Karpalolle kaveria?

PissallaAinaVaan

Eli seuraavanlainen ongelma tällä naisella. VTI (pissatulehdus siis)-oireet ovat olleet seuranani jatkuvalla syötöllä viimeisen kuukauden ajan, siitä saakka kun kefexinillä yksi tulehdus hoidettiin. Kävin uusissa viljelyissäkin mutta tulokset olivat puhtaat, muitakin kokeita otettiin jotka kaikki ok (myös st-tutkimuksia tehtiin). Lääkäristä en vaivaani mitään apuja saanut, totesivat vaan että joillakin naisilla aktiivinen seksielämä voi tuoda mukanaa nämä oireet. No, olen nyt sitten oma-aloitteisesti alkanut käyttää urisania sekä femiflor-nimistä maitohappobakteerivalmistetta, mutta oireet vaikkakin ovat hieman helpottaneet ovat silti olemassaan. Iltaisin voimakasta kirvelyä joka vaatii särkylääkettä, lisääntynyt tarve käydä pissalla ja olematon pidätyskyky. Tätäkö tämä elämä nyt sitten tästä eteenpäin on??? Parisuhteessa ollut kolme kuukautta ja aktiivisia olemme, huolehdimme hygieniasta ja ehkäisy on hormonaalisessa muodossa kunnossa.
HELP, onko muilla kokemuksia, ideoita, ajatuksia mitä vielä voisi kokeilla avuksi?

3

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tulehduksia enää

Kuulostat ihan meikältä, mutta ikäsi ei varmaankaan ole paljoakaan. Mulla on virtsarakon limakalvot heikentyneet siinä määrin, että yhdyntää ei kantsi edes ajatella etukautta. Elikkä harrastamme nykyään aina ns. lusikkasennossa. Siis kyljelleen sängyssä kumartuen ja mies takana. On muuten ihana nautittava asento:) Kokeileppa et ainakaan mitään menetä, vaan ehkäpä säästyt ikävältä vaivalta:)
      Tietenkin voit hakea apteekista ilman reseptiä saatavaa paikallishoitoa, jolla voi myös saada limakalvot vahvemmaksi..

• taudista eroon
    • pissatautinen

Mulla kans samanlaista. Jatkuva pissalla ramppaaminen ja kirvelyä ja puistatusta ja painetta rakossa. Ihmettelen ja pissasta ei löydy bakteeria. Mulla on kyllä olleet aikaiset vaihdevuodet ja krooninen alaselkävaiva,että en tiedä onko siinä syytä.Yhdyntä tosiaan ärsyttää lisää ja on pahaa hajua varsinkin sen jälkeen.Jonkin verran nuo femiflor ja Vagifem auttavat mutta ei tuo Urisan tunnu auttavan. OOn menossa virtsarakon tähystykseen toivottavasti selviäis jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe