vuoden ikäinen irlanninsetteri narttu kaipaa pikaisesti uutta kotia. Koira on kennelin,kyseisen kennelin kasvattaja ei ole vastannut puhelimeen ym... Aluksi hän lupasi lunastaa narttumme takaisin, mutta ei. Lisää pentuja tehtailee ja meillä hätä, mihin koiran saamme. Voimme myös sijoittaa tilapäisesti.
[email protected] 0415747086
myydään
22
5655
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kinkkinen asia, mikäli et ole maksanut kokonaan koiraa kasvattajalle niin sinulla ei ole ymmärtääkseni oikeutta myydä koiraa ainakaan ilman kasvattajan lupaa. Koira on ymmärtääkseni kasvattajan niin kauan kuin koiraa ei ole maksettu kokonaan.
Minä en ostaisi kyseistä koiraa ennen kuin koira on maksettu kokonaan kasvattajalle.
Saatan olla väärässäkin, korjatkaa mikäli tiedätte paremmin. - Issukka
Vai onko muita syitä siihen, että koira on kennelin, esim. sijoitus?
Kasvattajilla on yleisesti etuosto-oikeus kirjattuna kauppakirjaan, joka kuitenkaan ei tarkoita sitä, että välttämättä aina pystyvät pentua/aikuista takaisin lunastamaan. Yleensä kasvattajat kuitenkin avittavat uuden kodin löytymisessä.
Kerro nyt kuitenkin hieman enemmän koirastasi: luonne, kennelnimi jne. Ja mikä on syynä siitä luopumiseen!!??!!- riia
tämän koiran kasvattaja ei välitä mistääm mitään. Koira on maksettu! muutto yksi syy, rakkaan luopumiseen. Toinen syy, en saa koskaan hähelle hoitopaikkaa mistään.
- Anonyymi
riia kirjoitti:
tämän koiran kasvattaja ei välitä mistääm mitään. Koira on maksettu! muutto yksi syy, rakkaan luopumiseen. Toinen syy, en saa koskaan hähelle hoitopaikkaa mistään.
Mitä oikeastaan tarkoitat kun kerrot että koira on kennelin, vaikka koira on kokonaan maksettu?
Mitä tarkoitat kun kerrot että kasvattaja ei välitä? Koira on sinun ja vastuu koirasta on sinun, ei kasvattajan tarvitse vastoin omaa tahtoaan ostaa koiraa sinulta takaisin.
- Anonyymi
Mistä tämmöinen iirski löytyy.Ja mikä on hinta.
- Anonyymi
Meille kelpaisi myös. Aloittaja voi soittaa, jätän numeron.
- Anonyymi
ALOITUS ON TEHTY VUONNA 2004 ! Koira varmasti jo kuollut näin 17 vuotta myöhemmin.. EI YHTÄÄN KOIRAA LUKUTAIDOTTOMILLE IDIOOTEILLE.
- Anonyymi
Eihän niitä muilla olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän paras!
- Anonyymi
Minkäs sille voi jos ei epähuomiossa huomaa katsoa kuinka vanha juttu on nostettu. Se ei ole lukutaidottoman idiootin merkki. Erehdyksiä voi sattua. Onko pakko ilkeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveiset Salelle ja Orpolle.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi myös tuo. Omistan jo ennestään koiran ja sille olisi kaveri saatava,
Puhelinnumeroni ja osoitteeni löydät blogistani johon kirjoittelen asioita täältä Hämeestä,
annankoirakotiblogi,com tai annankoirannuolla.com, käy katsomassa. - Anonyymi
Kiinnostusta löytyy. Setteri olisi mukava, otan yhteyttä.
- Anonyymi
Ap taidat olla likainen pentutehtailija kun laitat palstalle koko ajan myynti-ilmoituksia milloin milläkin nimellä ja tällaisilla epäuskottavilla tarinoilla.
Sinut on tunnistettu, turha väittää vastaan. - Anonyymi
Jono. Jos ei ole vielä mennyt, tänne mahtuu. Laitan viestiä.
- Anonyymi
Onko setteri vielä kodin tarpeessa ? Voisi tänne laittaa viestiä onko mennyt jo. Setteri saa täältä kodin heti.
- Anonyymi
Huomasin ilmoituksen vasta nyt. Olisko setteriä vielä uutta kotia etsimässä. Setteri voi tulla..Yhteydenotot pikaisesti.
- Anonyymi
Minäkin voin kyseisen koiran ottaa eläkepäiviä viettämään. 18 vuotta on jo kunnioitettava ikä koiralle.
- Anonyymi
Hei Suski! Laitan viestiä tulemaan. Täytyyhän nartun koti saada.
-Jokke- - Anonyymi
Olen kiinnostunut setteristä. Aina mahtuu yksi. Otan yhteyttä pikaisesti. Järjestetään nouto heti kun osoite selvillä.
- Anonyymi
yv av jono
- Anonyymi
Onko hinta mikä? Jos hinta suht edullinen, ostan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882