Paras ystävä?

ystävä

Mikä merkki on paras ystävänne? Mulla on ollut tosi hyviä ystäviä oinas, jousimies, vaaka ja härkä.

14

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kalatar*

kuin vuoreen.Eli mukavia kavereita minulla on Kauriista Härkään..mutta Oinas vie voiton.Kukaan ei voi olla niin rehellinen ja todellinen ystävä kuin Oinas!

• Kalakaunotar.

Olen löytänyt täältä Suomi24sivuilta itselleni hyvän Oinas ystävän. Sovin kuitenkin kaikkien merkkien kanssa oikein hyvin.

• kalat

parhaat ystävät on härkä, rapu, vaaka ja oinaskin.

• FisuNeiti

Nyt juuri ei minulla sellaista ole... :( Mutta eräs paras ystäväni oli Vaaka. Tosi hyviä kavereita on ollut Rapu, Leijona, Jousimies.. Aina olen kuitenkin joutunut pettymään loppujen lopuksi.. Esim. Jousimies petti luottamukseni tosi karmealla tavalla. Samoin Vaaka.
        Lieneekö oma vikani, että kala-tyyppinä ehkä olen joskus liian sinisilmäinen... :(

Vaan elämä opettaa!

• skorpioni
        FisuNeiti kirjoitti:

Nyt juuri ei minulla sellaista ole... :( Mutta eräs paras ystäväni oli Vaaka. Tosi hyviä kavereita on ollut Rapu, Leijona, Jousimies.. Aina olen kuitenkin joutunut pettymään loppujen lopuksi.. Esim. Jousimies petti luottamukseni tosi karmealla tavalla. Samoin Vaaka.
        Lieneekö oma vikani, että kala-tyyppinä ehkä olen joskus liian sinisilmäinen... :(

Vaan elämä opettaa!

Minä olen kanssa huomannut sen, että keneenkään ei voi luottaa, itse olen kuin kallio enkä petä kavereita, mutta aina sain/saan huomata, että minut petettiin, ei väliä kumpaa sukupuolta pettäjät on.
        Mihin tää maailma on todellakin menossa??? Aivan kauheeta ajatella ettei sellaista ihmistä löydy johon voi luottaa, jopa yli 20 vuotta kestänyt kaverisuhde osoittautui petturiksi, tuntuu siltä että loppukädessä ihminen aina ajattelee itsekkäästi itseään. Kai se sitten on niin, että kun itse ei toimi sillätavalla niin aina on sitten niin sinisilmäinen ja luottaa ihmisiin kaikesta huolimatta, ei vaan tule taaskaan mieleen, että tämäkin ihminen voi jossakin vaiheessa olla pettäjäluonne.

• Jenny
        skorpioni kirjoitti:

Minä olen kanssa huomannut sen, että keneenkään ei voi luottaa, itse olen kuin kallio enkä petä kavereita, mutta aina sain/saan huomata, että minut petettiin, ei väliä kumpaa sukupuolta pettäjät on.
        Mihin tää maailma on todellakin menossa??? Aivan kauheeta ajatella ettei sellaista ihmistä löydy johon voi luottaa, jopa yli 20 vuotta kestänyt kaverisuhde osoittautui petturiksi, tuntuu siltä että loppukädessä ihminen aina ajattelee itsekkäästi itseään. Kai se sitten on niin, että kun itse ei toimi sillätavalla niin aina on sitten niin sinisilmäinen ja luottaa ihmisiin kaikesta huolimatta, ei vaan tule taaskaan mieleen, että tämäkin ihminen voi jossakin vaiheessa olla pettäjäluonne.

Kirjoitin melko lailla samalla lailla! Vaikka olenkin itse nuori ja olen vasta 14 molemmat parhaat kaverit jotka minulla on ollut olivat molemmat samanlaisia silmään kusioita! Minäkään en luota kehenkään paitsi omaan perheeseeni! MInä en halua enkä enään uskalla luottaa kehenkään muuhun kuin omaan perheeseen...! Miksi joidenkin ihmisten pitää ollaa sellaisia miksi ne ei voisi olla sellaisia jotka ei petä?!

• wampy

mulla on leijona,härkä,neitsyt,jousimies on äitini hän on minulle kuin paras kaveri :)

• Kalanainen

Paras ystäväni parinkymmenen vuoden ajan oli kauris, mutta se suhde katkesi ystäväni ainaiseen kritisointiin, vaikka miten yritin loppuvaiheessa löytää yhteistä säveltä.

Tällä hetkellä on neljä ylitse muiden... kaksi skorpionia ja kaksi kaksosta.

Tämä kysymys oli ilmeisesti asetettu meille kaloille :)?

• minä, Oinas

Mulla on sydänystävinä kalat, kaksonen ja vesimies!! ite oon oinas

• kalatyttö-88

mulla on tällä hetkellä 4 todella hyvää ystävää(nuorempia ja vanhempia),jotka ovat kaloja.. koska olen itsekkin aika itsepäinen, niin on ne kyllä muutkin kalat.. siksipä oon saanu kestää monia 'pikku' riitoja ihan vaan sen takia että toinen on jostakin asiasta eri mieltä.. ja ne on selvitetty heti eikä jääty miettimään.. mutta ei haittaa vaikka parhaat ystävät on samaa merkkiä..

• Jenny

SAnon sinulle suoraan että ei ole olemassa ketään sellaista joka on paras ystä KOSKA jokaisessa on yksi tai useampiakin vikoja... Minulla on ollut kaksi hyvää ystävää ja kummassakin oli TODELLA HUONOT PUOLET! Jos kerroin jotain niin ne pitivät sen omanatietonaan ja lupasi että ei kerro kellekkään KOSKAAN vaikka tulisikin riitaa ja emmekä olisi hyviä ystäviä! Mutta näin kummiskin kävi että heti kun emme olleetkaan hyviä ystäviä he alkoivat levittelemään asioitani! ÄLÄ KOSKAAN luota kehenkään täydellisesti! Hyviä ystäviä voi olla mutta ei kannata hankkia koskaan PARASTA kaveria...! En luota kehenkään kaveriini enään koska minä en uskalla enkä halua enään...! Ainoo kehenkä minä voin luottaa on oma perhe ja käyn tällä hetkellä samaa asiaa läpi..! ps. kokemusta on LIIKAA!

• Galath

Kyllä ne on oinas ja jousimies olleet aina joiden kanssa parhaiten on tullu toimeen.

• kala-tyttö

on rapu. Olemme olleet tutustumishetkestä asti samalla aaltopituudella ja tulemme loistavasti toimeen keskenämme.

• Sanna-66

Aina vain oinas. En ymmärrä mikä kohtalo törmäyttää minut aina oinaisiin -elämänkumppanikin jo 20v. Leijonaan yritän nyt tutustua ja vaikeaa on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7870
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4400
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4023
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3373
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3330
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3238
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2983
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2761
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe