Kaverini oli pienessä kaupassa töissä ja siellä oli ihan idiootisti sellainen sivuovi mistä pääsi vain sisään, mutta ei ulos. Ulos pääsi vain kassan kautta.
Eräänä päivänä hän huomasi kuinka mustalaisrouvat pitävät sivuoven porttia auki ja kantavat jotain ulos. Pelosta vapisten kaveri soitti poliisille ja meni väliin.
Naiset (ihme kyllä) odottivat kiltisti poliisia. Heidän auton takaluukussa oli useita (?) jäätelökakkuja, samanlaisia kuin mitä myydään kyseisessä kaupassa. Kaveri kävi katsomassa, että tyhjää on pakastearkussa.
Poliisi vain totesi, ettei todisteiden puuttumisen takia (sana sanaa vastaan) voida asiaa viedä eteenpäin ja hoputti naisia lähtemään ennen kuin jäätelöt sulaa autoon. Ei ollut valvontakameraa jne.
Kaverin vastoinkäymiset eivät tähän loppuneet: työnantaja pidätti hänen palkasta varastetun tavaran verran.
Miksiköhän kaverini vihaa nykyisin manneja...?
Kaverille kävi huonosti duunissa
Jätskit ja rahat men
1
278
Vastaukset
- kyllänäinon
aivan syystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222