Siniset sumarit

bempoertiii

Tietääks kukaan kun olen nähnyt noit sinisiä sumareita / sinertäviä. liikenteessä niin mistäs niitä voi käydä ostamassa omaan bemmiiiin ??? :D

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (/I\)

Sakot paukahtaa jos laitat, ne on kiellettyjä tieliikkennelaissa!

• ----

Miksi? Et kai vain polttele sumareita koko ajan? Se on noloa jos niin tekee. Sumuvaloja kuuluu käyttää sumussa.

• Jo aikuinen

Älä hyvä mies käytä sumareita päivällä. Niitä käyttää ainoastaan naiselliset miehet korviksilla.

• BMW Boy
        Jo aikuinen kirjoitti:

Älä hyvä mies käytä sumareita päivällä. Niitä käyttää ainoastaan naiselliset miehet korviksilla.

Mul on bemmissä siniset sumarit käytös päivällä ja mul on korvikset ja korkkarit. Eli oon tyypillinen BMW-kundi siis.

• Ei näin

Mistä v i t u s t a näitä sumaripellejä oikein sikiää?

Ketjun aloittaja, tuo todennäköisimmin lippispäinen 18-vuotias räkänokka voisi ensin tutkia tieliikennelakia, milloin sumarien polttaminen on laillista. Niitä päiviä ei ole kovin montaa koko vuodessa. Ja toiseksi, etusumareista ei ole yhtään mitään hyötyä, ainoastaan haittaa.

Joten tule järkiisi ja unohda koko homma!

• sumarikäyttäjä

nokyllä sumareista on apua ne kuiteskin valaisee ihan hyvin huomaa kun laittaa pimeällä päälle ja pois niin huomaa mitenkä paljon ne antaa valoa ja miksei niitä sais käyttää luulis että poliisi sakottaa niiden käytöstä jos ne olis kielletty tai haittaisi jotenkin

• Schumari

Mä kans ajelen aina siniset sumarit päällä. Auto on 316. Suuntasin ne vähä yläviistoon, et vastaantulijat hokaa meikäläisen. Siitä mitää sakkoja oo ikinä tullu....

• 320i

Etusumuvalot valaisevat hyvin tehokkaasti kapean kaistaleen auton edestä. Koska ihmisen silmä toimii kuten kamera, kauemmas näkeminen vaikeutuu. Sumuvaloista on siis hyvän näkyväisyyden aikana pelkästään haittaa ja laki myös kieltää käyttämästä niitä muulloin kuin erityisen huonossa kelissä.

• sumarikäyttäjä

nii mutta kun ajelee kaupungilla ralllia niin lähellehhän sitä pitääkin katsoa että näkee missä ajaa ja huomaa katukivet ja liikennemerkit ettei aja niiden yli ja oon kyllä huomannu että sumarit auttaa tuommoisissa olosuhteissa vai pitkät valot päälläkö pitäsi ajaa

• heh hee

Eli olet naisellinen "mies" korviksilla ja korkkareilla ja bemarilla. Ei mitään uutta siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1691
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      128
      1327
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1221
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      826
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      755
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      64
      646
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      37
      502
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      457
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      43