Moi!
Olen lähdössä jouluna kuukaudeksi Dominikaaniseen, Puerto Plataan. Toki teemme retkiä Dominikaanisessa, mutta nyt kaipaan vinkkejä minne ja mihin kenties muille saarille? Jotain lentoyhteyksiä katsoin esim Puerto Ricoon, mutta en aio tosiaankaan 1000e niistä maksaa. Onko jotain todella edullista lentoyhtiötä joka menee karibialla? Entäs laivat? Muutamaksi päiväksi ehtisi hyvin jossain muuallakin karibialla käydä.
Kiitollisena odotan edullisia vinkkejänne!
vinkkejä parin päivän reissuille?
pian mennään :)
1
276
Vastaukset
- Perdone
Ainakaan ennen (puolenkymmentä vuotta takaperin) ei sieltä ollut kovin halpoja lentoja mihinkään, ja laivat maksoivat vielä enemmän; kysyin juuri Puerto Ricoon. Viisitoista vuotta aikaisemmin taas sieltä sai halpojakin lentoja. Voihan se olla tilanne muuttunut; kun kyttää josko koneeseen on tilaa viime hetkillä, tai n.s. halvat houkutuspaikat reilusti aikaisemmin varattuna? Kysyvä ei maksa liikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722