Millainen työkalu tarvitaan jarruputkien päiden levittämiseen Liitoksissa ei ole helmiliitin vaan puristusliitos turvallisuuden takia. . Tarviiko putkilämmitystä ja onko näitä tarvikeliikeissä. Jos halpa niin ostetaan.
JARRUPUTKI TYÖKALU!
4
493
Vastaukset
Hae Biltemasta jarruputkien työ kalusarja maksaa ehkä 15-30ekeä
- skundaa ovat
Älä hyvänen aika tuollaisia kirjoita, bilteman leluilla ei ole mitään virkaa, varsinkaan jarruputkien päiden teossa.
- qweawrssadasd
skundaa ovat kirjoitti:
Älä hyvänen aika tuollaisia kirjoita, bilteman leluilla ei ole mitään virkaa, varsinkaan jarruputkien päiden teossa.
Monia vuosia ovat toimineet bilteman sarjalla tehdyt putkiliitokset. Ei kannata kirjoittaa, jos ei tiedä tai ei osaa käyttää työkaluja.
35e maksoin aikanaan bilteman sarjasta, semmoinen sininen loota missä oli putkileikkuri ja käsikäyttöinen puristin, mukana myös holkkeja eri kokoisille putkille.
- puavo123
itse ostin honkkarista työkalusarjan,hyvin toimii,putkia ei tarvitse lämmittää,aika halpaa touhua kun itse tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514