kun on yksi mp3 tiedosto joka sisältää 10 kappaletta niin saisin poltettua levylle sen että soitin tunnistaisi kappaleiden välit..nyt soitin näyttää vain yhtenä kappaleena koko levyn...
mitenkä
5
98
Vastaukset
- ,,,
Nykypäivänä on varmaan helpompaa ja nopeampaa ripata levy uudelleen tai ladata netistä kuin alkaa jaottelemaan osiin.
- wreft
niin tiedosto on vasta koneella ja jotenkin se pitäisi saada tuohon 10 osaan ja sitten polttaa levylle...
- ˆˆˆ
wreft kirjoitti:
niin tiedosto on vasta koneella ja jotenkin se pitäisi saada tuohon 10 osaan ja sitten polttaa levylle...
Eli et tajua mitään siitä mitä sulle vastataan.
- (/&(/
Asenna audacity, googlella löytyy, avaa mp3 tiedosto, ja pilko se editorilla kymmeneen osaan, kuunnellen missä on kappaleiden välit. Hölmöä touhua kyllä..
Eli yhdestä mp3 tiedostosta et saa pelkällä poltto-ohjelmalla toimivaa niin että tunnistaisi useamman biisin erikseen. Jos poltat sen se tunnistaa sen yhden mp3 tiedoston.
Eli sinun tarvitsee tehdä siitä 10kpl mp3- tiedostoja leikkaamalla editorissa jokainen erilliseksi mp3-tiedostoksi.
Hae ne biisit jostain muualta pääset helpommalla, eikä äänen laatu kärsi sen enempää.
Kun tuo mp3:sen uudelleenpakkaaminen on aika järjetöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437