Psori,iho kuntoon viikossa

Oireeton psori

olen saanut psorin oireettomaksi muutamalla lähes ilmaisella hoidolla,takuuvarma
helppokäyttöinen neuvo tässä.-kutinan ja ihon kuivumisen saa pois omegavalmisteilla,eli suomeksi rasvataan iho sisältä käsin.sitten otetaan merisuolaa ja liuotetaan veteen (kylpyamme 1/2 pakettia) saavi tai ämpäri
siten että vesi on reilusti suolaista.seuraavaksi voit olla esim ammeessa 15 min
tai vaikka 1tunnin ajan,siten että suola vaikuttaa reilun ajan.liuottamisen jälkeen
annetaan kuivua normaalisti ,eli ei pestä suolaa pois iholta,vaan voit käyttää
jotain rasvaa ,esim bebantheenia (rasvainen laatu).näin teet joka pv vaikka 2 viikon ajan ,sitten voit hieman harventaa vaikka liuota joka toinen pv,ja tee sumutuspulloon suolavettä,jota sumutat aamuin illoin iholle.
omegakapseleita voit syödä 3-6 kapselia aluksi (voit syödä muutamaa eri valmistetta),2-3 viikon kuluttua vähennä määrä 2-3 kapseliin

P.S auringonvalo suoraan psorialueille voi myöhemmin aiheuttaa okasolusyöpää,koska sairaalla alueella ei ole ihon normaalia
suojaa.samoin valohoidot (lääkärin määräämät) aiheuttavat okasolusyöpää

Tämä kertomani hoito on täysin turvallinen,lähes ilmainen ja saa psorin
oireettomaksi 100% varmuudella.........kokeile

23

7883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovaa puhetta

      luvata tuommoista.

    • ppp+psori

      Totta, olen ihan saman kokeillut jo vuosia sitten ja tännekin useasti kirjoittanut. Kokeilu ei todellakaan maksa paljon mitään eikä myöskään ole samalla lailla vaarallista kuin esim. kortisoni. Ja tarvittaessa voi melkein missä päin maailmaa saada tarvikkeet, jos iho sattuisi taas oireilemaan. Sitäpaitsi jo ikiajoin on tiedetty, että suola tappaa bakteereita, jotka usein tulehduttavat rikkimenneen ihon ja siksi hoito kestää lääkerasvoilla kauan.
      Oma ihoni on ollut nyt 4 vuotta kunnossa, oltuaan sitä ennen vereslihalla lähes vuoden ja alkoi parantua, kun löysin kylvetyshoidon ja ruokaehdotukset netistä.

    • sikadslözsog

      Mistä näitä paskanpuhujia riittää? Lakituvassa tavataan.

    • sopii joillekin

      Itse söisin seuraavaa juustoa, vihanneksia palkokasveja, maksaa vähän sekä kananmunia sekä ruokalusikallisen kylmäpuristettua rypsiöljyä kerran päivässä ei enempää. Nimenomaan kylmäpuristettua, jossa on vitamiinit tallella.

      Muutoinkin monipuolinen ruoka ja riittävä uni auttaa.

      Pahimpia ihoalueita voitelisin tipalla tai parilla kylmäpuristettua rypsiöljyä illalla. Lisäksi vielä Aqualan L.

    • psoripää

      Mulla on auttanut päänahan psoriasikseen System 4 -sarjan hiustenhoitotuotteet.

    • Moi.Eräs tuttuni on kokeillut aloe-vera tuotteita ja niistä löytyy tuote joka sisältää mehiläiskittausvahaa ja se on tepsinyt ongelma kohtiin. Eli todella tehokas voide. Kutina on lakannut ja iho näyttää jo normaalilta eli hilseily loppuu vähitellen. Myös hiuspohjan kutina on helpottanut. Tiedän toki tuotteista enemmän kun itse nykyään niitä myyn. Laittakaa viestiä jos teitä kiinnostaa kuulla enemmän.

    • ppp+psori

      Minulle Aloe-vera tuotteet eivät tehneet mitään. Voide tuntui mukavalta, mutta pitemmän päälle sekin oli enemmän pehmittävää kuin ihoa "parantavaa". Ovat myös kalliita ja hankalia saada kotimyynnin vuoksi.

      VHH-ruokailu, Omegat, suolakylvyt ja stressitön elämä pitävät minut kunnossa, kuten olen jo monasti kertonut.

      Ihotautilääkärissä olen käynyt viimeksi vuonna 2007, jolloin minut uloskirjoitettiin Allergiasairaalasta. Eivät sielläkään lääkärit uskoneet hoitooni, mutta olkoot sitten omissa uskoisaan, jos eivät edes halua tutkia asiaa. Minä olen oireeton ja se parasta. Minulla on kaksi eri psoridiagnoosia, jotka yhdessä tekivät käteni ja jalkani vereslihalle. Läiskiä oli myös jaloissa ja käsivarsissa. Ei ole enää, joten joko ihmeparantuminen on tapahtunut tai sitten elämänmuutokset tekivät tehtävänsä.

    • Andy-Forever

      Tuotteita on itseasiassa todella helppo saada, kyselyjä voi laittaa tulemaan osoitteeseen [email protected] niin sovitaan aika tuote esittelylle.

    • suolaa

      Kyllä toi suolajuttu pitää ainakin minun kohdallani paikkansa, eräs ihotautilekuri neuvoi noin kolmekymmentä vuotta sitten minua suolahoidolla ja kyllä auttaa, ihan merisuolaa veteen liotettuna, jolla sitten aina saunan jäkeen kastelen ihottuma-alueet ja annan kuivua.
      Tosin, olemme tämänkin taudin kanssa yksilöllisiä, että jos minuun tehoo, ei tarkoita, että tehoisi toisille.

    • omahoitoa

      Psoriasis tai psoriaasi eli hilsetystauti on yksi tavallisimpia ihosairauksia. Psoriasisliiton arvion mukaan Suomessa tautia sairastavia on noin 150 000 eli 2–3 prosenttia väestöstä. Psoriasis on tulehduksellinen sairaus, joka aiheuttaa oireita iholla ja nivelissä. Joillakin psoriaatikoilla on sekä iho- että niveloireita, mutta ihopsoriasista esiintyy myös yksin, samoin kuin nivelpsoriasista.

      Psoriasis on yksi monista sairauksista, joiden edessä virallinen lääketiede on aivan voimaton. Näin sairausteollisuuden toimesta psoriasis onkin julistettu parantumattomaksi sairaudeksi. Totuus on kuitenkin ihan jotain muuta, sillä psoriasis on ainakin useimmissa tapauksissa täysin parannettavissa oleva ongelma. Itse asiassa jo hyvin pienillä teoilla voi saada aikaiseksi dramaattista apua tähän ikävään vaivaan. Jos itselläni olisi psoriasis, niin toimisin seuraavasti:

      1. Huolehtisin riittävästä D-vitamiinin saannista. Itselleni tuo riittävä tarkoittaa noin 100 mikrogramman päiväannoksia.

      2. Psoriasis voi liittyä maksan vajaatoimintaan ja entsyymien puutokseen (etenkin lipaasi). Suosisin mahdollisimman paljon raakaruokaa ja rasvoista erityisesti kookosöljyä ja avokadoa. Maksaa voi hoitaa myös vähentämällä myrkkyjen käyttöä, ulkoilemalla enemmän ja myös maarianohdakkeen sekä voikukanjuuren avulla.

      3. Gluteeniviljat pois! Tämän neuvon voi antaa melkein minkä sairauden kohdalla tahansa ja se toimii myös psoriasiksen suhteen. Koita ja hämmästy.

      4. Kaikki käsitellyt ja pitkälle jalostetut maitotuotteet pois ruokavaliosta.

      5. Ihmisille uskotellaan, ettei psoriasis johdu millään tapaa kivennäisaine- tai vitamiinivajareista. On kuitenkin erittäin tyypillistä, että psoriasista sairastavilla on tosi ankara vitaaliaineiden puute. Eli kannattaa harkita perusteellista tankkausta, jossa käyttää apuna esimerkiksi spirulinaa, chlorellaa, laadukasta viherjauhetta, hampunsiemeniä, parapähkinöitä, fulvic acidia, macaa, runsaasti hyvää C-vitamiinia jne…

      6. Valkoinen sokeri kokonaan pois ja tavallisen pöytäsuolan tilalle raffinoimaton merisuola.

      7. Inkivääri ja kurkuma osaksi jokapäiväistä elämää. Ovat sen verran tehokkaita tulehdusten hillitsijöitä.

      8. MSM!

      Jos unohdin listasta jotain oleellista, niin heitä kommenttia…

      Psoriasispotilaat saavat lähes poikkeuksetta apua sairauteensa, kun he käyvät talven aikana hoitamassa vaivaansa etelän lämmössä. Tässä keskeistä osaa näyttelee tietysti tuo ihmeellinen aurinko, mutta ei kannata unohtaa myöskään muita tekijöitä:

      1. Parempi ruoka. Lähes poikkeuksetta ulkomaanmatkoilla syödään paremmin, kuin kotimaassa. Hotelliaamiainen on paljon muuta kuin kahvi ja ruisleipäviipale… Ja mikroaterian sijasta saatetaan syödä esimerkiksi thaimaalaisia herkkuja, jotka valmistetaan tuoreista raaka-aineista.

      2. Stressin sulaminen. Stressittömyys on yksi tärkeistä avaintekijöistä paranemisen suhteen. Myös tämän sairauden osalta.

      3. Paljon raitista ilmaa. Harva viettää aurinkolomaa sisällä möllöttäen. Normaalin puolen tunnin sijasta ulkona voi vierähtää päivässä helposti 8 tuntia.

      4. Merivesi on tosi loistava juttu psoriasispotilaille. Etenkin merivesi aurinko on erinomainen yhdistelmä!

      Vuokraa lehmä
      Christer heitti ilmoille todella hauskan ja toteuttamisen arvoisen idean. Nyt kun tuo tilamaidon myyminen tullaan kieltämään, niin eikö maitotilat voisi myydä tai vuokrata lehmiä. Myydäänhän hevosistakin osuuksia. Lehmä lypsää viikossa keskimäärin 135 litraa maitoa, joten siitä riittää jaettavaksi useammallekin maidon ystävälle. Siinä on minkään viranomaisen turha urputtaa, kun käy hakemassa oman lehmän maitoa ämpäriin…


      http://www.raikasweb.com/psoriasis

      • Anonyymi

        Itsellä Inkivääri pahentaa vaan päänahan psoriasista..


      • Anonyymi

        Merisuola on paras hoito ihottumaan. Itselläni oli käsissä vähän väliä kutiavia vesinäppyjä, aloin hoitamaan merisuolatuotteilla kipeitä käsiäni. Tilasin netistä merisuolatuotteita, joilla hoidin käsiäni. Aluksi ihottuma paheni ja sitten puhdistui. Sen jälkeen ihoni on ollut kunnossa. Merisuolavettä myös juon päivittäin. Googlaa ohje.


    • Tiia481

      Arganicin arganöljy helpottaa ainakin minun ihottuman hoitoon ja on kaiken lisäks täysin luomua. www.arganic.fi tuolta ainakin saa tilattua ja varmaan jostain kauneushoitoloistakin saa sitä.

    • Näinon.on

      Heti alkoi iho paranee kun tuli helteet, 40 vuoden kokemus eri hoitomuodoista aivan turhaan.
      Se aurinko ainut joka parantaa.

    • oikein

      Jos Lääketiede ei Keksi Parannusta Niin Aina Voi ja Pitää Kokeilla Muuta Oli se Kuinka radikaalia Tahansa Kiitos Hyvistä Neuvoista Ja Vinkeistä Lääkärit Ja lääketehtaat Ei varmaan Tykkää Näistä Neuvoista Kun He Ovat Sitämieltä Kärsiköön Jos ei Rahaa Tipu

    • Anonyymi

      Jätä viljat sokeri maito ja tärkkelys....💗👍

    • Anonyymi

      Kaikkihan riippuu siitä ravinnosta jonka ihminen syä eöi antaa solujen käsiteltäväksi!😃

    • Anonyymi

      Kokeillut suolahoitoa, aurinkoa, erillaisia voiteita lopulta ei muu tehonnut kuin suunkautta otettavat lääkkeet ja ne todella tehosivat,

      • Anonyymi

        No miksi lopetit suun kautta otettavan lääkkeen/lääkkeet ?


      • Anonyymi

        Todennäköisesti psori ei parane koskaan, lääkkeitä ei ole tarkoitus syödä jatkuvasti välillä pitäen taukoa,. Nykyinen lääke on kolmas joka soveltui ilman sivuvaikutusta, 2-3 kk jälkeen kuurin aloittamisesta iho oli täysin kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti psori ei parane koskaan, lääkkeitä ei ole tarkoitus syödä jatkuvasti välillä pitäen taukoa,. Nykyinen lääke on kolmas joka soveltui ilman sivuvaikutusta, 2-3 kk jälkeen kuurin aloittamisesta iho oli täysin kunnossa.

        Mitä lääkettä käytät? Ihmettelen kun jo vuosia sitten pyysin reumalääkäriltä Trexania psoriasiskseen ja välillä on nivelkipuja ja lääkäri sanoi ettei hän minulle mitään solumyrkkyä määrää! Epäilen psorin menneen niveliin. Nytkin jo vuoden ollut oikean käden etusormen keskivel kipeä ja sormi turvoksissa. Sellaista lääkettä en halua joka ei vie ihottumaa mutta vie hiukset.


    • Anonyymi

      Olen alkanut hiomaan spori alueet 120 karkeuden hiomanauhalla, siis pätkä mirkeli tuukia ja sillä hion ihon ohueksi ja sitten öljyän ihoalueet. Paljon paremmat ovat nyt ja epäilen että paranee täysin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe