yritin ladata BETA päivitystä, mutta en tiedä mitä vastaan kohtaan jossa kysytään formaatista eli valitse päivitettävä formaatti ja on kolme vaihtoehtoa.
format A: päivittämällä tämän formaatin saat E367 tikun paluu nopeuden nousemaan ja uuden formaatin vuoden 2012 loppuun.
format B: E367 tikun lähetys nopeus nousee ja uuden formaatin 2013 loppuun.
format C: uusi formaatti vuoden 2014 loppuun.
mikä näistä siis kannattaisi valita?
formaatin valinta
6
109
Vastaukset
- format B
ottaisin ehdottomasti format B:n koska yhteys nopeus nousisi samalla uuden formaatin myötä.
- format C
pelkkä formaatin päivitys riittää ainakin minulla sillä en itse halua mitään muuta oheis toimintoa päivityksen mukana joten itse ottaisin format C:n
- format A
minä asensin päivityksen jo muutama viikko sitten ja valitsin format A:n koska paluu nopeus oli ollut hidasta ja päivityksen jälkeen se nousi peräti 10 megaan.
- kyllähän tuo C
on kaikkein luotettavin ja nopein tapa päivittää formaatti koska päivitetään vain yksi asia. jo itse formaatti on nettitikulla ladattavaksi kovin suuri tiedosto ja sen onnistumisesta varsinkaan FULL version kanssa ei ole takeita.
- E367 kapasiteetti
E367 tikulla voi ladata palvelimelta 40 mb:n tiedostoja, mutta FULL version tiedostokoko on peräti 60 mb ja BETA version 40 mb joten eipä taida tikulla pystyä latamaan päivityksen FULL versiota.
- lataa formaatti B
koska sillä saat tikun nopeuden nousemaan jopa 60 megaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287