Miksi minä olen joutunut kärsimään miehen pettämisistä? Baarissa hänen tutut naispuoleiset henkilöt huutelevat ja nimittelevät ja minusta puhutaan pahaa.
Olin viimeinen joka edes tiesi ja silti tuntuu että minun vikaani kaikki.. Miksi ovat tuollaisia? MIksi mies voi vain pakoilla?
Keskiyö
3
75
Vastaukset
Hei
ja liitetään vielä loppuun, että mitä on tapahtunut itsetunnollesi!
on korkein aika, että alat syödä kaurapuuroa ja heiluttaa nyrkkejäsi, tarkoitan että löisit käpälän pöytään niin, että pamahtaa.
sinä sait sen miehen, jota toiset naiset jahtasivat. siitä johtuu tuo kamala kiusaaminen. älä mene enää siihen baariin, vältä koko aitiopaikkaa.
ja tuo mies ei ole mikään palkinto, niinkuin hän itsestään kuvittelee.
sinä pääsisit helpommalla kiltin ja rehellisen miehen kanssa, tällä nykyiselläsi on hankala luonne pätemisensä vuoksi. muutenkin hän tarvitsee naisilta huomiota.
hankala juttuhan tämä on, mutta hyvä että se vihdoinkin selvisi sinulle. paikkakunnanmuutos tulee eteesi ja sitä mukaa uusi ystäväpiiri.
t: Keskiyö- ei mene tasan
Hän on aina ollut tuollainen, hakee naisten huomiota, en tiedä onko kovan kuoren ja "hyvän" itsetunnon takana kuitenkin heikko ja epävarma ihminen..!? Hän on kova kyllä pätemään ja puhunut minusta myös näille naisille aika ikävään sävyyn ja antanut ymmärtää että olen aivan kamala ihminen, näin minulle kerrottiin, mies toki kiistää kaiken. Rehellisyys on ainoa asia, jota koskaan pyysin. Miksi hän tarvitsee ja hakee niin sitä naisten huomiota, miksi ei yhden naisen huomio riitä?
Rehellinen ja kiltti mies kuulostaisikin hyvältä ja enemmänkin, se että tuntisin itseni arvostetuksi ja rakastetuksi olisi luksusta. Ehkä joskus..
Tuota paikkakunnan muutosta viimeksi tänään mietin ja selailin jo hieman asuntoilmoituksia, pelkään vain, että jos sanon vuokrasopimuksen irti, että en löysä ajoissa uutta asuntoa toiselta paikkakunnalta.. Mietin muuttoa tuohon viereiseen, isompaan kaupunkiin jossa töitäkin olisi paremmin saatavilla sekä tietysti pääsisin väljemmille vesille.
Haluan vain olla onnellinen.
Hei
ollaksesi onnellinen sinun on todellakin katsottava niitä asuntoilmoituksia.
älä irtisano entistä ennenkuin uusi on varma, niin on parempi.
miehelläsi on yliherkkä sielu, mikä tarvitsee aina uutta ravintoa ja kehuja. hänen äitinsä on ollut mukana rakentamassa poikansa itserakkautta, se taisi mennä hieman yli äyräiden.
sinä et tälle miehelle jää ainoaksi naiseksi ja sitä myöten sinä menet rikki. kannattaako se?
tidät vastauksen sydämessäsi ja onneksi sinulla on paljon muitakin suunnitelmia, sillä sinä olet järkevä ja fiksu nainen.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305