Nii mitäköhän toi meinaa ku soitin exälle unissani? Siis heräsin siihen ku puhelu loppu, eikä mitää muistikuvaa mitä oon sanonu.. Ollaa kummiski hyvissä väleissä ja hyviä kavereita. Sit hikoilen nykyää kans ku nukun .. Et selityksiä otetaan vastaaan :D
Soittaminen unissani
Yösoittelija
1
87
Vastaukset
- joo....
Hikoilu voi johtua seuraavista syistä;
- huone on liian lämmin
- ja/tai sinä olet sairas tai "tyypiltäsi hikoileva"
Kesällä ihminen hikoilee enemmän kuin talvella.
Unissa myös kerrataan päivän asioita tai suunnitellaan uusia.
Jos on sairas tai kuumeessa, silloin myös näkee unia joilla ei ole mitään merkitystä, ne ovat vain tajunnan virtaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402