ApuA Auttakaa!

maria.

Meillä on sellainen puoliks saksanpaimenkoira ja sit isäs oli jotain ajokoiraa. Sille on ilmennyt sellainen paha tapa etttä kun aina aamuisin (tai milloin vaan näkee) herään ja se näkee mut, niin heti sellainen outo leikkimurina ja häntä heiluu. Sitä en aina haluaisi kun tavataan,. Ja sitten alkaa hirveä näykkiminen ja välillä jopa kovaa pureminen. Jaloista kun kävelen kaikki alta! Mutta sitten meijän perheen muiden jalat ja kädet ihan kunnossa paitsi mun. Apua , auttakaa!! mITÄ TEEN???

1

308

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love dog

Ootko sä sen koiran ''johtaja'' vai joku muu teidän perheestä? Ootko sä kouluttanu sitä koiraa, vai vaan leikkiny sen kanssa ja helliny?
      Sun kannattais aikaa käymään sen kanssa ihan perusjuttuja alkuun vaikka sisällä, niin että sä koulutat sitä ja oot TOSI jämäkkä. Ja kiellät aina ku puree. Sillon ku alkaa leikkimään niin käännät selän etkä huomioi yhtään. Meet vaikka silleen et sun kasvot on seinään päin niin ei pysty ottaa katsekontaktii suhun vielä. Sittenku istuu/rauhottuu niin voit kääntyy ja alkaa rauhallisesti silittämään ja moikkailee ja jos jatkaa niin sama juttu uudelleen.
      Ootko sä sen koiran yläpuolella, ettei se pysty määräämään sua, totteleeks se sua jos käsket jotain? Jos koira ei pure ketään muuta ku sua, niin se tarkottaa sitä että muut on koiran yläpuolella ja sä sen alapuolella. Ulkoilutaksä, annatsä ruokaa, harjaatko? Kaikkii tommosii asioita sun kannattaa alkaa tekemään, että se koira ymmärtää ettei sun päälle hypitä. Niin ja tosiaan se kannattaa muistaa, että älä vaadi koiralta liikaa ekalta kerralta, vaan alota vaikka sillä että palkkaat namilla pienimmästäki asiasta, mistä tottelee, ja loppuen lopuks et käytä enään nameja ku muutamissa kohdissa. Sitte ku oot saanu kontaktin sisällä, kotona, voit siirtyy jonnekkin aidattuun alueeseen (esim. tyhjään koirapuistoon ) tai jonnekkin koulutushalliin. Vähitellen lisäät suurempaa aluetta ja häiriötä, muita koiria ja vapaana oloa. Niin saat koiraan kontaktin. Koirilla on se oma asteikkoettä aina kun se on päässyt tekemään jotain sua ''parempaa'' eikä oo ollu sun hallinnassa, sä palaat sillä koiran asteikolla nollaan. Mutta loppuen lopuksi jos sä oot aina ollut parempi ja koira on ollu hallinnassa, niin sit sä oot jo kympissä :)
      Onnea koulutuksen kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe