Intialainen ravintola?

Kanaton

Milloin tämä uusi intialainen ravintola avattiinkaan?

Tekee jo mieli kokeilla, nami.

12

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanaton

      Ellei omistaja ole parikymppinen, intialaisesta ruoasta pitävä nainen, on tämä kyllä ihan rehellinen utelu. :P

    • Oikeet keskustelut

      poistuu jännästi..nami

      syö vaikka pas.kaa ketää kiinnostaa...nami

    • shasi paneer

      "Ei kukaan muuten noin voi kuolata jonkin intialaisen perään. Kaupunki on jo täynnä ruokapaikkoja. "

      Paskapaikkoja kaupunki täynnä, kunnon ravintoloita muutama. Intialaista odotellaan todella, paras olla aitoja makuja eikä mitään vesitettyä,

      • Somalialaista

        ravintolaa täällä kaivataan, miksei sellaista ole vaikka somaleita kuhisee vaasassa, kai niilläkin joku ruokakulttuuri on??


      • Niin ihme juttu
        Somalialaista kirjoitti:

        ravintolaa täällä kaivataan, miksei sellaista ole vaikka somaleita kuhisee vaasassa, kai niilläkin joku ruokakulttuuri on??

        että kaikki muut saa raflan aikaan mutta ei somalit.


      • Eivät vielä ole
        Somalialaista kirjoitti:

        ravintolaa täällä kaivataan, miksei sellaista ole vaikka somaleita kuhisee vaasassa, kai niilläkin joku ruokakulttuuri on??

        Kyenneet merirosvoamaan farosta.

        Tai rg linea


      • Syökö somalit
        Eivät vielä ole kirjoitti:

        Kyenneet merirosvoamaan farosta.

        Tai rg linea

        vain muiden ruokaa?? vai miksi eivät ole saaneet etnistä ravintolaa mihinkään maailman kolkkaan vaikka heitä on miljoonittain pakolaisina ympäri maailmaa?

        Muut kyllä saa, iranilaiset, irakilaiset, turkkilaiset..ym..ym.. mutta ei somalit.


      • !!!!!!!
        Syökö somalit kirjoitti:

        vain muiden ruokaa?? vai miksi eivät ole saaneet etnistä ravintolaa mihinkään maailman kolkkaan vaikka heitä on miljoonittain pakolaisina ympäri maailmaa?

        Muut kyllä saa, iranilaiset, irakilaiset, turkkilaiset..ym..ym.. mutta ei somalit.

        Onhan se jo nähty aikapäivät sitten että syövät muiden ruokaa!


    • heka

      Nyt kuulema on avattu kyseinen ravintola.Onko kukaan kerennyt testata?

      • hindu

        Siis missä ja minkä niminen? Mistään ei löydy mitään infoa?


      • Murgha dahl
        hindu kirjoitti:

        Siis missä ja minkä niminen? Mistään ei löydy mitään infoa?

        Google löytää.,blackjackin toisella tasanteella,pohjalaisessa tänään mainos,nettisivut on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe