Mä näin viime yönä unta sinusta. Suutelit minun paljaita olkapäitäni. Nyt se tunne seuraa mua, voi kun näkisin sellaista unta vielä uudelleen. Miten kummassa onnistut aina livahtamaan ajatuksiini?
Ei lähde mielestä
7
430
Vastaukset
- Jo vain
Ethän uinahda vielä, akakabuto!
- MuumiMuumi
Tai tule mun kanssa talviunille, ollaan kaksi muumia saman peiton alla...
- MuiSta mua.
Kaiken tämän oman elämäni keskellä kuitenkin aina ajattelen sua, sä et mene koskaan pois mun päästä. Saatan olla ylidramaattinen, saatan olla ylitunteellinen, mutta näin vain on.Siellä sä asut,mun sydämessä.
- Jooko?
Haluaisinkin asua sun päässä ja sydämessä, jos se vain sulle mitenkään sopii. Lupaan olla kiltisti.
- Pipapapujapoppana
Voitko kertoa, tai oikeestaan antaa jonkin pienen vihjeen kuka olet? :)
- Ikuinen rakkauteni.
En enään jaksa, enkä halua suo ajatella, se on turhaa kun ei mikään muutu kuitenkaan. Sulla on oma elämä ja elä sitä nyt kaikessa rauhassa vaan. Haaveissa sä olet mun ja mä sun, mutta nytten olen vihdoinkin ja täysin sisäistänyt että se ei ole mahdollista:( joten en jaksa muistaa suo enää.
- ;-)
iwontletugo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427