Miten jatkaa ystävän kanssa

Vihreätä valoa?

Olen tuntenut kaverini vuosien ajan yhteisen harrastuksen puitteissa ja tulleet erittäin hyvin toimeen. Viimeksi jutellessamme juttu kääntyi itsetyydytykseen ja totesimme molemmat harjoittavamme sitä. Varovasti sanoin alkaneeni myös kiinnostumaan toisista miehistä ja heidän kaluistaan ja että olisi kiva päästä kokeilemaankin johon kaverini totesi, että kyllä, eihän siinä mitään. (en kertonut, että minulla on tosin jo kokemusta miehistä). Arkuuttani en jatkanut juttua, kai pelkäsin, että ystävyytemme voisi kärsiä siitä... Olemme sen jälkeen olleet kerran yhteydessä mutta aiheeseen emme ole palanneet.
Ongelma on nyt se että en oikein tiedä miten edetä, haluaisin niin kovasti häntä. Nyt tilanne on jo niin kuuma, että yksin runkatessani ajattelen aina häntä. Voisinko suoraan ehdottaa hänelle miesten välistä yhdessä oloa ja kokeilua. auttakaa, pyydän, haluan häntä mutta pelkään voivani myös menettää hänet.

2

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Minä harrastin kerran itsetyydytystä hyvän ystävän kanssa ja siitä jäi aika vaivaantunut olo pitkäksi aikaa. Minun mielestäni sinun kannattaisi pitää kaverit kavereina ja seksikumppani on sitten erikseen. Mutta tämähän on siis vain minun mielipiteeni...

      • Vihreätä valoa?

        Kiitos. Vastauksesi tuntuu johdonmukaiselta. Ehkä kannattaa tosiaa harkita, fantasiat ovat lienee turvallisempia. Ja tosiaan, yhdestäkään seksikumppaneista ei ole tullut muissa merkeissä kavereita. Lienee parasta jäähdytellä tunteita. Toisaalta arvelen, että kaverillani on jonkinasteista kiinnostusta asiaan mutta ei ole tuonut sitä vain esille vaikka myötäili jossain määrin minua ja kertoi omastakin päivittäisestä runkkaamisestaan. Kokemukseni mukaan miehet eivät aiheesta kovin paljoa juttele.... Vai onko hyvän kaveruuden seurauksena suurempi mahdollisuus ajautua seksiinkin. Uskoisin myös, että useimmilla, ellei kaikilla miehellä on kiinnostusta muiden kaluihin. Pikkupoikina tuossa 10v, ikäisinä oltiin hyvinkin uteliaita ja keskenään jopa kokeilun haluisia mutta iän mukana alkoi useimmilla juttu jäädä muiden asioiden varjoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe