Tekstarit poikaystävän puhelimessa...

Luottamuspula

Taustatietona sen verran, että olen 18-v tyttö, poikaystäväni on 19. Olemme olleet yhdessä jo useamman vuoden, enemmän tai vähemmän onnellisesti.

Olen useaan kertaan katsonut poikaystäväni puhelimesta tämän tekstiviestejä kysymättä häneltä lupaa. Aina välillä olen jotain epäilyttävää löytänyt, nostanut asiasta metelin ja asioiden selvittyä luvannut, etten katso enää. (koskaan ei jätkä ole ainakaan myöntänyt pettäneensä) Tänään kuitenkin taas menin lukemaan tekstareitaan, ja sieltä löytyi semmoista settiä etten voi jättää asiaa käymättä läpi. Mm. viestejä ilmeisesti tuntemattomille naisille tyyliin "täällä opiskelijapoika keskisuomesta, minkä ikäisiä miehiä etsit tuolla seksitreffi-ilmoituksellasi?" Lisäksi viestejä muijille joista olemme hänen kanssaan puhuneet koska olen ollut mustasukkainen, ja jätkä on sanonut, ettei ole enää missään väleissä heidän kanssaan. Sydämiä vaihdettu puolin ja toisin, ikävää valitetaan jne. Ihanko kaveripohjalta vai?! Paskat, sanon minä.

Ongelma tässä on lähinnä se, miten otan asian puheeksi. Onko okei lukea toisen tekstiviestejä, jos tietää löytävänsä sieltä tämmöistä?

5

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh-77-

      Hei, eihän se periaatteessa ole oikein lukea toisen viestejä, mutta jos on jäänyt kiinni kerran, niin jää toisenkin. Olen itse tehnyt samaa, lukenut mieheni viestejä.
      Monta kertaa on nostettu kissaa pöydälle, turhaan. Sitten aina päätän että enää en niitä lue, kun aina tulee paha mieli. Saas nähdä milloin tulee seuraava kerta kun luen..... no joo tiedän, heti kun tulen epäileväiseksi. Eli siis kun se luottamus on mennyt niin se on mennyt. Ja nyt moni varmaan ihmettelee mitä järkeä tässä suhteessa on? En tiedä itsekään. Kuitenkin rakastan miestäni ja toivon että viestit joita olen lukenut, eivät kuitenkaan tarkoita sitä että hän on pettänyt.
      Tajusin vasta tässä pari viikkoa sitten että itse asiassa kaikki ( 3kpl) pitkiä suhteita joita minulla on ollut, kaikissa olen tullut petetyksi. Se kolahti kun sen tajusin! tästä siis johtuu tämä sanoisinko jopa itse että välillä ihan sairas mustasukkaisuus miestäni kohtaan. Yritän puida nyt asioita mielessä, kun ei ole ketään kuka kuuntelisi ( kaikki kaverit kyllä purkavat murheensa minulle). Niin ja sitten on nämä palstat......
      Terapiaan ei ole varaa.
      Koitahan sinäkin jaksaa poikaystävääsi tai sitten laita se vaihtolavalle.

    • Joskus samaa kokenut

      No huh huh. eikö hälärit jo soi? "täällä opiskelijapoika keskisuomesta, minkä ikäisiä miehiä etsit tuolla seksitreffi-ilmoituksellasi?"

      Siis mitä v****a?!! Herää!

    • 17

      huuh!

      mutta hei!! sä oot niiiiin nuori! ei kannata sotkea omaa psyykettä tollasessa. sulla on aikaa vielä löytää uusi.

    • niih...

      Niin, monimutkanen juttu...jos myöntää esim. keskusteluissa lukeneensa toisen viestejä tms. niin saa yleensä paskasateen niskaansa, ja tottahan on että se on väärin. Mutta väärin on myös valehdella toiselle ihmiselle ja pettää häntä. Okei, se ei ole laitonta :D mutta silti väärin jos uskollisuutta on luvattu. Mun mielestä jos on merkkejä siitä että toinen pettää/touhuaa muuta kyseenalaista, eikä hän yrityksistä huolimatta tunnusta (eihän ne niin yleensä tee, vaan viimeiseen asti kiistävät) eikä tilanne etene mihinkään niin mä en ainakaan siinä kysele että onko oikein vai väärin...eihän se toinenkaan tee oikeen minua kohtaan vaan nöyryyttää ja valehtelee.Viestejä yms. voi tietty poistaa.

      Mun puoliso katsoo välillä jotain puhelimestani, huomaan sen siitä kun näppäinlukko ei ole päällä (hänen puhelimessaan menee automaattisesti niin varmaan tottunut siihen) mutta ei se mua vaivaa, kun ei ole mitään salattavaa. Jos toistensa viestejä yms. pitää tonkia niin sen tietää että suhteessa on pahoja ongelmia muutenkin, näin myös meillä.

    • Paska mikä paska.

      Aloittaja: Sanot reilusti tyypille, että hänen puhelimestaan kävi ilmi, että pettää tai ainakin parhaansa mukaan yrittää pettää sinua, joten jätät hänet.

      Jos tyyppi alkaa urputtamaan puhelimen tutkimisesta niin toteat, että kumpikohan teko on pahempi, puhelimen tutkiminen vai pettäminen/pettämisen yritys? (siis järki hoi, eihän tuollaisesta tarvitse keskustella edes viittä minuuttia!)

      Vaikka oletkin vasta 18v, niin kai sinulla sen verran järki sanoo, että ei tuo tyyppi sinua rakasta? Teidän suhteellanne ei ole tulevaisuutta, kun toinen osapuoli yrittää sekä pettää että vielä valehtelee asiasta päälle.

      Älä tuhlaa aikaasi ja nuoruuttasi mokomaan jaskakasaan. Jätä se. Heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe