Koska filmikuvaus jossain määrin on vähennyt ja monesti olisi hyötyä, että olisi samaa asiaa harrastavia tuttuja ja kontakteja, niin ajattelin tännekin "mainostaa" muutamaa tähän keskittynyttä yhteisöä. Voisihan olla hyödyllistä verkottua laajemminkin jakaen tietoa ja tehden yhteistyötä.
Itse olen kokenut hyväksi kameralaukku.com -foorumin, jossa tuntuisi kivasti tältä alalta olevan tietoa. Myöskin IRC-issä on #filmi -niminen kanava. Ehkäpä voisi jonkin valtakunnallisenkin yhteisön myös Facebookkiin perustaa?
Filmikuvaus -yhteisöt
4
200
Vastaukset
Kameralaukkua seuraan aktiivisesti itsekin ja sieltä kyllä saa paljon tietoa, mutta olisi tietysti hyvä, että olisi pelkästään filmikuvaukseen keskittyvä sivusto.
Koska en halua facebookkiin, niin se jää pois minulta.
Oma lehti olisi hieno, mutta ei taitaisi olla taloudellesti kannattava.
Olen yrittänyt myös maailmalta löytää filmikuvaukseen keskittynyttä lehteä, mutta en ole löytänyt.- vanhaukko
Itse olin aikaisemmin kameralaukun edeltäjässä valokuva.net:ssä ja jonkin aikaa kameralaukussa, mutta kirjoittelun taso meni välillä niin alas tiettyjen yksilöiden takia, että jätin molemmat roskakasat sikseen, Photo.netissä on aika asiallista ja hyvin toimivaa keskutelua filmihommista. Siellä olen ollutkin jäsenenä aivan alusta saakka kun sitä saittia aloitettiin ja siitä olen tykännyt. Ircissä ja newsseissä valitettavasti pyörii muutama tapaus jotka pilaa keskustelun asiattomuuksillansa ja kyllästyin niihinkin. Olishan kiva jos olisi joku suomalainen foorumi missä pysyttäisiin asialinjalla ja kunnioitettaisiin toisia kirjoittajia.
- Deemu
Hölmöä kuvata digiaikana filmille. Tulee kalliiksi: joutuu ostaan filmin ja kehityttämään sen 10 € vähintään kuluja jo niistä.
- gubbeold
Joo, ja niin on kanssa hölmöä maalata öljyväreillä... digikuvaus tulee paljon halvemmaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 79929
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821