Keskiyö

itsensälöytänyt

Onko ero pian viisas vaihtoehto meidän tilanteessa?
En jaksa miestäni, mutta velvollisuudet pitävät tässä.
Olisiko edessä hirveä kriisi lapsillemme, miehelle ja
molempien suvuille, jos ottaisin eron?
Miehen läheisyys ällöttää.

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      olet äärettömän rehellinen ihminen! sinä puhut suoraan ja odotat samaa muiltakin.
      miehesi on antanut itsensä mennä, hän ei enää ole samassa kunnossa kuin ennenvanhaan. se ei ole reilua sinua kohtaan. hän ei välitä itsestään.
      uskoisin, että olet puhunut asiasta jo monet kerrat ja olet myös varottanut häntä siitä, mihin suuntaan asiat voivat mennä.
      mitä suotta sukuja murehtimaan, jokaisella perheellä on oma polkunsa ja sillä on kiviä aivan varmasti.
      lapsen vuoksi voisit käydä juttelemassa jossakin ja ottaa rehellisesti selvää siitä, mikä olisi paras tapa kertoa hänelle elämän tosiasioista.
      voit toki jäädä siihen, mutta senkin lapsesi vaistoaa, tietenkin. eikä kylmä sota ole sen parempi, kuin avoin taistelukaan.
      valmistaudu rauhallisesti ja käy vielä miehesikin kanssa asiat läpi, pureskele niin kauan, että olet varma suunnastasi. ja sitten anna mennä!

t: Keskiyö

• itsensälöytänyt

Kiitos! Lapsia on kyllä useampi ja sehän tekee lähtemisen vaikeaksi. Ne tarvitsevat meitä molempia enkä edes pärjäisi taloudellisesti ilman miestä. Olen kyllä puhunut, mutta mies ensin aina inttää vastaan ja sitten sulkeutuu. Ei hän halua kuunnella mitä yritän sanoa, vaan on pienissäkin asioissa vastaan.
        En tiedä mitä voisin tehdä.

• ap.
        itsensälöytänyt kirjoitti:

Kiitos! Lapsia on kyllä useampi ja sehän tekee lähtemisen vaikeaksi. Ne tarvitsevat meitä molempia enkä edes pärjäisi taloudellisesti ilman miestä. Olen kyllä puhunut, mutta mies ensin aina inttää vastaan ja sitten sulkeutuu. Ei hän halua kuunnella mitä yritän sanoa, vaan on pienissäkin asioissa vastaan.
        En tiedä mitä voisin tehdä.

Tai sainhan ohjeet. Eli yritän nyt käydä läpi asioita miehen kanssa ja saada hänestä edes jotain ajatuksia irti. Tietysti voisimme harkita parisuhdeterapiaa, mutta aiemmin en ole saanut miestä lähtemään sellaiseen. Olisikohan siitä edes mitään apua enää, kun olen kasvanut jo niin kauas miehestä.
        Lapsille asiat on selitettävä, jos tilanne menee siihen, että vaihdan osoitetta.

• omat polut

hei,mulla ollut sama tilenne joskus.ei voi teeskennellä loputtomiin alkaa voida pahoin.jos läheisyys ällööttää,se johtaa muuriin ja pattitilanteisiin.mä lähdin vaikka korttitalo menikin rikki ja lapsi joutuo maksamaan eromme.mut en jaksanut enempää,kukaan ei ole täydellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe