MacPiste ja "palvelu"

Pave.

Yritin haulla jo etsiä tietoa kyseisestä puljusta ennen tilaamista mutta kun löytänyt niin ajattelin että on täysin sanojensa mittainen liike.
Tilasin netin kautta tavaraa 22.10 > joten tilaushan on siellä perillä maanantaina 24.10 ja liikkeen enttisivuilla mainostettiin selkeästi: Myyjä toimittaa tuotteet 3-päivän sisällä, tai heti kun tuote on saatavissa. No jokaisen tuotteen kohdalla luki selkeästi että tuotetta on varastossa x kappaletta eli kaikkia tuotteita oli.
Maanantaina eli 31.10 tuli sitten sähköpostia, että tilaus on (noudettavissa)/postitettu, koska postitus oli tilattu.
Tein sitten kyselyn 3.11 kun ei vaan tunnu posti toimittavan pakettia ja hieman outo vastaus tuli sähköpostiin: Pahoittelemme pitkää toimitusaikaa .Päävarastolta tulleesta lähetyksestä uupui muutama tuote, joten lähetys jäi odottamaan niitä.
Saimme kuitenkin tilauksesi tänään postiin eli 3.10.
WTF? EI nyt kuulostanut kovin hyvältä palvelulta!
Kaksi viikkoahan tuohon nyt sitten kaikkiaan meni ennen kuin kirje/paketti saapui!

Yleensä kun netistä ei löydä mistään liikkeestä negatiivista olettaisi että silloin liike toimii sanojensa mittaisesti.... onko kellään muulla kokemusta kyseisestä liikkeestä ja sen toimimattomuudesta?

21

3502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko näin?

      Kannattanee vissiin kiertää tämä pulju?

      • Vika kerta

        Ehdottomasti kannattaa kiertää! Tilasin 3 viikkoa sitten suojakuoret, olen kerran kysellyt asiakaspalvelusta, jolloin kertoivat lähettäneensä tilauksen ja harkitsevansa katoamisilmoituksen tekoa. Lupasivat lähettää uudet. Nyt viikko kulunut siitä, eikä vieläkään mitään ole kuulunut. Odottavat kai, ettei asiakas viitsi ryhtyä toimenpiteisiin noin pienen rilauksen takia. Eka ja vika kerta tuon nettikaupan asiakkaana!


    • Luxus leima

      Käyppä sillä! Palvelu pelaa..
      Mutta laiteet ei ole niin ylivertaisia..
      kokeile mm surfata sillä, niin mikä ihme kun latauspalkki ei hujahda loppuun vaan tahmaa pikkuhiljaa..

      Se siittä ylivertaisuudeta..

      Kamera toimi siellä kun valoo on lähes 2000 luxia, mutta kotona selviää rakeinen hässäkkä pimeemmässä kuvatessa.

      Myymälöissä on osaava porukka joka osaa näyttää ne kaikki hienot kikat joilla loppuenlopuksi ei tee mitään, harvemmin näytetään miten kuvat siirretään koneesta mm tietokoneelle... se onkin sitten jo ihan perseestä. verrattuna androidiin!

      Mutta mikä ettei, maksathan siittä 100% ylimääräistä vastaavaan teknologiaan verraten

    • omppuilija
    • Miude77

      No tässä yksi kokemus lisää....Tilasin 4.7.12 kyseisestä puljusta tavaraa, toimitusilmoitus tuli 9.7., mutta tavaroita ei ole näkynyt. Odotan vielä huomisen postin ( 16.7.) , mutta luulenpa, että turhaan odottelen. Olen käyttänyt vuosien ajan monia verkkokauppoja ja aina on homma pelittänyt. Ikävää, että petturi löytyi Suomesta. En kyllä suosittele kenellekään kyseistä verkkokauppaa.

    • Ylikallis Sonta

      Applet myydän sentakia erikseen, jotta vertailu muihin laitteisiin ei onnistu :(

      • Hihhiihiihiii

        Juu.. Kukaan ei ostas, jos sais toiseen käteen vaihka SGS3:n
        Tai jopa lumia 900 luurin :)


    • jaskaaa2

      Pakko oli tulla kirjoittamaan, jos joku tätä eksyy lukemaan.

      Itse tilasin eilen illalla iPhone 4S: n dock-kaapelin, varastosaldoa näkyi olevan ja tänään se on lähtenyt jo 12:30 postiin. Eli omalla kohdallani palvelu oli ainakin nopeaa, saa nähdä mikä tuote sieltä sitten tulee ;)

      • """

        Itse tilasin Gigantista Joulukuussa iPad minin, toimitus kesti 2 päivää, kun lähetti soitti ovikelloa täällä landella keskellä ei mitään! :) Että kaikenlaisia puljuja sitä on, toiset toimii, toiset taas ei.


    • hexa

      MacPiste toiminut hyvin. Olen tilannut monta kertaa varaosia huoltamiini iPhoneihin ja aina tavarat tulleet parissa päivässä.

    • Macpiste ok

      Tilasin Macpisteen sivujen kautta Macbookin akun tuntuu toimivan samalla tavalla kuin alkuperäinenkin joten sinänsä ihan ok, toimitusaika oli n. 3 päivää. Voisin tilata tämän perusteella uudestaan.

    • Ei asiakkaita

      Toi on vielä pientä, olin Tallinnassa ja kävin Solaris keskuksen Apple myymälässä, itseensä kyllästynyt myyjä istui apaattisena tiskin takana, minun lisäksi ei muita asiakkaita.
      Apple on kuollut !

    • joniola

      iphone akku tuli niinku oli luvattu, suosittelen

    • Tilasinpamuualta

      En suosittele. Tuotetta oli varastossa monta kymmentä kappaletta. Kun tilaus oli tehty meni useampi päivä kunnes tuli tieto ettei kyseistä tuotetta olekaan.

      • Allapito

        Tuossa on nyt normikämmi, Apple siirtyi omista palvelimista Linux palvelimiin ja siitä on aiheutunut pahoja ongelmia.

        Kun päivitetään seuraavan kerran saldot tulee oikeaksi.


    • tomppa-ZXC

      iPhone 4S akun tilasin. Testiohjelma näyttää akun kapasiteetiksi 750 mAh (pitäisi olla 1430 mAh). Sen lisäksi akku pätkäiseen virrat poikki kun varausta jäljellä alle 300 mAh. Täyttä sekundaa myyvät. Ei vastausta palautustiedusteluihin. Huvittavuuden huippu että varoittelevat nettisivuilla muiden myyjien "piraattiakuista". Vältä tätä puljua!

      • puljuttu

        Ja mikähän pulju on kyseessä?


    • Tyytyväinenasiakas

      Mulla on vaan hyviä kokemuksia MacPisteestä. Ensiks tilasin näytön Ebaysta ja se oli ihan p...a. Lopulta lähetin puhelimen näytön- ja akunvaihtoon MacPisteeseen ja kuntoon tuli ihan kohtuu hinnallakin. Osiakin olen Iphoneen tilaillut ja ihan toimivaa varaosaa on toimitettu. Joskus tullut paketissa väärä tuote, mutta vaihtoon hoidettu aina kivuttomasti. Suosittelen.

    • pettynyt666

      Minun näytön he toimittivat ensin väärään osotteeseen, sitten kun näyttö tuli, heti vaihdossa ammattilainen tuttu tajusi näytön olevan huono, ja kun laitettiin iphone päälle, ei ottanut kosketusta kun vaan alanäytöstä. En suosittele kenellekkään, 60e hävisi ku tuhka tuuleen!

    • Anonyymi

      Kannattaa välttää jos vain mahdollista.
      Ei mennyt nyt ollenkaan putkeen MacPisteen osalta kaupat.

      Tilasin heiltä yritykselleni varaosan. Noh, ensiksi lähettivät väärän osan, joten otin yhteyttä ja vastasivat että minun täytyy palauttaa tämä väärä osa ja lähettävät sieltä sitten oikean osan tilalle.
      Ei siinä mennyt kuin kuukausi että saivat lähetettyä uuden osan. Olin vielä valinnut toimitustavaksi jakelun suoraan yrityksen toimitiloihin, mutta he lähettivät silti postipakettina postiin noudettavaksi.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen heinäkuussa ja toimitusaika oli alle viikon. Nyt on syyskuu lopussa, eikä tuotetta näy.. Vastasivat elokuussa, että ensi viikolla tulee. Sen jälkeen ei ole s.posteihin vastattu. En todellakaan suosittele!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe