hei sinä herkkäaistinen näkijä joka aidosti haluat katsoa mit' seikkoja minulle olisi näkyvillä? olen eläväinen tulisieluinen tienpäällä kulkija,näkyykä risteyksissä mitä taaphtumia? t tuulikki.
herkkä rehellinen näkevä...
3
54
Vastaukset
Hei tuulikki
jos tahdot minun katsovan oikein syvältä ja ajan kanssa, ota sähköpostitse yhteyttä. katsomiseen uppoaa aikaa ja se maksaakin vähän, mutta voin todellakin kertoa sinulle risteyksen takana tapahtuvista asioista.
t: Keskiyö- sinä ja minä
ei ole nyt rahoja lähettää.mutta jos ilmaiseksi näet niin laitathan jotain lyhyesti? ihmissuhteet ja arkiasiat? ikävää vaan että tässä palstalla on rahastuksen makua,ei kai kukaan laita kysymystä jos rahaa olisi ylimääräisiä tälle palstalle vaan ottaisi toisiin ilmoittajiin yhteyttä-eli mitä näkyy kyselin....vai näkyykse enää sit mitään?
- hyväntahto ja näkijä
no heh joohan keskiyöltä loppui ns näkemiset kun ei ole rahallista tilausta tulossa.olet rahastava muka näkijä ja käytät heikkoluonteisia hyväksesi jotka uskovat.ja lahjaasikin käytät väärin kun ensin muka ilmaisesti hyväntahtoisena vastaat ja sitten alkaisikin näkymään jo paremmin kun kun aletaan rahastamaan.ns orastavat lahjatkin häviävät ja turtuvat tällaisessa tarkoitusperissä oikea lahjanäkijä ei tekisi näin.olen jutellut suvussa omaavien selvänäkijöiden kanssa aiheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206687Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321500- 861489
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881281