Ikäkäs äitini on ihastunut vanhaan nokiaansa, eikä halua siitä luopua.
Ikävä kyllä kännykän ulkomuoto ja näppäinmatto on nähnyt viimeiset päivänsä.
Nyt kysynkin teiltä, hyvät lukijat, onko kellään kaapissa pölyttymässä uudeveroista nokia 1100i kännykkää? Mitä haluaisit siitä?
Ostetaan vanhan nokia 1100i
13
300
Vastaukset
- Vanhassa vara paremp
Jos minulla olisi sellainen kaapissani, niin antaisi sen ilomielin. Minulla on vain kuningaspuhelin 6110, ja siitä en henno luopua.
Minun mummillani taitaa olla juuri toi puhelin käytössä....
- nokia1100i
Nostellaan nyt josko joltakin löytyisi kännykkä jouluksi vanhan äitini iloksi.. :)
- nokia1100i
nosto
http://www.amazon.co.uk/Nokia-1100-Pay-As-You/dp/B00026KYNA
Tuolla olisi myynnissä kyseinen malli.- gtmg
mummot ei osaa luopua mistään vanhasta opituista,tavoista,esineistä,osta mummolles nykyaikainen kamera kännykkä ja opeta häntä muuttamaan vanhat pinttyneet tapansa
- nokia1100i
Kiitos vastauksista.
Vapunen i-malli on hiukan erilaisempi. "tavallista" 1100 löytyy kyllä jopa huutonetistä.
GTMG, äitini, ei mikään mummo kuten väitit.
Ja joskus vanhassa vara parempi, vai miten se sananlasku menee... - munmammanimunimun
Juu, mummoutuminen vaatis poijalta munaa, tai jotenkin niin se meni??
Osta sellanen pöytäGSM, johan alkaa muutkin luurit kiinnostaa, ku vie niin tilaa käsilaukussa. Taitaa olla silleen ettei kenelläkään ole täällä foorumilla kyseistä mallia...
- nokia1100i
Joo, näyttää siltä... :(
- pikkeli
Minulla on ylimääräinen 1100i
- titittitititititi
Niin on myös täällä miltei käyttämätön ja vielä pahvilaatikko mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall194921Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29663- 37663
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603