Eli seuraavanlainen ongelma tällä naisella. VTI (pissatulehdus siis)-oireet ovat olleet seuranani jatkuvalla syötöllä viimeisen kuukauden ajan, siitä saakka kun kefexinillä yksi tulehdus hoidettiin. Kävin uusissa viljelyissäkin mutta tulokset olivat puhtaat, muitakin kokeita otettiin jotka kaikki ok (myös st-tutkimuksia tehtiin). Lääkäristä en vaivaani mitään apuja saanut, totesivat vaan että joillakin naisilla aktiivinen seksielämä voi tuoda mukanaa nämä oireet. No, olen nyt sitten oma-aloitteisesti alkanut käyttää urisania sekä femiflor-nimistä maitohappobakteerivalmistetta, mutta oireet vaikkakin ovat hieman helpottaneet ovat silti olemassaan. Iltaisin voimakasta kirvelyä joka vaatii särkylääkettä, lisääntynyt tarve käydä pissalla ja olematon pidätyskyky. Tätäkö tämä elämä nyt sitten tästä eteenpäin on??? Parisuhteessa ollut kolme kuukautta ja aktiivisia olemme, huolehdimme hygieniasta ja ehkäisy on hormonaalisessa muodossa kunnossa.
HELP, onko muilla kokemuksia, ideoita, ajatuksia mitä vielä voisi kokeilla avuksi?
Karpalolle kaveria?
3
186
Vastaukset
- ei tulehduksia enää
Kuulostat ihan meikältä, mutta ikäsi ei varmaankaan ole paljoakaan. Mulla on virtsarakon limakalvot heikentyneet siinä määrin, että yhdyntää ei kantsi edes ajatella etukautta. Elikkä harrastamme nykyään aina ns. lusikkasennossa. Siis kyljelleen sängyssä kumartuen ja mies takana. On muuten ihana nautittava asento:) Kokeileppa et ainakaan mitään menetä, vaan ehkäpä säästyt ikävältä vaivalta:)
Tietenkin voit hakea apteekista ilman reseptiä saatavaa paikallishoitoa, jolla voi myös saada limakalvot vahvemmaksi.. - taudista eroon
sianpuolatee = leesikas lehe tee Loitsukeller Müürivahe 18 Tallinn.
Vielä ehtii metsään omat lehdet kerämään. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sianpuolukka
Huom vain viikon kuuri- taukoa 2 viikkoa ja sitten uudelleen.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00615 - pissatautinen
Mulla kans samanlaista. Jatkuva pissalla ramppaaminen ja kirvelyä ja puistatusta ja painetta rakossa. Ihmettelen ja pissasta ei löydy bakteeria. Mulla on kyllä olleet aikaiset vaihdevuodet ja krooninen alaselkävaiva,että en tiedä onko siinä syytä.Yhdyntä tosiaan ärsyttää lisää ja on pahaa hajua varsinkin sen jälkeen.Jonkin verran nuo femiflor ja Vagifem auttavat mutta ei tuo Urisan tunnu auttavan. OOn menossa virtsarakon tähystykseen toivottavasti selviäis jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205