Jyväskylän tehokkainen kiinteistövälittäjä?

Nyt lähtee

Olen laittamassa asuntoa myyntiin ja tarvitsisin vinkkiä kiinteistövälittäjästä, joka myy eikä meinaa. Eli suositelkaa jotakin hyväksi kokemaanne välittäjää!

100

13683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 55v.

      Mene pois täältä!

      • Kilpailu kannattaa

        Ottiko henkeen, nainen 55v, eikö kestä kiinteistövälittäjä arvostelua - mitä?
        Jyväskylässä on paljon hyviä kiinteistövälittäjiä. Kannattaa kysellä ja vertailla sekä ennenkaikkea kilpailuttaa.


    • LKV

      Jos kauppa ei nyt käy, koska elämme erittäin epävarmoja aikoja ei tehokaskaan välittäjä saa ihmeitä aikaan, kun ostajat puuttuvat.
      Nyt ei ole aika ostaa eikä myydä, koska suuri asuntokupla on puhkeamassa Suomessa. EU-Espaniassa on reilusti yli miljoona asuntoa myymättä, USA:ssa 75 miljonaa mörskää tyhjillään.

    • jobbaareita kaikki

      Mitä yhteläisyyttä on joulupukilla ja rehellisellä kiinteistövälittäjällä ?
      Molemmat taruolentoja.

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • 135 omakotitaloa

      Nyt meet !

    • kedkiatykv

      Kyllä Jetro tai Kaisa myy sun asunnon Jyväskylässäkin.

      • Voluumia on.

        Ilmeisesti esittelevät asuntoa viikottain. Siihen kaupankäynti perustuu.


      • Hröö gubbas

    • 4 krt /kk

      Juuri noin . Kun usein esittelee, niin tärppää ihan varmasti.

    • BigBros

      Valihte joku pieni!
      Isot on paskoja.

      • farangkhiinok

        Op on ollut aina hyvä mutta ei halpa. Muutaman kerran olen vaihtanut asuntoa ja aina toiminut hyvin ja nopeesti sekä luotettavasti. Nimi paperiin ja sillä selvä. Nyt asun paikassa missä Op ei vaikuta mutta eipä ole tarvetta enää myydäkkään.


    • Emilia armas

      Myyntiaika isolla 1kk. Kyseessä kerrostaloasunto.

    • 13+4

      E SKV:ltä. Myi meille ylihintaan ihan umpipaskan asunnon, ensikertalaisille, jotka tyhmänä luotettiin.

      • myyjänvastuu.

        Hakekaa sitten tyhminä korvausta myyjältä. Valitusaika taitaa nykyään olla viis vuotta?


      • EI kait

        nykyään mitään ylihintaa olekaan.

        Kaikilla on rahaa hirveesti ja jos erehdyt tinkimään jostakin kerrotaan, ettei ole tinkivaraa ja että ettei kannata lähteä ollenkaan ostoksille, mikäli ei ole varaa kuitenkaan sitten ostaa. Eikös noi sitäpaitsi asunnot viedä lähes käsistä, ellet tarjoa sitä mitä myjä pyytää.


    • Susanna721

      olen ostanut ja myynyt monta asuntoa ja käyttänyt eri välitysfirmoja. Paras ja suositeltava on Kiinteistövälitys Savolin, ja siellä Jere tai Mikko! Näin on totuus.

      Olen tavannut monia tosi ammattitaidottomia ja epäystävällisiä kiinteistövälittäjiä täällä Jyväskylässäkin, että huh! Muuta en viitsi sanoa, mutta älä käytä noita isoja ketjuja...

    • kokemusta on..
      • tuuli

        Aian on hyvin tuuletetut asunnot olleet, kun olen näytöllä käynyt.


      • Kape68

        Mitä tuuli tarkoitit kommentillasi?


    • lkv10

      Tehokkain on se joka myy eniten vai se joka paneutuu työhönsä ja tekee sen huolella?

