Tahtoisin Tapsan tähän ohjelmaan !

danssaaja

Olisi upeaa jos Tapani olisi mukana Tanssiin tähtien kanssa ohjelmassa kilpailijana vaikka ensi vuonna.
Olisi kiinnostavaa nähdä millainen parkettien partahöylä Tapsasta hyvän tanssinopettajan neuvoilla kuoriutuisikaan. Rytmitajuahan Tapanilta ainakin löytyy, sekä heittäytymiskykyä ja rohkeutta itsensä likoon laittamiseen.

Mielenkiintoista olisi nähdä myös miten Tapsa vastaanottaisi tuomareilta saadun kritiikinkin. Kuittailisiko heille takaisin jotain . Ja sekin olisi mielenkiintoista nähdä miten harjoitukset sujuisivat. Tapsa kun on tottunut olemaan se kapellimestari orkalleen, niin miten suhtautuu siihen että joutuukin itse ottamaan vastaan ohjeita ja neuvoja... vai kävisiköhän niin että oppilaasta tulisikin opettaja...

(Tanssimisesta puheenollen Pyry Kansa on muuten Tapani Kansan veljenpoika joka harrastaa kilpatanssia ja voitti parinsa kanssa juuri kansainväliset nuorten tanssikilpailut. )

10

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

Niin minäkin tahtoisin, saisi kerrankin nauraa vatsansa kipeeksi kun se kiukuttelisi siellä :D Toisaalta, en tiedä voisinko katsoa koko ohjelmaa kun en kestä nähdä koko ukkoa. "Rytmitaju":D ... hmm, siis sen kädenvemputtamis-maneeriako tarkoitat... Kyllähän nuo tuomarit on sitä tasoa ettei joku Tapsukka niille hyppisi nenille.

• Mahtaispa se olla sulle pettymys kun Tapsa ei kiukutteliskaan. Jos Tapsa tuohon ohjelmaan menis niin varmaan osais sopivalla leikkimielellä siihen asennoitua eikä varmaan tuomarien kritiikeistä hermostuis. Tuossahan on vaan viihdeohjelmasta kyse. Mua ihmetyttää kun jotkut julkkikset ottaa sen niin vakavasti ihan kuin olis vähintäänkin jostain Suomenmestaruus kilpailusta kyse.
        Ja sitäpaitsi Tapsalla on loistava rytmitaju, mutta mitäpä sä siitä mitään ymmärrät.

• mörön pesä

Annu kehiin-Annuhan hallitsee kaiken.

• step by step

Tapsa on kova äijä mut en usko että se lähtisi kisailemaan. Tekis vaan nyt uuden päräyttävän levyn eikä niitä joulukonsertteja.

• Mä olen mielettömän iloinen, että Tapsalla on joulukonserttikiertue, mutta uusi levykin olisi mageee juttu. Molempi parempi mun mielestä. Eihän ne ole toisiaan mitenkään pois sulkevia.

• auts!
        Justiinax kirjoitti:

Mä olen mielettömän iloinen, että Tapsalla on joulukonserttikiertue, mutta uusi levykin olisi mageee juttu. Molempi parempi mun mielestä. Eihän ne ole toisiaan mitenkään pois sulkevia.

"Magee..." :DDD Mitä teinislangia taas, olet siis sittenkin teini-ikäinen kuten kirjoituksistasi onkin voinut päätellä. Eikö isi ja äiti tykkää kun fanitat papparaista?

• noei sentään

tapsukka voisi sanoa että pistetään poikki seis seis !!! ei kuule mistä musiikki lähtee pistetään poikki !!

• No ihme kun tuon jutun vedit taas tähän. Kyllä pienestä huumoria jaksat repiä. Jonkun muun laulajan tekemänä olisit tuonkin harmittoman jutun jo unohtanut aikapäiviä sitten, mutta kun kyseessä on Tapsa niin siitä sitten jaksat ilmeisesti irvailla ja ilkkua maailman tappiin asti. Hohhoijaa sanon vaan mä......

• Gou Gou

Tapsa on kova ja tinkimätön heppu, se aiheuttaa aina länkytystä.

• Ei-faniliini

Kiitos mutta kiitos EI ! Ei pilata mukavaa harmitonta viihdeohjelmaa änkemällä mukaan joku Tapsuliini Kansa. Eihän "herralla" riittäisi kanttikaan puhumattakaan hermoista ja löntsähtelevästä tyylistä. Sanat "herra" ja "tyyli" eivät kyllä oikeastaan kuuluisi samaan lauseeseen tapsuliinin kanssa..... sellaista pikkunäpertelyä koko äijänkäppänänpuolikas!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe