Keskiyö

Oikeasti

Kirjoitin esitykseni uudestaan, tai kenties esitän kaksi eli sen alkuperäisenkin. Toinen on tunteikkaampi toista. Haluan tietää minkälaisen kuvan ja arvion raati minusta saa? Mitäherätän heissä?

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      olet taiteellinen ja osaat eläytyä, se on sinun vahvoja puoliasi. osaat myös laittaa itsesi toisen paikalle ja tuntea hänen tunteitaan. sekin on lahja.
      käytä vain dramatiikkaa ja muista katsoa arvostelijoita suoraan silmiin tuon tuosta.
      liian pitkä esitys ei kuitenkaan tee sen parempaa vaikutusta, kuin lyhyt, suora ja aistillinen esitys.

he saavat sellaisen kuvan, että olet perehtynyt esitykseesi täysin sydämin. olet valvistautunut ja esität parastasi.
      olet ehkä vanhempi kuin moni muu esiin astuva, mutta sinussa on varmuutta ja aitoutta.
      saat ainakin yhden ihmisen kananlihalle.

t: Keskiyö

• Oikeasti

Hehee, niin, että meneekö se kananlihalle ihastuksesta vai päinvastasesta?
      Olen tässä toistuvasti eestaas sahaten miettinyt, että ehkä se yksi esitys riittää. Aikaa valmistautumiseen on vähän ja haluan harjoitella vielä jotain muuta siltä varalta, että pääsen jatkoon, että olisin hyvä myös siellä. JOS pääsen. Toivottavasti joku oikein innostuisi minusta siellä?

Sanoit joskus asuvasti Sveitsissä: olen itse asunut siellä 1000-1100 luvulla. Eli kotikontuja sielläkin. Että siellä täällä. Sitä en tiedä mikä silloin olin, mutta joskus mietin olinkohan lammaspaimen vuoristossa,koska rakastan lampaita ja vuohia yli kaiken. Samoin pitkät laakeat näkymät kauas saavat sydämeni, mutta se saattaa tulla Englannin elämästäni. No, elämä on.

• Oikeasti

nostan

• Hei
      kananlihalle voi mennä myös asian aitoudesta.
      niin minä asun sveitsissä, mutta en ymmärtänyt kysymystäsi, että miksi nostit tuota.
      muuten, sveitsiä ei vielä ollut 1000v sitten. oli vain vuoristoa, mikä kuului ympärillä oleville valtioille.

t: Keskiyö

• Oikeasti

Tuon kananlihan takia nostin.
      Ehkä minä siellä vuoristoissa sitten olen ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6266
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      94
      2099
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1437
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1412
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      306
      1411
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1286
    Aihe