Elikkä ole 17w. ja haluiasin muuttaa omaan vuokra kämppään. Asun äitini kanssa maalla ja kouluun on matkaa 25 km yhteen suuntaan puolituntia menee koulumatkaan ja se on viellä yhteen suuntaan. Aloitin opiskelut syksyllä. Äitin mielestä en pärjäisi yksin omassa asunnossa. Pärjään tällä hetkelläkin yksin yön yli ja vaikka parin. Äitin mielestä en saisi muuttaa vasta kun 18 vuotiaana mutta, siihen olisi viellä vuosi. Olen katsonut jo omaa asuntoa ja löytänytkin täydellisen kaksion.
Kysymys!!
7
277
Vastaukset
- juustt joo
Eiköhän se ole parempi pysyä siellä mammanhelmoissa vielä
montavuotta.
Tuo matka nyt ei ole kummoinenkaan kulkea vaikka pyörällä.
Ryyppäätten ja rällästätten ,joten häätö siitä kuitenkin tulee.
Mamman tietty pitäisi maksaa vuokrasi, asumisesi, syömisesi ja
kaljasi...
Aatteleppa ite mitä kustantaa yksinhuoltajan kukkarosta.- napero3
Hei!
KUKA LUULET OLEVASI?
Olen 17 vuotine TYTTÖ! En juo enkä rällästä ja TODELLA vastuuntuntuinen. Maksaisin itse vuokrani ja muut kustannukset. Äitini ei TODELLAKAAN osta minulle minkäänlaista alkoholia. Tuo 25 KILOMETRIÄ on aika pitkä. Enkä todellakaan rupeaisi sitä ajamaan pyörällä. KOSKA siihen menisi kolmisen tuntia koska tie on mäkistä. - lyhyt matka
napero3 kirjoitti:
Hei!
KUKA LUULET OLEVASI?
Olen 17 vuotine TYTTÖ! En juo enkä rällästä ja TODELLA vastuuntuntuinen. Maksaisin itse vuokrani ja muut kustannukset. Äitini ei TODELLAKAAN osta minulle minkäänlaista alkoholia. Tuo 25 KILOMETRIÄ on aika pitkä. Enkä todellakaan rupeaisi sitä ajamaan pyörällä. KOSKA siihen menisi kolmisen tuntia koska tie on mäkistä.Aloituksessa mainitset puoli tunti suunta. Noin vähään aikaa vievän koulumatkan takia ei kyllä kannata muutta. Taitaa syy muuttoon olla kyllä jotain muuta. Moni olisi iloinen jos työ- tai koulumatkaan ei menisi kuin puoli tuntia.
- -
En löytänyt yhtään kysymystä viestistäsi, vaikka otsikko onkin "Kysymys".
Eli sanotaan sitten vaikka jaa. - oma home sweet home
Milläs maksat?
AI nii siehää istut pankinpääl.
Elämätä täytyy joskus polkea myös ylämäkken, useimmiten.
25 km ei ole pitkämatka, 250 km on pitkämatka.
Elä sie likka valita.
Ei tietenkään äitis sitä viinaa osta, vaan kaveris ja sit billeet
pystyyn siun kämpil.
Oksennusta, viinaa, pissaa, oksennusta ym eritteitä lattial, sängys...
YÄK... - napero3
Minulle tulee tukia ja etsin koko ajan ilta työtä. Ja en todellakaan ole mikään viinan juoja!!! Tai varsinkaan bilettäjä. Enkä järjestäiskää minkäänlaisia bileitä missä viinaa tarjottais. Enkä rupea kolemea tuntia aijemmin lähtemään kotoa et kerkee kouluun! O.o HULLLUJAKO OLETTA!
- SanttuToivanen
Terve, olen asunut nyt yksin parisen vuotta (ikää melkein 20), ei siinä mitään ongelmaa ole jos töissä käy samalla. Pitäisi nyt vain hommata vähän uusia kalusteita mahtavaan yksiööni. Onko kellään kokemuksia tästä sivusto? Järkevän hintaisia kalusteita, pitäisi hankkia uusi sänky kun vanha jo ihan riekaleina ;)
http://suomenedullisimmathuonekalut.blogspot.com/
Terveisin Santeri Toivanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106