Voiko puhtaan, rekisteröimättomän ja samanrotuisen rekisteröidyn pentua rekisteröidä? Tämänhetkisten tietojeni mukaan voi, pitääkö paikkansa?
Koiran rekisteröinti
17
355
Vastaukset
- tiuku113332
ei
Ei voi.
Ei pidä paikkaansa, ei voi....
- Kun ei niin ei
Eipä niin. Ei se rekiseröimätön ole rotukoira.
- alan amma
kylläpäs vain voi
Kyllä voi rekata:
"Sekarotuisen/rekisteröimättömän koiran omistajatodistus
Kennelliitto ylläpitää tiedostoa rekisteröimättömien ja sekarotuisten koirien omistajista. Tiedot tallennetaan omistajan tekemän kirjallisen ilmoituksen perusteella. Omistajalle lähetetään maksullinen omistajatodistus ( http://www.kennelliitto.fi/FI/kennelliitto/hinnasto.htm).
Sekarotuisen/rekisteröimättömän koiran omistajatodistushakemus (pdf): http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/5BA2BA38-512A-4EA4-9159-2971A1C145D3/0/FIXomistTodHakemus_2011.pdf- 16+5
Haukullinen kirjoitti:
Ei voi, ei se ole koiran rekkaamista vaan koira merkitään omistajarekisteriin.
eli sen on koiran fik-rekisteröinti.
- 16+5
16+5 kirjoitti:
eli sen on koiran fik-rekisteröinti.
korj:
fix, ei fik. - Sakemanni & Seropi
Haukullinen kirjoitti:
Ei voi, ei se ole koiran rekkaamista vaan koira merkitään omistajarekisteriin.
Haukullinen: Kyllä voi.FIX-rekisteröinti ON rekisteröinti.Kun koira FIX-rekisteröidään,siitä saa itselleen omistajatodituksen,jossa on koiran omistajan tiedot & koiran tiedot (rotu,nimi,eläinnumero,TM-numero (jos sirutettu),syntymäaika,sukupuoli,väri,kuvaus & valtuutusavain
Sekarotuisetkin näkyvät Koiranetissä,mikäli ne siis on FIX-rekisteröity Sakemanni & Seropi kirjoitti:
Haukullinen: Kyllä voi.FIX-rekisteröinti ON rekisteröinti.Kun koira FIX-rekisteröidään,siitä saa itselleen omistajatodituksen,jossa on koiran omistajan tiedot & koiran tiedot (rotu,nimi,eläinnumero,TM-numero (jos sirutettu),syntymäaika,sukupuoli,väri,kuvaus & valtuutusavain
Sekarotuisetkin näkyvät Koiranetissä,mikäli ne siis on FIX-rekisteröityNyt täytyy kyllä tyhmänä kysyä,että miten sekarotuiset näkyy järjestelmässä?
En ole huomannut tai sitten vaan osannut oikeaa paikkaa löytää.- utopiaako
Sakemanni & Seropi kirjoitti:
Sekarotuisetkin näkyvät Koiranetissä,mikäli ne siis on FIX-rekisteröityVoisitko vaikka linkittä toiselle tyhmäle missä se koiranet on, missä näkyy sekarotuiset fix-rekatut.
molossi kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä tyhmänä kysyä,että miten sekarotuiset näkyy järjestelmässä?
En ole huomannut tai sitten vaan osannut oikeaa paikkaa löytää.Sitä minäkin ihmettelin? Tossa joku laittoi paperittoman parssonin, mutta miten täysin sekarotuinen näkyisi järjestelmässä?
- näin se vaan on.
Sakemanni & Seropi kirjoitti:
Sekarotuisetkin näkyvät Koiranetissä,mikäli ne siis on FIX-rekisteröityTeillä on nyt kuulkaas vähän nuo käsitykset sekaisin.
Tuo Fix- rekisteri on omistajarekisteri sekarotuisille koirille ja niiden omistajille, eikä mitään muuta sen kummempaa. Ja se ei ole julkinen. Joten et voi mennä sieltä itse katsomaan löytämäsi sessen omistajaa.
Mutta Rekisteröinnillä kun yleensä tarkoitetaan rotukoirien, siis puhdasrotuisten rekisteröintiä Suomen Kennelliiton rekisteriin.
Jos joku haluaa Fix-rek. rekisteriksi kutsua, niin kutsukoon. Vaikka se tosiaan on vain ja ainoastaan omistajarekisteri. - Sakemanni & Seropi
molossi kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä tyhmänä kysyä,että miten sekarotuiset näkyy järjestelmässä?
En ole huomannut tai sitten vaan osannut oikeaa paikkaa löytää.Omani löysin todella helposti.Vaihdan ensin ryhmäski kaikki.Sitten laitan pikahakuun koiramme rekisterinunmeron (muotoa FIX00000/00 (nollan tilalle siis se loppuosa & / jälkeen loppuosa) ) Joku sitten taas kysyi,mistä koko Koiranet löytyy,niin täältä:
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattajat.aspx?R=166
Tosin,tossa on sakemannikasvattajat,mutta jos etsii vaikkapa kultsun kasvattajia,vaihtaa tuolta ryhmästä FCI 8 & etsii sieltä kultainennoutaja
- 190+17
Voi tietenkin rekisteröidä FIX-rekisteriin, ja kannattaakin tehdä se.
- tuolla pieni juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316