Keskiyö

ikävä kysymys

Aikan paljon näyttää syksyllä olevan pettäviä miehiä, kun lukee palstan kysymyksiä. Niin minullakin.

Vieläkö minun mieheni jatkaa näiden muiden naisten tapailua? Vai loppuiko tarve jo?

Eli yksi ikävä kysymys nyt päivään lisää.

5

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      mihinkä ne ihmisen tavat ja luonne yhtäkkiä muuttuisivat? täydellä vatsalla on hyvä luvata vaikka mitä, mutta nälkä tulee nurkan takaa satavarmasti uudestaan.

sinä tiedän miten tuo asia on. sinä tiedät myös, mitä tehdä.

t: Keskiyö

• ikävä kysymys

Sitä tässä mietinkin. Piankin? Haluaisin saada asiaan jotenkin varmuuden, mutta miten?

Oletko sitä mieltä, että ihminen ei koskaan voi muuttua? Ja tämä ei halua ja pysty?

• Hei
      kyllä ihminen voi muuttua, mutta se ei onnistu käden käänteessä. ja jos niin olisi, hän käyttäytyisi kanssasi kuin kruunustaan luopunut kuningas. ja sinä olisit hänen kuningattarensa.

mutta et saa toivomaasi huomiota, etkä tukea. aika kyllä antaa sinulle varmuuden ja näyttää miten asiat ovat. siksi sinun olisi hyvä rakentaa itsellesi suunnitelma B.
      en pysty kertomaan aikoja, en usko että kukaan pystyy.
      koitahan jaksaa, sinä olet vahva ihminen.

• ikävä kysymys

Auttaisiko seksuaaliterapia hänelle? Mitä luulet? Sitä tässä mietin ja olen ehdottanutkin. Ei tullut tyrmäystä. Kokee kuulemma itsensä hyljätyksi heti kun ovi pamahtaa kiinni. Äitinsä kyllä jätti perheensä toisen miehen takia, kun hän oli lapsi,eikä heillä ollut vuosiin mitään kontaktia. Sanoi itkeneensä itsensä uneen iltaisin.

Tämä tuli yllätyksenä, kun oli isänsä kanssa ulkomailla lomalla viikon ja kun tulivat kotiin, niin kamat oli viety pois ja äiti hävinnyt, eikä mitään kontaktia tämän jälkeen vuosiin. Hänellä on edelleen piiloteltua vihaa äitiänsä kohtaan, vaikka ovatkin yhteyksissä. Sen huomaa puheesta. Myöhemmällä iällä mieheni on käynyt myös tähän uuteen mieheen käsiksi ja pitää äitiään huorana.

Kun olen läsnä, kohtelee minua kyllä todella hyvin, mutta heti kun olen pikamatkoilla kaikki käynnistyy ja ihan välittömästi. Myös soittelee pitkin yötä perään, itkeekin toisinaan(ei ole luonnollista) ja epäilee minua ihan lakkaamatta, aina kun olen poissa.

Häneltä on varmaan jäänyt käsittelemättä tuo lapsuus? Olisi varmaan aika jo käsitellä se, kun ikääkin alkaa olla sen verran jo.

En vain tiedä, miten ihmeessä jaksaisin odotella. Olen myös kuullut, etta kun käsittely etenee, saattaa se käynnistää vielä hurjemman draivin. Sitä oikeastaan pelkään ja mietin. Ei tämä kyllä toisaalta enään tämän pahemmaksi voisi mennä.

Nyt selvitellään tässä kaikki tekemisensä ja auttaa siinä kyllä. Pöytä on saatava puhtaaksi ja faktat. Ei kyllä enään piilottele mitään, mutta tuntuu, että kaikessa vaan kestää, kun ei saa kerralla suutaan ja faktoja puhtaaksi.

• Hei
      sinä näet koko tarinan aivan realistisesti ja olet vahvan nainen!
      miehesi on mentävä psykologin juttusille ja tämä puolestaan katsoo, mikä terapia on tarpeen. ilman hoitoa miehesi ei saa näitä traumoja purettua. ne ovat liian syvällä.

sitten on sinusta kiinni, kuinka kauan jaksat odottaa. jos annat hänelle vielä tämänkin mahdollisuuden, olet suurisydäminen ja kiltti.
      anna hänen ymmärtää, että tämä on viimeinen luottamus ja avunanto sinulta, että tosissasi pyydät hänen menevät hakemaan apua.
      pelkästä seksuaaliterapiasta ei ole apua. näet sen vaikka berlusconista ja schwarzeneggerista, monet miehet eivät opi koskaan.

voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe