Alkanut viime päivinä tulemaan mystisiä puheluita noista kahdesta numerosta italian suunnasta ja nopealla googletuksella taitaa Italiassakin parit "kärsiä" näistä samoista numeroista.
http://www.chi-chiama.it/elenco-telefonico/06/452/100/12/
koskakohan toi loppuu vai pitääköhän tässä ruveta miettimään numeron vaihtoa.
+3906833671 ja +390689795 soittavat useasti päivässä
10
2631
Vastaukset
- unodosisz
Mitenkä niin mystisiä? Etkö ymmärtänyt soittajan kieltä vai missä vika?
Pitääkö oikein tänne vielä kertoa olevansa hölmö???? - ciao123
Miten niin hömö? Minulle oli myös yritetty soittaan numeroista 390687431 ja 3906833671. Ei kai minun tarvitse olla hölmö, jos googlettamalla halusin tietää tavoitteleeko minua Paavi vai Berluskoni.
- Salossa myös
Lisätään vielä numero 390698109, siitä tänään yksi puhelu ja 3906833671 numerosta kaksi puhelua. En toki vastaa tällaisiin, koska en maasta tunne ketään.
- Lomareissun peruja?
Samoja numeroita soittelee nyt mulle. En ole sattunut olemaan kuulolla kun soi, että tietäisin kumpi siellä soittelee noista Italian tunnetuista. Kesällä kävimme Italiassa, voisikohan sillä olla yhteyttä asiaan.
- MarioLuigiToad
Mulla sama juttu enkä ole käynyt Italiassa viime vuosina. Soitto ilmeisesti niin lyhyt, ettei puhelin edes ehtinyt väristä vierellä pöydällä niin, että olisin huomannut.
- Umberto
Kaikista mainituista numeroista on soitettu minulle kolmena päivänä. Kaksi vuotta sitten soittelin Roomasta ja Vatikaanista useita puheluita. Siperia opetti katsomaan soittajan numeroa, tuntemattomalle en vastaa enää.
- Niin kantsii tehdä
Kannattaa tehdä rikosilmoitus kotirauhan häirinnästä, jos soittelu jatkuu.
- Rellun pesu
390689795 soitti ja vastasin ja oli Renaultin huollon tyytyväisyyskyselystä kyse. Soittelivat kun auto oli ollut hiljattain siellä huollossa.
Vastaamalla puheluun selviää kummasti mistä kyse ja loppuu ne puhelutkin siihen.- Rellut
Niin ja ei se vastaaminen mitään maksa.
- vittuuntunut1
toi mikään renaultin huoltonumero oo... mulle tullu muutaman kerran sieltä puhelu ja mitään ei kuulu... kyllä ne on rellun huollosta soittanu ihan eri numerolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091