    • sosiaalipummi

      Jyväskylä on niin kaunis kaupunki, että siellä on varmaan hyviä välitysliikkeitäkin.

    • lnö

      Enberg

      • Anonyymi

        Ikänään ei kannata Enberg valita.Todella huono,laskivat myyntihintaa ilman omistajan lupaa.Myyvät pilkkahinnalla ja välittäjät ylimielisiä.Kiertäkää kaukaa tämä firma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänään ei kannata Enberg valita.Todella huono,laskivat myyntihintaa ilman omistajan lupaa.Myyvät pilkkahinnalla ja välittäjät ylimielisiä.Kiertäkää kaukaa tämä firma!

        Juuri näin,välttäkää tota puljua.Kusettajia


    • 80-luvulta alkaen

      Pirjo Puttonen (Puttonen & Seppänen) ei petä, pitkä kokemus ja hyvä arviointikyky.

    • suosittelen

      Kiinteistömaailman Mira Kauppinen

    • Riikka K

      Kannattaa vertailla noita palkkiota, koska niissä on kyllä eroja. Meilläkin kävi Taulumäellä moni välittäjä ja eroja oli kuin olikin.

    • tuntematonanonyymi

      Voisin ehkä välittää heille viestin.

    • ei sitä kukaa osta

      Heh onko talo vielä myynnissä keljonkankaalla?

      • Anonyymi

        Keltinmäki ja Pupuhuhta ei myy...


    • mielipide1

      p&s (p) ei pysynyt puheissaan, ei voi suositella. Muutenkin rimaa hipoen meni koko homma, en käytä ensi kerralla.

    • kykyjen kyky

      Jos löydät sellaisen trokarin joka on saanut myytyä kämpän puparista alle vuodessa niin iske kiinni. Se on fakiiri.

    • Huijaritkuriin

      Huom! välitys on ihan PASKA! Kusettaa sata nolla. Yhdelle tutulle laitto kuvitteelisia laskuja muka kuluista! Ikinä en ottais! Työntekijät vaihtunu tosi tiuhaan siellä kans et kertoo yrityksen johdostakin jotain. Kiertäisin hyvin kaukaa!

    • Prosenttipalkkiolle

      Asunto tulee myytyä JOS hinta on ostajalle sopiva . Pitkät myyntiajat kertovat välittäjän odottelevan perusteetonta hintaa , vain omaa prosenttiaan ajatellen . Mikä onkaan helpompaa myydä toisen omaisuutta ja ottaa siitä 4-5 % omaa hyvää.

    • Bfjjcf

      Sossu

    • Suominousuun

      Nina Riihimäki hoiti asiallisesti ja ripeästi kaksioni myynnin Jyväskylän keskustassa. Erityisesti jäi mieleen, että hän vastaili sähköposteihin nopeasti ja oli aina ajallaan tapaamisissa. Välityspalkkio oli maltillinen verrattuna muihin ehdokkaisiin.

    • Minävaan12

      Ihmetyttää tuo Huom välitysliike kun heillä ei tunnu olevan mitään negatiivista palautetta arvosteluissaan kumminkin itse tiedän ainakin muutaman ketä on pettynyt pahemman kerran. En siis tämän tiedon osalta voi suositella enkä ikinä itse ottaisi heitä myymään asuntoani enkä myöskään ostaisi heiltä yhtään asuntoa.

    • Montaasuntokauppaatakana

      Enberg ja Savolin ainoat ammattilaiset. Hyvänä tulokkaana myös Sanna Hotanen Kiinteistömaailmasta

      • huono.kokemus

        No empä nyt niin menis kehumaan, noista toinen tuskin enää keskustelikaan kanssani kun kaupat oli tehty, ostaja oli tärkeämpi... kyllä jäi vastenmielinen maku asunnon myynnistä.


      • Anonyymi

        Heh heh


      • Anonyymi

        Savolin on ehdottomasti paras! Ja siellä Mikko Savolainen hoiti kaupat upeasti. Suosittelen lämpimästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolin on ehdottomasti paras! Ja siellä Mikko Savolainen hoiti kaupat upeasti. Suosittelen lämpimästi!

        Savolin on paras jos haluat epärehelliset kaupat saada aikaiseksi. Välittävät hometaloja ja -asuntoja.


    • Satamyynyt

      Jos luukkusi ei sijaitse puparissa, Keltinmäessä, Kangaslammella, Kivistöllä tai Kuokkalassa, niin se voisi mennä kaupaksi puolessa vuodessa. Mainituilla alueilla yli vuosi tai ei koskaan, mikäli putkiremontit on tehty. Edesauttaa kun karsii keskimääräisestä alueen neliöhinnasta 20% pois.
      Ei minkäänlainen trokari kykene väkisin myymään kämppiä. Pitää olla juuri sen kohteen haluava asiakas. Ostajat ovat valistuneita, ei heihin puheenpölinä tehoa.

    • Suomikehittyy

      Asuminen alkaa olla Suomessa eräänlaisessa murrosvaiheessa. Vuokra-asuntoja rakennetaan runsaasti ja uudet sukupolvet eurooppalaistuvat asumisen suhteenkin. Omistaminen ei ole enää se ainoa ja järkevinkään vaihtoehto mm. työpaikkojen liikkuvuuden vuoksi. Nuoret eivät enää vanhempien ja esi-isien pakottamana ota suuria velkoja vaan haluavat elää elämäänsä korkojen maksun sijaan. Suuntaus on hyvä, se vapauttaa pääomia kulutukseen ja pakottaa pankitkin uuteen ajatteluun rahamarkkinoilla kun lainanotto hiipuu. Kohtuuttoman suuri asuntojen myyntisektori kuihtuu ja osa jää vuokra-asuntojen välittäjiksi. Tuo kaikki tulee vaikuttamaan myös koko yhteiskunnan vireyteen ihmisten mielenterveydenkin kautta, koska tolkuton kituuttaminen velkojen kanssa vähenee.

    • Riippumatonolijo

      Itsellä ei ole muuta kuin surkeita kokemuksia OPKK:n toiminnasta. Otin yhteyttä heihin marraskuussa 2016 (siis-16) ja tarjosin myyntiin kahta lomaosaketta. Myyntineuvottelija kertoi hänellä olevan ennen joulua käynti samalla paikkakunnalla ja ottavansa yhteyttä sinne mennessään. Yhteyttä ei ole vieläkään herralta tullut (Huhtikuu -18). Tässä puolentoista vuoden aikana, jolloin OPKK:n edustaja ei ole ottanut yhteyttä on ollut toisen välittäjän toimeksianto. Nyt kevään korvilla otin yhteyden kahteen kertaan OPKK:n välittäjään ja yhteydenottoa OPKK:n suunnalta ei vieläkään ole ollut. Jyväskylän toimiston henkilö otti yhteyttä ja antoi Sysmän kaverin yhteystiedot, mutta ne yhteystiedot ei tuota tulosta, ei vissiin toimi.
      Mikäli haluatte myyntiin jonkun huoneiston, asunnon, lomaosakkeen tai vastaavan, niin ottakaa yhteyttä johonkin muuhun kun Jyväskylän tai Sysmän OPKK:n toimipisteeseen, tai yleensäkään Opkk:n välitykseen.
      Jossain palstalla (https://www.vauva.fi/keskustelu/2544277/kokemuksia_jyvaskylan_kiinteistonvalittajista
      ) hehkutetaan (sama henkilö kirjoittajana, kts kellonaika ja nimimerkki) Jyväskylän kiinteistövälitystä Savolin. Eipä heitä kiinnosta myöskään ottaa yhteyttä. Liian hyvin/huonosti menevä yritys.

    • Anonyymi

      Hei, Suomala lkv ei ainakaan toimi, kehuvat itseään mutta yhteistyö ei pelannut ollenkaan... ehkä fuusioituminen ei ollutkaan hyvä asia.

    • Anonyymi

      Jos hinnoittelee myytävän sellaiseen hintaan minkä joku SUOSTUU maksamaan saa kaupat nopeasti , jos taas tavoittelee myyjälle unelmatiliä voi pitkästyä odottelemaan jonkin typeryksen lankeamiseen .

    • Anonyymi

      Kiinteistövälittäjä ei myy vaan välittää, ostajaa joko kiinnostaa tai ei.

    • Anonyymi

      Mul olis etullisesti aika siisti kämppä kankitielä, ihan ite oon sen tapetoinu laadukkailla tapeteilla ja sisustanut hyvällä maulla! Jääkaappi toimii!

    • Anonyymi

      Suosittelen KOTIJOUKKUETTA, (Päivi Suvanto-Salmi) ja tietenkin Savolilin Jereä. ............ EN ikinä menis KIINTEISTÖMAAILMAAN ENKÖ varsinkaan OSUUSPANKIN KIINTEISTÖ KESKUKSEEN,jossa kohtelu oli aivan kamalaa, tyyliin, miten te muka saatte asunnoin myytyä? Mies melkein irvaili meille näkemättä edes kohdetta. Tuli niin surullinen olo, mutta kun mentiin KOTIJOUKKUEESEEN, olisi kun tultu taivaaseen, tosi ystävällinen palvelu, tuolla hinnalla se menee kaupaksi. JA SE MENIKIN !

    • Anonyymi

      Petri Nurminen on varma valinta....LKV Jyväskylän Kiinteistöt Oy

      • Anonyymi

        Petri Nurminen on huippuvälittäjä! Saatiin yli odotusten asunnostamme nopea kauppa ja hoiti vielä meille pari arviota asiantuntevasti ja nopeasti. Suosittelemme. M&K Laaksonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Nurminen on huippuvälittäjä! Saatiin yli odotusten asunnostamme nopea kauppa ja hoiti vielä meille pari arviota asiantuntevasti ja nopeasti. Suosittelemme. M&K Laaksonen

        Pahin kusettaja kenet tiedän. Ihme että alalla vielä vaikuttaa vaikka sai vankilatuomion petoksesta.


    • Anonyymi

      SAVOLINILLA ( perheyritys) on varmasti pitkä kokemus. Jere Savolinin otan, tuntee Jyväskylän kuin omat taskunsa. Ja Jeren lisäksi siellä on Mikko Savolainen , vuoden kiinteistövälittäjä. En luota suuriin ketjuihin.

      • Anonyymi

        Mä en luota keneenkään tai mihinkään! Amatöörimäisiä virheitä liukuhihnalta. .


      • Anonyymi

        Olen tehnyt kauppaa Mikon kanssa ja kaikki meni tosi hyvin. Kiitos Mikko!!!


      • Anonyymi

        Itselläni on kokemus Savolinin törkeän epärehellisestä toiminnasta. Eivät anna kaikkia tietoja, jotka lain mukaan tulisi antaa. Ostajana kannattaa välttää. Myyjälle voi olla hyvä välittäjä.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan ketjua kannata ottaa, OP ja KM välittämät asunnot jäävät myymättä, hyvin monet....laiskoja, vai mikä lie syy.

    • Anonyymi

      Minä ottaisin yhteyttä monikymmenvuotiseen tuttuun koska sen perusteell tiedän ettei ole rosvo ja kaunis nainenkin vielä. Mukavampi semmonen kuin joku karvajooseppi ; ) No juu , se oli huuberia.
      Ainiin kehen ottaisin yhteyttä . En kerro kun nimikirjaimet.
      T.M
      Toivottelempa vielä molemminpuolisia hyviä kauppoja jatkossakin !

      • Anonyymi

        Tekniikan Maailma 😊


    • Anonyymi

      Vanha ketju. SP kodit painostava ja asiaton firma. Kiinteistömaailmalta hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Väliveto-Ville ky on tehokas. Se saattaa myydä asuntosi vaikka et ole laittanut sitä edes myyntiin.

    • Anonyymi

      Nurminen Petri hoiti asuntomme myynnin, huipputyötä! Saimme verokonsultoinnin, arvion pankille tulevasta kodistamme sekä hyvän hinnan nykyisestä asunnostamme. Asiantuntemus vakuutti! Suosittelemme välittäjää. Perhe Jalkanen

      • Anonyymi

        Vai niin


    • Anonyymi

      Laita hinta kohdalleen , ilman tunnearvoa .

      • Anonyymi

        Minä taas olen ostamassa asuntoa, muutan Konnevedeltä Jyväskylään!


    • Anonyymi

      Suosittelen kinteistövälittäjä yritystä nimeltä Habita. Kyseinen firma yritti myydä kiinteistöä, joihin heillä ei ole laillista myyntioikeutta! Kun asia kävi ilmi niin eivät olleet edes pahoillaan vaan länkyttivät että heillä on oikeus. Kummasti Asianajan kirjallinen huomautus laittomasti toiminnasta vasta hiljensi kyseisen yrityksen.

      • Anonyymi

        Kyllä se tehokkain kiinteistövälittäjä löytyy Laukaasta!


    • Enberg ei kannata valita.Laskivat myyntihintaa ilman omistajan lupaa ja eivät saa myytyä kuin pilkkahinnalla.Kiertäkää kaukaa tämä firma!

      • Anonyymi

        Emme ole koskaan laskeneet hintaa ilman, että olisimme saaneet luvan toimeksiantajalta. Ottaisitko meihin yhteyttä asian selvittämiseksi. Ystävällisin terveisin, Kiinteistönvälitys Enberg Oy


      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Tauno Tehokkainen myy asuntosi jopa tietämättäsi.

    • Anonyymi

      Asunnon myy hän kuka arvioi kämpän hyväksi ja myyntihinnan alhaiseen tasoon . Ostajahan on se joka sitten päättää onko asiat kohdallaan

    • Anonyymi

      Kiinteistövälittäjät eivät aktiivisesti myy asuntoja. He odottelvat asiakkaan yhteydenottoa. Kiinteistövälitysbisnes perustuu siihen, että pyritään haalimaan mahdollisimman paljon myyntitoimeksiantoja. Jotain menee aina kaupakaksi kun niitä on riittvän paljon. Sen vuoksi kannattaa valita välittäjä, jolla on eniten myytäviä asuntoa listoillaan.

      • Anonyymi

        Tuo analyysi nyt meni niin synkkään metsään ettei edes taivasta näy.


    • Anonyymi

      Kiinteistövälittäjät Tulevat saaliinjaolle vaikkeivat itse omista sitä.
      Viisaampi myydä asunto itse kuin maksaa myynnistä isot provikat välittäjälle.
      Ei siinä tarvita kummoisia taitoa eikä papereita. Tuntipalkoille pääsee, ja hyville!

    • Anonyymi

      Mä olen aika kova. Mä myin mun mutsin kämpän niin nopeesti ettei mutsi tienny mitään. Se oli tyhmyyksissään siirtäny sen mun nimiin ja luuli saavansa asua siinä kuolemaansa asti. Niin vaan lähtö valkeni palvikseen.

      • Anonyymi

        Voisitko tulla Osuuspankin välityslafkaan hommiin?


    • Anonyymi

      Jyväskylässä olen törmännyt hyvin ylimielisiin välittäjiin.

      1) Eivät vastaa puhelimeen, eivätkä soita takaisin.

      2) Katsovat kuin halpaa makkaraa ja kyselevät aina "Onko rahoitus kunnossa". Hirveä pyllykipu kun kertoo, että ei ole rahoitusta, vaan velattomana summa tilillä.

      3) Kun kyselet perus asiapaperit nähtäväksi niin niitä ei haluta näyttää vedoten mm. tietosuojaan, vaikka lain mukaan kaikki paperit tulee olla nähtävissä.

      • Anonyymi

        Mitä ylimielistä on kysyä onko rahoitus kunnossa? Monet välitysfirmat osaavat suositella pankkia, josta tarvittaessa voi neuvotella lainan.


    • Anonyymi

      Loosissa soosissa.

    • Anonyymi

      Petri Nurminenhan oli just linnassa vissiin lehti jutun perusteella. Minulla on hänestä huonoja kokemuksia pelkästään.

      • Anonyymi

        Kerrohan lisää, miten pönäkkä agrologi (jos on?) päätyi linnanpahnoille?

        Muistaakseni Petrin legendaarinen väite kirjanpitäjälle kuului, että hän itse yrittäjänä vastaa kirjauksista ja tuloshan ei muutu, jos kirjanpitäjä kirjaa samalla tavalla kuin edeltäjänsäkin.

        Ja maksalaatikot voi aina ostaa firman piikkiin oy:ssä, kun yrittäjä "raamittaa" itse elämäänsä eikä kirjanpitäjä.


    • Anonyymi

      Joku inkeri-Osmo kai...

      meinasin kirjoittaa etä mielestäni hyvä idea maalata joitasin kuvia spray-sotkujen päälle, halvempaa kuin puhdistaa niitä, niin jotain hauskoja kuvia, oikeita.

    • Anonyymi

      Aninkainen Ylöjärvi&Laukaa
      Tuo tosin on Laukassa eikä Jyväskylässä mutta paras välittäjä. Ei ole lipevä liimatukka ja mikään höpöttäjä.

    • Anonyymi

      Kiinteistövälitys Anita Mikkonen. Miellyttävä ja osaa hommansa. On noin 40 vuotias yrittäjää. Myy myös Rukan seudulla.

      • Anonyymi

        NO EN OO OSTAMASSA RUKALTA MITÄÄ😡


      • Anonyymi

        Onko sama Anita joka oli täällä maakunnassa liitossa? Hän ei kyllä ole mitenkään miellyttävä ja taitaa olla pitkälti 80. Mutta eläkeläisethän ovat alkaneet kerätä pikku ropoja eläkkeen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama Anita joka oli täällä maakunnassa liitossa? Hän ei kyllä ole mitenkään miellyttävä ja taitaa olla pitkälti 80. Mutta eläkeläisethän ovat alkaneet kerätä pikku ropoja eläkkeen lisäksi.

        Ammattitaidottomana sai potkut työstään.


    • Anonyymi

      Minä välitän suunnattomasti kiinteistöistä. Suorastaan rakastan betonielementtiä. Minä halaan niitä ja pomputan niitä lantiollani. Usein viihdyn saman kiiteistön kanssa viikkoja.

    • Anonyymi

      Minä ostan HH- kuteita ja hihaan painetaan 88. Sitten liityn demarien natsikerhoon viittomaan.

    • Anonyymi

      Savolin välittää hometaloja ja asuntoja. Oiva palvelu, jos haluat myydä hometalon epärehellisesti.

    • Anonyymi

      Itselläni on kokemus Savolinin törkeän epärehellisestä toiminnasta. Eivät anna kaikkia tietoja, jotka lain mukaan tulisi antaa. Välittivät hometalon lapsiperheelle, ja meillä on oikeusprosessi heidän kanssaan meneillään.

      • Anonyymi

        Ei välittäjät ole misssän vastuussa kiinteistöstä, ei Savolin eikä kukaan mukaan.
        Vedä oikeusjuttu kiireesti pois,säästät rahaa.


    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä sotkeentuko enberg kiin.välitysliikkeseen.Ylimielisiä mukamas ammattilaisia.

      • Anonyymi

        Menikö liian halvalla 😏


    • Anonyymi

      Kuinkas tää Nurminen Petri on vielä välittäjänä. Sehän tossa joku aika sitten sai vankila tuomion petoksista!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe