oon kysyny tätät jo varmaa 100 kertaa eikä o tullu vastauksii. eli kun heräsin näni et mut tetrat on ihan värittömii!! (kardilaatetrat) muissa ei ol mitään erikoisuuksii. Mikä näis tetrois o niit kuoli yhtee aikaa varmaa miljoona ja nyt neo värittömii!!
apuavaa tetrat kituu!!
4
233
Vastaukset
- milu_icewinds
hmmm... emt jos ne oikeesti kituu ni kantsii lopettaa
- väritönkö,.
Onko vesi sopiva ? Se nyt ainakin vie värit - eli stressi.
Onko jokin muu asia muuttunut?
Laittaisit vesiarvoja niin olisi helpompi miettiä ongelmaa... ?- tetrakas
Tuohon sairaskysymykseen en osaa kyllä vastata, vaan mun tetrani ainaki aamusin on valojen sytyttämisen jälkeen paljon vaaleampia kuin , sanotaan vaikka 5-10 minsan päästä..sillon vasta ruokin kaikki asukit, muuten tetrat jäis ilman aamupalaa, on ne niin ´unisen sulosia´ aamusin.Mutta jos sulla jatkuvasti on vaaleita, niin jossain mättää ja pahasti..viittaan edelliseen vastaajaan.. Toivottavasti saat olot sopiviksi, sillä nyt tuntuu ettei ne ole kohdallaan.
- Kongontetra
KANNATTAA NYT TEHDÄ VESITESTI AINAKIN. Useimmat akvaliikkeet testaa veden pikkumaksua vastaan jos ei ole omia testereitä/liuskoja.
Jos kituuvat ni niskat nurin vaan. Ihan turhaan odotat.
Kokeileppa tällasta lääkettä:
Tetra Medica General Tonic 100 ml
Käyttöalue/vaikutus:
• Tehokas eväruttoon
• Homesienitartuntoihin
• Tappaa bakteerit ja loiset
• Edistää haavojen paranemista limakalvosuojan avulla
Sairauden oireet:
• Rispaantuneet evät
• Pumpulimaiset, valkoiset tupsut
• Haavat
• Evien liimautuminen
• Sameat silmät
• Laihtuminen
• Ruokahaluttomuus
• Hankaaminen
• Rauhattomuus tai apatia
Tai JBL-Biotopol !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243