Kysymys!!

napero3

Elikkä ole 17w. ja haluiasin muuttaa omaan vuokra kämppään. Asun äitini kanssa maalla ja kouluun on matkaa 25 km yhteen suuntaan puolituntia menee koulumatkaan ja se on viellä yhteen suuntaan. Aloitin opiskelut syksyllä. Äitin mielestä en pärjäisi yksin omassa asunnossa. Pärjään tällä hetkelläkin yksin yön yli ja vaikka parin. Äitin mielestä en saisi muuttaa vasta kun 18 vuotiaana mutta, siihen olisi viellä vuosi. Olen katsonut jo omaa asuntoa ja löytänytkin täydellisen kaksion.

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juustt joo

Eiköhän se ole parempi pysyä siellä mammanhelmoissa vielä
      montavuotta.
      Tuo matka nyt ei ole kummoinenkaan kulkea vaikka pyörällä.
      Ryyppäätten ja rällästätten ,joten häätö siitä kuitenkin tulee.
      Mamman tietty pitäisi maksaa vuokrasi, asumisesi, syömisesi ja
      kaljasi...
      Aatteleppa ite mitä kustantaa yksinhuoltajan kukkarosta.

• napero3

Hei!

KUKA LUULET OLEVASI?

Olen 17 vuotine TYTTÖ! En juo enkä rällästä ja TODELLA vastuuntuntuinen. Maksaisin itse vuokrani ja muut kustannukset. Äitini ei TODELLAKAAN osta minulle minkäänlaista alkoholia. Tuo 25 KILOMETRIÄ on aika pitkä. Enkä todellakaan rupeaisi sitä ajamaan pyörällä. KOSKA siihen menisi kolmisen tuntia koska tie on mäkistä.

• lyhyt matka
        napero3 kirjoitti:

Hei!

KUKA LUULET OLEVASI?

Olen 17 vuotine TYTTÖ! En juo enkä rällästä ja TODELLA vastuuntuntuinen. Maksaisin itse vuokrani ja muut kustannukset. Äitini ei TODELLAKAAN osta minulle minkäänlaista alkoholia. Tuo 25 KILOMETRIÄ on aika pitkä. Enkä todellakaan rupeaisi sitä ajamaan pyörällä. KOSKA siihen menisi kolmisen tuntia koska tie on mäkistä.

Aloituksessa mainitset puoli tunti suunta. Noin vähään aikaa vievän koulumatkan takia ei kyllä kannata muutta. Taitaa syy muuttoon olla kyllä jotain muuta. Moni olisi iloinen jos työ- tai koulumatkaan ei menisi kuin puoli tuntia.

• -

En löytänyt yhtään kysymystä viestistäsi, vaikka otsikko onkin "Kysymys".

Eli sanotaan sitten vaikka jaa.

• oma home sweet home

Milläs maksat?
      AI nii siehää istut pankinpääl.
      Elämätä täytyy joskus polkea myös ylämäkken, useimmiten.
      25 km ei ole pitkämatka, 250 km on pitkämatka.
      Elä sie likka valita.
      Ei tietenkään äitis sitä viinaa osta, vaan kaveris ja sit billeet
      pystyyn siun kämpil.
      Oksennusta, viinaa, pissaa, oksennusta ym eritteitä lattial, sängys...
      YÄK...

• napero3

Minulle tulee tukia ja etsin koko ajan ilta työtä. Ja en todellakaan ole mikään viinan juoja!!! Tai varsinkaan bilettäjä. Enkä järjestäiskää minkäänlaisia bileitä missä viinaa tarjottais. Enkä rupea kolemea tuntia aijemmin lähtemään kotoa et kerkee kouluun! O.o HULLLUJAKO OLETTA!

• SanttuToivanen

Terve, olen asunut nyt yksin parisen vuotta (ikää melkein 20), ei siinä mitään ongelmaa ole jos töissä käy samalla. Pitäisi nyt vain hommata vähän uusia kalusteita mahtavaan yksiööni. Onko kellään kokemuksia tästä sivusto? Järkevän hintaisia kalusteita, pitäisi hankkia uusi sänky kun vanha jo ihan riekaleina ;)

http://suomenedullisimmathuonekalut.blogspot.com/

Terveisin Santeri Toivanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe