Olen joka päivä netissä 8-15 tuntia
Vastaukset 3
- Cutdeal
Sama ongelma oli minulla vähän nuorempana kun oli kamala paniikki saada rahaa netistä kun kuuli uutisista miten netissä syntyy uusi miljonäri joka kuudes tunti (God knows monta tänä päivänä.. Tuo oli siis vuosia sitten kun netti oli suht uusi). Oli epävarma tulevaisuus ja yritin kaikkia mahdollisia keinoja. Noh, tulihan sitä saatua muutama tuhat markka kunnes sitten luovutin. Ei niitä miljoonia kerry ilman markkinointikokemusta, toki poikkeuksia on.
- kyllä
nettiriippuvainen minäkin..lähinnä siis chat-palsotoihin,sillä kauempana asuviin ystäviini saan parhaiten yhteyden niin..myös musiikkia ja elokuvia latailen ..:p
- ex city fanaatikko
Menkääpä katsomaan CITYN sivustoja missä on ihmisten kuvia. se vasta sairautta on jos kuviaan jatkuvasti laittaaa sinne, ja kyttäilee omaa pärstäänsä j a peppuaan.Kuvia on monenlaisia..'
Jos haet jatkuvasti seuraa sieltä ja harrastat lyhytsuhteita sekin on sairautta! Käytät hyväksesi ihmisiä, no tuskinpa siellä hirveästi rehellisiä on! Deitti nettihän se on. Surkeat mallitkin laittavat kuviaan sinne.. go and check it out
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3591153- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459