotain hyvää kans!
        *käsi luurilla*


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Nii-ih.
        Mitäs olis sit vaihtariksi ja pane jotain hyvää kans!
        *käsi luurilla*

        Teen tarjouksen: meiltä löytyy yksi servaali, tapiiri ja lukematon määrä erilaisia leguaaneja. Lisäksi hankitalisllamme on agakonnia Autraliasta sekä tuulimyllykakaduja.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Teen tarjouksen: meiltä löytyy yksi servaali, tapiiri ja lukematon määrä erilaisia leguaaneja. Lisäksi hankitalisllamme on agakonnia Autraliasta sekä tuulimyllykakaduja.

        Jaa mut kun noi ei ole niiku ollenkaan kauheita!
        Servaali on kissaeläin, enkä mä pelkää kissoja.
        Tapiiri on harmiton kasvissyöjä, olkoonkin et harvinainen, mut ei pelottava missään mieles?
        Leguaanit on niin flegmaattisia tässä ilmastossa ettei ne sais kilpikonnakaan kiinni...
        Agakonnatkaan ei kauhistuta ollenkaan.
        Olisko sulla yhtään jättiläistursasta? Tällasta?
        http://mettemamma.blogspot.com/2005/11/marie-celeste.html
        Krakenia?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kraken

        Aika heikolta näyttää teillä valikoima.Ehkä pitää mennä naapurifirmaan?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Jaa mut kun noi ei ole niiku ollenkaan kauheita!
        Servaali on kissaeläin, enkä mä pelkää kissoja.
        Tapiiri on harmiton kasvissyöjä, olkoonkin et harvinainen, mut ei pelottava missään mieles?
        Leguaanit on niin flegmaattisia tässä ilmastossa ettei ne sais kilpikonnakaan kiinni...
        Agakonnatkaan ei kauhistuta ollenkaan.
        Olisko sulla yhtään jättiläistursasta? Tällasta?
        http://mettemamma.blogspot.com/2005/11/marie-celeste.html
        Krakenia?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kraken

        Aika heikolta näyttää teillä valikoima.Ehkä pitää mennä naapurifirmaan?

        Heh, tuota älä tee nopeita liikkeitä, ethän. (pelaa aikaa) Me tutkimme asiaa, jospa saisimme syväluotauksella Mariaanien haudasta nostetuksi muutaman jättitursaan, mutta ei se ihan hetkessä tapahdu, sillä hauta sijaitsee kaukana Tyynellävaltamerellä, joten malttia ny.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Heh, tuota älä tee nopeita liikkeitä, ethän. (pelaa aikaa) Me tutkimme asiaa, jospa saisimme syväluotauksella Mariaanien haudasta nostetuksi muutaman jättitursaan, mutta ei se ihan hetkessä tapahdu, sillä hauta sijaitsee kaukana Tyynellävaltamerellä, joten malttia ny.

        Oukkei. laittakaapa postia sitten kun on ykskään varteenotettava jutska.....
        joku raptori tai muu mukava elukka 50 miljonan vuoden takaa vois olla ihan oukkei kans...


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Oukkei. laittakaapa postia sitten kun on ykskään varteenotettava jutska.....
        joku raptori tai muu mukava elukka 50 miljonan vuoden takaa vois olla ihan oukkei kans...

        Olemme keskutelleet venäläisten tiedemiesten kanssa, että kun he ovat kloonanneet mammutin, voisimme ehkä aloittaa muinaisten eläinten käyttökokeilut niillä.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Olemme keskutelleet venäläisten tiedemiesten kanssa, että kun he ovat kloonanneet mammutin, voisimme ehkä aloittaa muinaisten eläinten käyttökokeilut niillä.

        Jaa? Keskustelleet?
        JA mun pitäs tän karmeen pelkoni kans elää vie 60 v että te saatte setin kuntoon.
        Kuule....alkaa ny vähän kuseen tois sun pisnekses.....


