Koska filmikuvaus jossain määrin on vähennyt ja monesti olisi hyötyä, että olisi samaa asiaa harrastavia tuttuja ja kontakteja, niin ajattelin tännekin "mainostaa" muutamaa tähän keskittynyttä yhteisöä. Voisihan olla hyödyllistä verkottua laajemminkin jakaen tietoa ja tehden yhteistyötä.
Itse olen kokenut hyväksi kameralaukku.com -foorumin, jossa tuntuisi kivasti tältä alalta olevan tietoa. Myöskin IRC-issä on #filmi -niminen kanava. Ehkäpä voisi jonkin valtakunnallisenkin yhteisön myös Facebookkiin perustaa?
Filmikuvaus -yhteisöt
4
249
Vastaukset 4
Kameralaukkua seuraan aktiivisesti itsekin ja sieltä kyllä saa paljon tietoa, mutta olisi tietysti hyvä, että olisi pelkästään filmikuvaukseen keskittyvä sivusto.
Koska en halua facebookkiin, niin se jää pois minulta.
Oma lehti olisi hieno, mutta ei taitaisi olla taloudellesti kannattava.
Olen yrittänyt myös maailmalta löytää filmikuvaukseen keskittynyttä lehteä, mutta en ole löytänyt.- vanhaukko
Itse olin aikaisemmin kameralaukun edeltäjässä valokuva.net:ssä ja jonkin aikaa kameralaukussa, mutta kirjoittelun taso meni välillä niin alas tiettyjen yksilöiden takia, että jätin molemmat roskakasat sikseen, Photo.netissä on aika asiallista ja hyvin toimivaa keskutelua filmihommista. Siellä olen ollutkin jäsenenä aivan alusta saakka kun sitä saittia aloitettiin ja siitä olen tykännyt. Ircissä ja newsseissä valitettavasti pyörii muutama tapaus jotka pilaa keskustelun asiattomuuksillansa ja kyllästyin niihinkin. Olishan kiva jos olisi joku suomalainen foorumi missä pysyttäisiin asialinjalla ja kunnioitettaisiin toisia kirjoittajia.
- Deemu
Hölmöä kuvata digiaikana filmille. Tulee kalliiksi: joutuu ostaan filmin ja kehityttämään sen 10 € vähintään kuluja jo niistä.
- gubbeold
Joo, ja niin on kanssa hölmöä maalata öljyväreillä... digikuvaus tulee paljon halvemmaksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505