nonii... oon nyt edenny taas siihen pisteeseen että alan iste kuulostamaan just sellaselta milt mä en haluais. mut ny oikeesti ahdistaa !
oon nyt n. viikon yrittänyt kunnolla laihduttaa. joka päivä oon kävelly/juossu vähintään puolentoistatunnin lenkkejä, ja aloin myös käymään salilla. tässä viimeisen viikon aikana oksensin 2 kertaa. olin tosi tyytyväinen koska ennen tota olin oksentanut lähes joka päivä useamman kerran.
oon saanut kontrolloitua oksentamistani sillä että olen ollut lähes kokonaan syömättä. tiedän kyllä ettei sekään hyväksi ole. mutta parempi ratkaisu minun mielenterveydelleni kuin ahmiminen ja oksentaminen.
ja nyt !!!
nyt sitte söin
- 3 sellasta kaupan pitaleipää. (sisällä majoneesia ja kaalia)
- 4 pullaa
- melkein 100g suklaata
ja tuon jälkeen oksensin, mutta en saanut kaikkea ulos. ehkä ihan hyvä. mutta nyt ahdistaa......... olo on niin turvonnut ja epäonnistunut.
ääääähhhhh kuolen. :s
ja tää nyt on vaan tällänen turha ahdistuksen purkamis viesti....
apuaaah...
3
120
Vastaukset
- 65h52m04s
"oon saanut kontrolloitua oksentamistani sillä että olen ollut lähes kokonaan syömättä. tiedän kyllä ettei sekään hyväksi ole. mutta parempi ratkaisu minun mielenterveydelleni kuin ahmiminen ja oksentaminen.
ja nyt !!!
nyt sitte söin
- 3 sellasta kaupan pitaleipää. (sisällä majoneesia ja kaalia)
- 4 pullaa
- melkein 100g suklaata
ja tuon jälkeen oksensin, mutta en saanut kaikkea ulos. ehkä ihan hyvä. mutta nyt ahdistaa......... olo on niin turvonnut ja epäonnistunut."
JOTEN HUOMAATKO; paasto ja syömättömyys ei toimi! Ennemmin tai myöhemmin sorrut! Kroppa vaatii ravintoa, niin se vaan menee!
Tuolla konstilla et ikinä kierteestä pääse, ikävä kyllä. Tulet pyörimään tuota kehää jos jatkat. - toiselta puolen
Toisaalta niinkuin aloittaja kirjoitti, hän oli oksentanut lähes päivittäin ja useamman kerran päivässä kun yritti kontrolloida normaalimmalla? syömisellä. Mulla myös bulimia pahana ja oksennan useasti ja ainoa tapa millä saan useampia päiviä putkeen ilman oksentelua on se, että EN SYÖ.
- samaa täälläkin
Mulla myös sama homma, mutta voisinko sanoa että pahempana?. En nimittäin oksenna ahmimisen jälkeen ja se näkyy painossani.
Saatan ahmia kerralla;
kokonaisen pitsan
4-6juustovoileipää
suklaakeksejä
pullaa
ym. kaikkea mitä saan käsiini
olen ihan lopussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768