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Jaa? Keskustelleet?
        JA mun pitäs tän karmeen pelkoni kans elää vie 60 v että te saatte setin kuntoon.
        Kuule....alkaa ny vähän kuseen tois sun pisnekses.....

        Kyllä meillä on mammutteja jo..........arviolta viiden vuoden kuluttua.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Kyllä meillä on mammutteja jo..........arviolta viiden vuoden kuluttua.

        Jaha, jaha...onko varma kans?
        Minen haluu mitää afrikkalaista puettuna karvatupsuihin? tekohampailla?
        Pitäs saada jou autettisuustodistus?
        Mulla on ihan hirvee pelko, tähän kuolee kyl ennen viittä vuotta, oikein kylmä hiki valuu päästä jalkoihin ajatuksestakin.
        Onko teillä kuljetuksetkin järjestetty tuohon hintaan ja ruokailu?
        Mä olen kamalan nälkänen kun pelkään?
        Nii ja janonen?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Jaha, jaha...onko varma kans?
        Minen haluu mitää afrikkalaista puettuna karvatupsuihin? tekohampailla?
        Pitäs saada jou autettisuustodistus?
        Mulla on ihan hirvee pelko, tähän kuolee kyl ennen viittä vuotta, oikein kylmä hiki valuu päästä jalkoihin ajatuksestakin.
        Onko teillä kuljetuksetkin järjestetty tuohon hintaan ja ruokailu?
        Mä olen kamalan nälkänen kun pelkään?
        Nii ja janonen?

        Kuljetukset? Kunhan kuljetat itsesi laboatorioomme, siinä kaikki. Se mammutti tuodaan tietysti tänne.


    • rygseck

      Mulla on ihan kauhee kammo liskoja kohtaan !

      Niit ryömii esiin aina tietynlaisina öinä... niin ku pikkujoulujen jälkeisinä :P

      Siedätystä on kokeiltu - useanakin yönä !!!
      Ei tunnu auttavan...

      • Tuohon yksi lääke: se lähtee sillä, millä se on tullutkin. Siinä tosin piilee vaara, että lopulta olet hoidossa jossain laitoksessa. Parempi siis olisi vähän varoa, kuinka paljon sitä tulilientä siellä pikkujouluissa kitusiinsa kaataa.:-)


      • rygseck
        Teotwawki kirjoitti:

        Tuohon yksi lääke: se lähtee sillä, millä se on tullutkin. Siinä tosin piilee vaara, että lopulta olet hoidossa jossain laitoksessa. Parempi siis olisi vähän varoa, kuinka paljon sitä tulilientä siellä pikkujouluissa kitusiinsa kaataa.:-)

        Ei onnistu !
        Ne vaan kasvaa siitä - ja tulee sitten jonain toisena yönä...

        On se jännä - matokuuri kun on hyvä ottaa silloin tällöin, ni sit saa tommosen riesaksensa :O


      • rygseck kirjoitti:

        Ei onnistu !
        Ne vaan kasvaa siitä - ja tulee sitten jonain toisena yönä...

        On se jännä - matokuuri kun on hyvä ottaa silloin tällöin, ni sit saa tommosen riesaksensa :O

        Niih, pikkujoulut ovat aina riski. Matokuuri on hyvä, mutta mä aion ottaa seuraavan matokuurin sitten kun muut viettävät joulua.:-)


      • Juo maitoo......


    • No hämähäkit ja käärmeethän on ihan ihania kuka nyt niitä inhoaa :o
      Hämynäyttelyssä kävin just pari viikkoo sitten :)

      Ylipäätänsä kaikki eläimet on ihania.

      Mutta, mutta.
      Kärpäsentoukat ja iilimadot ei mun suosikkeja, ne on suorastaan inhokkeja.
      Enkä suostu mihinkään ammeeseen johon niitä mun päälle pistettäis.

      YÖK YÖK

      • Meillä on kattava kokoelma iilimatoja, joten rohkeutta! Tule kokeilemaan, suurimmat niistä ovat peräti 20 cm pitkiä.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Meillä on kattava kokoelma iilimatoja, joten rohkeutta! Tule kokeilemaan, suurimmat niistä ovat peräti 20 cm pitkiä.

        Taidan jättää väliin, kiitos tarjouksesta :)
        Lähden mieluummin tonne Katariinan niemeen syöttämään lintuja ja oravia.
        Mm. tota mun profiilissa olevaa.


      • tulisilla kirjoitti:

        Taidan jättää väliin, kiitos tarjouksesta :)
        Lähden mieluummin tonne Katariinan niemeen syöttämään lintuja ja oravia.
        Mm. tota mun profiilissa olevaa.

        Syötätkö myös rottia? Ne ovat oraville läheistä sukua.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Syötätkö myös rottia? Ne ovat oraville läheistä sukua.

        Rotat on ihan hauskoja.
        Pikkutyttönä mun huoneen ikkunasta katselin Roope rottaa.
        Se oli meidän kompostin vakiovieras.
        Muita rottia ei siellä näkynyt.

        Et varmaan onnistu löytämään oikeesti montaakaan elävää olentoa jonka kautta saisit mun inhoni heräämään :))


      • tulisilla kirjoitti:

        Rotat on ihan hauskoja.
        Pikkutyttönä mun huoneen ikkunasta katselin Roope rottaa.
        Se oli meidän kompostin vakiovieras.
        Muita rottia ei siellä näkynyt.

        Et varmaan onnistu löytämään oikeesti montaakaan elävää olentoa jonka kautta saisit mun inhoni heräämään :))

        Siinä asiassa olemme samiksia:-) Tiesikö Roope muuten nimensä? Rotat ovat viisaita ja erittäin oppivaisia. On väitetty, että jos maailma tuhoutuisi, viimeisenä täällä olisivat torakat ja rotat, sekä eräät arkkieläimet ja bakteeerit.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Siinä asiassa olemme samiksia:-) Tiesikö Roope muuten nimensä? Rotat ovat viisaita ja erittäin oppivaisia. On väitetty, että jos maailma tuhoutuisi, viimeisenä täällä olisivat torakat ja rotat, sekä eräät arkkieläimet ja bakteeerit.

        Kyllä mä halusin silloin pikkulikkana uskoa että se tunsi.
        Mutta luulen tänä päivänä että se oli vaan mun kuvitelma.
        Piilossa se oli silloin kun siellä kulki eli en saanut kesyttää sitä.


      • tulisilla kirjoitti:

        Kyllä mä halusin silloin pikkulikkana uskoa että se tunsi.
        Mutta luulen tänä päivänä että se oli vaan mun kuvitelma.
        Piilossa se oli silloin kun siellä kulki eli en saanut kesyttää sitä.

        Nykyään rotat kuuluvat jokaisen pikkutytön suosikkilistalle.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Nykyään rotat kuuluvat jokaisen pikkutytön suosikkilistalle.

        Jaa, Råtalla vois olla tohon jotain...lisättävää?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Jaa, Råtalla vois olla tohon jotain...lisättävää?

        Rotta ja Råtta ovat kaiketi eri asioita.


    • tutkijapooli

      Onko sinulla majavia? Olisin kiinnostunut niiden hampaista, vaikka en hammaslääkäri olekaan. Myös häntä kiinnostaa.

      • Inhoatko majavia? No, majavia inhotaan niin vähän, että niitä emme aio hankkia.


      • tutkijapooli
        Teotwawki kirjoitti:

        Inhoatko majavia? No, majavia inhotaan niin vähän, että niitä emme aio hankkia.

        En inhoa. Annatko ainoastaan siedätyshoitoa vai saako muutakin pyytää?


      • tutkijapooli kirjoitti:

        En inhoa. Annatko ainoastaan siedätyshoitoa vai saako muutakin pyytää?

        Vain siedätyshoitoa annetaan (myydään).


    • MInulla on vakava hirvikärpäskammo, vaikka en ole koskaan edes nähnyt hirvikärpästä. Pelkkä ajatuskin siitä, että jokin eläin mönkii minun tukassani, puistattaa.

      Mun piti kerran mennä mökiltä bussipysäkille. Tietä pitkin peltoaukeiden läpi olisi ollut matkaa noin 3 km, mutta sopivasti metsän läpi oikoen matka jäi alle kilometriin. Olin rohkea ja valitsin metsäisen reitin.

      Ennen metsäpolulle astumista suojasin itseni huolellisesti erinäisin varustein. Viritin sukkahousut päähän, laitoin hanskat käteen ja puin anorakin päälleni. Vedin anorakin hupun pään suojaksi ja kiristin hupunnauhan tiukasti kasvojeni ympärille. Sitten vedin hanskat anorakin hihansuiden päälle ja ponihäntälenkit hanskan suun varmistimiksi. Vetäsin vielä sukanvarret housunpunttien päälle, ja kuminauhat niihenkin päälle. Yhdessä kohtaa pellon ja metsän reunassa jouduin johonkin hyönteisparveen, ja ne olivat minusta kiinnostuneita, mutta juoksin kovaa karkuun, ja ne eivät seuranneet.

      Selvisin vahingoittumattomana bussipysäkille, jossa purin suojavarusteeni. Hirvikärpäskammoni rajoittaa pahasti elämääni. Teo hyvä, voitko auttaa minua, ja minkäköhän laista menetelmää tässä tapauksessa käytettäisiin. Vielä yksi juttu: Voiko hoitomaksun suorittaa useammassa erässä?

      Nimim. Epätoivoinen

      • (Hieroo käsiään ja hymyilee maireasti ja tuskin malttaa peittää riemuaan) Öh, kyllä meiltä sinulle juuri sopiva hoito löytyy. Tuon mökkijutun olisimme kuitenkin järjestäneet hieman vaivattomammin. Nimittäin Robin Hoodista voi ostaa hyönteistakkeja hintaan 5 juroo/kpl. Niissä on huppu, joka peittää myös kasvot ja kasvosuojan saa pois vetoketjulla.

        Mutta itse asiaan: me olemme erikoistuneet juuri kaltaistesi ihmisten hoitamiseen. Eikä siinä kaikki, sillä me voimme tehdä varsin edullisen osamaksusopimuksen Ála Hobby Hall. Olemme kopioineet mainitun firman osamaksusopimuksen ja käytämme samaa menetelmää.


      • Teotwawki kirjoitti:

        (Hieroo käsiään ja hymyilee maireasti ja tuskin malttaa peittää riemuaan) Öh, kyllä meiltä sinulle juuri sopiva hoito löytyy. Tuon mökkijutun olisimme kuitenkin järjestäneet hieman vaivattomammin. Nimittäin Robin Hoodista voi ostaa hyönteistakkeja hintaan 5 juroo/kpl. Niissä on huppu, joka peittää myös kasvot ja kasvosuojan saa pois vetoketjulla.

        Mutta itse asiaan: me olemme erikoistuneet juuri kaltaistesi ihmisten hoitamiseen. Eikä siinä kaikki, sillä me voimme tehdä varsin edullisen osamaksusopimuksen Ála Hobby Hall. Olemme kopioineet mainitun firman osamaksusopimuksen ja käytämme samaa menetelmää.

        Jätit kylläkin kertomatta tapaukseeni käytettävän hoitomenetelmän, jota tiedustelin. Vaikuttaa hämrähommilta, kun vaan hymyillään maireasti, muttei haluta kuvailela kaupan olevaa hoitoa. Ettei olisi sellaista uskomushoitoa, josta paljon puhutaan.
        Mutta kiitos tiedosta, menen Robin Hoodiin.


      • sedna2003 kirjoitti:

        Jätit kylläkin kertomatta tapaukseeni käytettävän hoitomenetelmän, jota tiedustelin. Vaikuttaa hämrähommilta, kun vaan hymyillään maireasti, muttei haluta kuvailela kaupan olevaa hoitoa. Ettei olisi sellaista uskomushoitoa, josta paljon puhutaan.
        Mutta kiitos tiedosta, menen Robin Hoodiin.

        EEEEIIIIIIIIII SUINKAAN. Tämä on aivan konkreettista desensibilisaatiohoitoa. Meillä on aina syksyisin miljoona hirvikärpästä hirvikärpäshuoneessa, jonne sijoitamme asiakkaamme viikoksi ja huomaa, varsin edullisella hinnalla.


      • Teotwawki kirjoitti:

        EEEEIIIIIIIIII SUINKAAN. Tämä on aivan konkreettista desensibilisaatiohoitoa. Meillä on aina syksyisin miljoona hirvikärpästä hirvikärpäshuoneessa, jonne sijoitamme asiakkaamme viikoksi ja huomaa, varsin edullisella hinnalla.

        Hoidossa saa käyttää henkilökohtaisia suojaimia, eikö niin?


      • sedna2003 kirjoitti:

        Hoidossa saa käyttää henkilökohtaisia suojaimia, eikö niin?

        Asiakkaan pukeutumiseen emme puutu paitsi, että runsain mahdollinen asu on uima-asu.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Asiakkaan pukeutumiseen emme puutu paitsi, että runsain mahdollinen asu on uima-asu.

        Ohhoh!! Tuollaisestahan voi seura akuutti stressireaktio ja sydänpysähdyksiä. Liian vaarallinen hoitomuoto, ja sanoisin että harrastelijoiden käsissä.


      • sedna2003 kirjoitti:

        Ohhoh!! Tuollaisestahan voi seura akuutti stressireaktio ja sydänpysähdyksiä. Liian vaarallinen hoitomuoto, ja sanoisin että harrastelijoiden käsissä.

        Alkaks sustakin Sedna tuntuun ettei tää olekaan minkään professional....?
        Oisko toi vaan joku tuhma vanha setä joka haluu tirkistellä?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Alkaks sustakin Sedna tuntuun ettei tää olekaan minkään professional....?
        Oisko toi vaan joku tuhma vanha setä joka haluu tirkistellä?

        Jaa'a, ehkä, tai se on joku kirjeopiston käynyt suuruudenhullu 'ammatti-ihminen', tai sitten se on vaan ostanut sivistysanakirhjan, ja hoksannut sieltä keinon hankkia rahaa pahaa aavistamattomien ihmisten kärsimyksillä.


      • sedna2003 kirjoitti:

        Jaa'a, ehkä, tai se on joku kirjeopiston käynyt suuruudenhullu 'ammatti-ihminen', tai sitten se on vaan ostanut sivistysanakirhjan, ja hoksannut sieltä keinon hankkia rahaa pahaa aavistamattomien ihmisten kärsimyksillä.

        Tähän keskuteluun emme osallistu. (näyttelee loukkantunutta)


      • Teotwawki kirjoitti:

        Tähän keskuteluun emme osallistu. (näyttelee loukkantunutta)

        'No comments' sopii mainiosti kiperiin tilanteisiin. Saattaa olla, että jossain vaiheessa joudut turvautumaan: "Asianajajani antaa tarvittavat lisätiedot".


      • sedna2003 kirjoitti:

        Jaa'a, ehkä, tai se on joku kirjeopiston käynyt suuruudenhullu 'ammatti-ihminen', tai sitten se on vaan ostanut sivistysanakirhjan, ja hoksannut sieltä keinon hankkia rahaa pahaa aavistamattomien ihmisten kärsimyksillä.

        Alkaa vähän siltä tuntumaan.
        Mihinkään suurempaan pelkoon ei oikein tunnukaan löytymään mitään parannusmetodia.
        Kiemurrellaan ja lupaillaan.Mitään selvää tarjousta en ole saanu, pelkkiä lupauksia?
        Minusta tuntuu että tää on sellanen firma, et ekaks maksetaan ja sitte.....?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Alkaa vähän siltä tuntumaan.
        Mihinkään suurempaan pelkoon ei oikein tunnukaan löytymään mitään parannusmetodia.
        Kiemurrellaan ja lupaillaan.Mitään selvää tarjousta en ole saanu, pelkkiä lupauksia?
        Minusta tuntuu että tää on sellanen firma, et ekaks maksetaan ja sitte.....?

        Sama ajatus heräsi minullekin. Vaikea tuosta Teostakin on tuollaista uskoa, kun olen häntä ihan rehtinä ihmisenä pitänyt. No, minä menen heti huomenna Robbarriin, josko siellä olis vielä niitä hirvikärpässuojaimia ja yritän elää fobiani kanssa. Pitääköhän tuosta hänen antamasta vinkistäkin maksaa jotain?


      • sedna2003 kirjoitti:

        Sama ajatus heräsi minullekin. Vaikea tuosta Teostakin on tuollaista uskoa, kun olen häntä ihan rehtinä ihmisenä pitänyt. No, minä menen heti huomenna Robbarriin, josko siellä olis vielä niitä hirvikärpässuojaimia ja yritän elää fobiani kanssa. Pitääköhän tuosta hänen antamasta vinkistäkin maksaa jotain?

        Tuskinpa vaan, laittoi sen kuitenkin ihan pyytämättä näkösille.
        Pitäskohän meidän kysästä et onko sillä toimilupaa lainkaan?


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Tuskinpa vaan, laittoi sen kuitenkin ihan pyytämättä näkösille.
        Pitäskohän meidän kysästä et onko sillä toimilupaa lainkaan?

        Niinpä niin, ja osoitteena taitaa olla posterestante.


      • sedna2003 kirjoitti:

        Niinpä niin, ja osoitteena taitaa olla posterestante.

        Tietty.Joku hämärä rahansiirto kuitenkin ja osote on Bank of Bahamas...?


      • sedna2003 kirjoitti:

        'No comments' sopii mainiosti kiperiin tilanteisiin. Saattaa olla, että jossain vaiheessa joudut turvautumaan: "Asianajajani antaa tarvittavat lisätiedot".

        Perhana, kun erosin asianajajastani tuossa jo yli vuosi sitten. Meni likapyykit eri koreihin, enkä ilkeä pyytää palveluksia enää.......on ollut vähän hiljaista sen jälkeen kun sanoin hänelle, että hae kissasi pois.


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Tietty.Joku hämärä rahansiirto kuitenkin ja osote on Bank of Bahamas...?

        Ei ole Bahamalla, vaan Cayman-saarilla ja siellä on myös yritykseni kotiosoite. Aputoiminimi toimii täällä. Eihän tässä mitään hämärää ole, eihän? kait.........


      • Teotwawki kirjoitti:

        Ei ole Bahamalla, vaan Cayman-saarilla ja siellä on myös yritykseni kotiosoite. Aputoiminimi toimii täällä. Eihän tässä mitään hämärää ole, eihän? kait.........

        No niin, jollei tuloista tuu osinkoja niin sit se on taas sille kuluttajaneuvojalle ja verovirastolle soitto.
        20 % Vai.....
        *käsi puhelimenkahvalla*


      • anjaniina_ kirjoitti:

        No niin, jollei tuloista tuu osinkoja niin sit se on taas sille kuluttajaneuvojalle ja verovirastolle soitto.
        20 % Vai.....
        *käsi puhelimenkahvalla*

        EIIIIIIIII!!!!!! Korkeintaan 5 %.


      • Teotwawki kirjoitti:

        EIIIIIIIII!!!!!! Korkeintaan 5 %.

        19%
        *nosta puhelinta*


      • anjaniina_ kirjoitti:

        19%
        *nosta puhelinta*

        11 % ja sitten asiasta ei puhuta ulkopuolisille.


    • safirella

      Heh,he:) Et voisi antaa siedätyshoitoa karhukammoon?

      • Voih, karhut ovat harmittomia otuksia. Kerran sienessä ollessani ison siirtolohkareen takaa karhu murisi ja siten tahtoi ilmoittaa hyvissä ajoin, että älä tule lähemmäksi tai muuten emme voi välttää välien selvittelyä. Minä poistuin takavasemmalle, mutta en lähtenyt metsästä pois.

        Mutta, me olemme sopineet Korkeasaaren intendentin kanssa, että voimme käyttää heidän karhulinnaansa kyseiseen tarkoitukseen.


    • Kokeilin käärme siedätystä jo kauan ,kauan sit. Olivat valinneet talvihorros paikaksi mökin alla olleen styroks kasan alusen. Sieltä alko sit sinimustia kyitä luikertelee pitkin alahirttä ulos. Mä huiskin niitä vainaaks kroketti mailalla. Ei se hoito oikein tehonnu muhun . Mut saavat olla rauhassa jos eivät ihan lähi kontaktiin pyri:))

      Nyt reppu selkään ja kohti uimarantaa askeleet. Tuuhan kaveriks :)))

      • Aloitan talviuinnin vasta, kun pakkaset tulevat, mutta voinhan silti astella rantaan kanssasi, kuka sitten lienetkin.


    • Jaa. Minä rakastan kaikkia eläimiä. On sitten eläinten asia jos niistä kaikki eivät rakasta minua.

      Rakastan myös vähiä rahojani. Sekin tuntuu olevan riittävän yksipuolista rakkautta ilman tuollaisia bisnesideoitakin.

      • Niin no, mutta jos bisnesideoita ei olisi, ei maailma pyörisi.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Niin no, mutta jos bisnesideoita ei olisi, ei maailma pyörisi.

        Toisaalta olen täysin vakuuttunut että se pyörii yhtä hyvin vaikka rahani olisivat minulla eivätkä jollakin toisella.


    • Aivan kauhea kammo koaloja, delfiinejä, koiria, hevosia ym. kohtaan eli pääsisikö ilmaiseksi näin hyväntekeväisyystyönä viikoksi kyseisten eläinten pariin?

      Mikrobeja en luokittelisi eläimiksi, joten niitä ei tarvitse rakastaa. Viime kesänä pelastin yhden paarman autosta..

      • Ota pikavippiä meidän omistamastamme Fastloan Oy:stä, sillä saat maksetuksi hoidon.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Ota pikavippiä meidän omistamastamme Fastloan Oy:stä, sillä saat maksetuksi hoidon.

        Jokaisella itseäänkunnioittavalla yrityksellä on hyväntekeväisyyskohteita. Voisin olla sellainen..


      • brutsparklingwine kirjoitti:

        Jokaisella itseäänkunnioittavalla yrityksellä on hyväntekeväisyyskohteita. Voisin olla sellainen..

        Jos saamme sillä medianäkyvyyttä, niin mikäpäs siinä. Itse en ole enää median palveluksessa, joten en voi asiaan paljon vaikuttaa. Jos keksin näyttävän kampanjan, niin laitetaan harkintaan.


    • -öhöh?

      psst...;)) yrittää kuiskaa mahdollisimman hiljaa ja huomiota herättämättä sivusta ....Noista eläimistä niin...tiedä...kai sitä kaikenlaisia ötyköitä jo tullut nähtyä tähän ikään..mutta, ei arvoisalla tiedemiehellä olisi mitään sellaista...No miten tämän nyt lyhytkäisesti ilmaisi....Siedätyshoitomenetelmää entisiä miesystäviä (öhöh...liuta tullut jätettyä taakse) niin vastaan? - niihin kun joutuu törmäämään jopa 30 vuoden jälkeen? Miten tulisi menetellä. Onko ainoa mahdollisuus lähteä laivalla Etelänapa- mantereelle pysyvästi? Tai luottaa sinisilmäisesti kohtaloonsa että, todennäköisyyslaskelmieen perustuen uudelleen kohtaaminen ei tule toistumaan? Tähän on lisättävä että, olen kyllä tehnyt parhaani ettei tapaaminen enää onnistu;)))

      Kysyy toivorikkaasti eräs onnellinen mutta lievästi kuitenkin epätietoisuudessa elävä dorka?

      • Tähän tarvitaan hieman epätavallisia keinoja. Perinteinen siedätyshoito ei sovellu tähän asiaan. Suosittelemme puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, kotiosoitteen ja nimen vaihtoa.


      • -öhöh?
        Teotwawki kirjoitti:

        Tähän tarvitaan hieman epätavallisia keinoja. Perinteinen siedätyshoito ei sovellu tähän asiaan. Suosittelemme puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, kotiosoitteen ja nimen vaihtoa.

        ...Huh! (pyyhkii hikikarpaloita kalvanneelta otsaltaan)...säikähdin jo kertakaikkiaan pahanpäiväisesti...suotta. Joutua nyt "kultaiseen" häkkiin KAIKKIEN ex-miestensä kanssa yhtä aikaa....Aika rajua siedätystä...jopa meikälle. Kiitos, kohteliaasta vastauksenne. (Otin jo selvää Etelänapa mantereelle ovat laivaristeilyt jostain syystä täynnä. On vähintään 15 v. ja.3 kk jonotusaika vähintään). Ei edes pieni vaatimaton lahjusyritys verottomana riitä pääpainolla sanalla pieni..vain vaatimattomuuteni estää paljastamasta tuota summaa oikeasti...pahus...virkamiehet ja tullitarkastajat tiivistäneet rivijään...Elämä on joskus sietämättömättömän kevyttä....(luottaa kuitenkin arvoisan tiedemiehen ammattitaitoon ja tietoisuuteen siitä että, ei paljasta vaki-asiakkaakansa henkilösyyttä suhdetoimintamme onhan perustunut luottamuksellisuuteen).


      • -öhöh? kirjoitti:

        ...Huh! (pyyhkii hikikarpaloita kalvanneelta otsaltaan)...säikähdin jo kertakaikkiaan pahanpäiväisesti...suotta. Joutua nyt "kultaiseen" häkkiin KAIKKIEN ex-miestensä kanssa yhtä aikaa....Aika rajua siedätystä...jopa meikälle. Kiitos, kohteliaasta vastauksenne. (Otin jo selvää Etelänapa mantereelle ovat laivaristeilyt jostain syystä täynnä. On vähintään 15 v. ja.3 kk jonotusaika vähintään). Ei edes pieni vaatimaton lahjusyritys verottomana riitä pääpainolla sanalla pieni..vain vaatimattomuuteni estää paljastamasta tuota summaa oikeasti...pahus...virkamiehet ja tullitarkastajat tiivistäneet rivijään...Elämä on joskus sietämättömättömän kevyttä....(luottaa kuitenkin arvoisan tiedemiehen ammattitaitoon ja tietoisuuteen siitä että, ei paljasta vaki-asiakkaakansa henkilösyyttä suhdetoimintamme onhan perustunut luottamuksellisuuteen).

        Luottamus on ensimmäinen yrityksemme arvoista........ja yhteiskuntavastuu.......ja luonnosuojelu sekä tietysti kierrätys ........ja energiatehokkuuden ja tuottavuuden lisääminen sekä asiakaslähtöisyys....

        Grönlannista löyty vaihtoehtoinen paikka nimeltä Peary Land, jonne voisitte kysyä matkoja seuraavaksi.:-)

        Tiedemies on tässä tuokatunnilla, joten ei ehdi enempää nyt.


    • görgyj

      Se ihmisten eläinrakkaus tuo
      vaan usein tuskaa ja kidutusta
      eläimille.
      Annetaan eläimien olla eläimiä.

      • Sinä sen sanoit ja pannaan kauppa kiinni.:-)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe