oon kysyny tätät jo varmaa 100 kertaa eikä o tullu vastauksii. eli kun heräsin näni et mut tetrat on ihan värittömii!! (kardilaatetrat) muissa ei ol mitään erikoisuuksii. Mikä näis tetrois o niit kuoli yhtee aikaa varmaa miljoona ja nyt neo värittömii!!
apuavaa tetrat kituu!!
4
206
Vastaukset
- milu_icewinds
hmmm... emt jos ne oikeesti kituu ni kantsii lopettaa
- väritönkö,.
Onko vesi sopiva ? Se nyt ainakin vie värit - eli stressi.
Onko jokin muu asia muuttunut?
Laittaisit vesiarvoja niin olisi helpompi miettiä ongelmaa... ?- tetrakas
Tuohon sairaskysymykseen en osaa kyllä vastata, vaan mun tetrani ainaki aamusin on valojen sytyttämisen jälkeen paljon vaaleampia kuin , sanotaan vaikka 5-10 minsan päästä..sillon vasta ruokin kaikki asukit, muuten tetrat jäis ilman aamupalaa, on ne niin ´unisen sulosia´ aamusin.Mutta jos sulla jatkuvasti on vaaleita, niin jossain mättää ja pahasti..viittaan edelliseen vastaajaan.. Toivottavasti saat olot sopiviksi, sillä nyt tuntuu ettei ne ole kohdallaan.
- Kongontetra
KANNATTAA NYT TEHDÄ VESITESTI AINAKIN. Useimmat akvaliikkeet testaa veden pikkumaksua vastaan jos ei ole omia testereitä/liuskoja.
Jos kituuvat ni niskat nurin vaan. Ihan turhaan odotat.
Kokeileppa tällasta lääkettä:
Tetra Medica General Tonic 100 ml
Käyttöalue/vaikutus:
• Tehokas eväruttoon
• Homesienitartuntoihin
• Tappaa bakteerit ja loiset
• Edistää haavojen paranemista limakalvosuojan avulla
Sairauden oireet:
• Rispaantuneet evät
• Pumpulimaiset, valkoiset tupsut
• Haavat
• Evien liimautuminen
• Sameat silmät
• Laihtuminen
• Ruokahaluttomuus
• Hankaaminen
• Rauhattomuus tai apatia
Tai JBL-Biotopol !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741