Poikien karvoitus

karvajaakko

Onko minulla tullut tosi aikaisin karvat (olen siis poika kuten ehkä ymmärsit otsikosta)? Olen noin 13.5 v ja minulla on tummia karvoja peniksen ympärillä, kainaloissa ja jaloissa. Eniten minua ärsyttää kainalo- ja jalkakarvat, koska ne näkyvät esim uimahallissa, joten onko muilla pojilla ollut karvoitusta tällä lailla 13-vuotiaana? Kyselen että uskallanko mennä huomenna uimaan :P

Pojat voivat kertoa minkä ikäisenä heille on tulleet kyseiset karvat ( ja vaikka tytötkin), mutta muistakaa mainita sukupuoli.

PS. Älkää trollatko!

19

4503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HairyBoy17

tossa iäs mullakin alko tulla. tai alko jo varmaa aikasemmin, on jo sen verran aikaa kun murkkuikä alko. joillakin oli tos iässä jo kunnon karvajalkoja. siis ihan niinku villaa ois :D (ja ihan suomalaisia, ei mitään romaneja joilla alkaa kasvamaan karvat jo tytöilläkin 10v :D)
      tosin jotkut varmaa teijän luokalla on viel sellasia karvattomia helareita joiden murkkuikä alkaa sitten kun täysikä lähestyy. joten ootpahan vaa miehisempi. meillä ainakin yläasteella näitä karvattomia helareita enemmänkin dissattiin kuin oltaisiin ihailtu niitte posliinia :P

• juuupselis

No ite oon 13, ens toukokuus 14 ja on kyllä karvoja jonkin verran (poika siis olen), itseäkin hieman jännittää tuo uimaan meno, mutta tavallistahan se on joten mikäs siinä, en usko että olen ainoa meidän luokallamme.

• karvat on rumia hhhh

sama ikä eli 13. oon kundi, murrosikä ei vielä alkanu joten ei oo karvoitusta pilin juuressa, ei jaloissa, ei kainaloissa. ja pippelikin vain 4cm.
        meillä oli tänään uintia ja monella meiän luokkalaisella on jo karvoitus.

• Karvajalka 15v

Monet tutut sisi koulussa ovat sanoneet minua karvajalaksi, koska juu, onhan noissa säärissä kunnon peite. Ovat sanoneet, että sheivaa. Arvaatko sheivaanko toisten mielen mukaan? En, enkä muutenkaan sheivaisi, ne lämmittävät ihoa ja iho ärsyyntyisi aika kivasti jos nuo sheivaisin pois, joten antaa olla :)

• Anonyymi

Sellasia ne helarit on, tyytymättömiä omaan karvattomuuteem ja haluis et säki oisit karvaton xD

• puberteetti

Voi vitun pedarit menkää jo vittu helvettiin..

• karvainen mies

ekan kerran kun menin koulun kanssa uimaan yläasteella. mietin mitä muut sanovat kun mulla oli käsikarvat, säärikarvat, kainalo-,muna-,rinta- ja selkäkarvat. no ne oli ihmeissään kun mulla oli rintakarvat ja parta.

• miettijä

minä en ole edes 13 vaan vasta 12 ja näkyy jo paljon mustia karvoja kiveksissä. kalu ei ole kasvanut yhtään eikä siihen ole ilmestynyt karvoja. muilla luokkalaisillani ei ole vielä yhtään karvoja alapäässä joten olenko vähän liian aikaisessa?

• Frh

Mitä suotta häpeämään jos muilla on karvaton katkarapu!

• Jokuxdd

Tiiän että on vanha keskustelu, mutta melkein jokaisella 13-vuotiaalla on jo isompi tai pienempi karvotus alapäässä tai kainaloissa

Ei kannata hävetä sitä vaikka ei oliskaan
      Sitä tuskin kattoo kukaan josset nyt oo vaikka luokan kiusatuin

• Okeiii

Itel ainaki on iha vitust jo munakarvoi. Myös kasseis, jalois, käsis ja perseessäki on. Meiän luokalla kun ollaan oltu uimas ni ainaki kaikil on vähemmän tai enemmän munakarvoi. Vähä ain välil huomaa et osa kattelee muitte vehkeit ja kyl määki katon. Välil meinaa kyl ruvet stondaa.

• Anonyymi

Mä oon 15v (04) ja mul on ihan perus käsi- ja jalkakarvat. Kasseis on jo vähä karvoi, peniksen ympärillä ja yläpuolella on jo ihan reilusti tummaa karvaa. Uimahallissa olen nähnyt, että nuoremmillakin 13-14 vuotiailla (05-06) on jo ihan karvoi kainalois ja alapääs. Munat aika samankokosii kaikil, mut yhel tutul on ihan aikuisen kokonen mela

• Anonyymi

Tosta sun jutusta on jo noin.12 vuotta. Mut mulla tuli karvat jo 11 vuotiaana siinä aika lähellä kahtatoista vuotta...

• Anonyymi

Kuis paljon nykyisin on karvotusta sulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis paljon nykyisin on karvotusta sulla?

ei yhtään...oon ajanu kaikki pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei yhtään...oon ajanu kaikki pois

Hyi vittu jotaki posliini homoja

• Anonyymi

peitteletkö karvoitusta koulun uinnilla ja miks? ite oon kutosella ja en peittele. vitosella tuli jo pippelikarvoja. jotkut luokkakaverit ei uskalla vaihtaa uikkareita muiden nähden ja olen nähnyt niillä olevan pippelikarvoja.

• Anonyymi

Noh ne häpee koska sulla varmaa on iso kulli ja niillä joku pieni eikä karvoja :D
        Tai sitte niillä seisoo uikkareissa. Taikka ne on juutalaisii tai muslimeita ja ne on ympärileikattuja. KAMOON TIIKERI! NÄYTÄ MUNA! voit hokee niille, jos tiiät sen tiktok-videon..

• Anonyymi

Noista karvoista. Niitä toisilla on ja toisilla ei.
      Karvojen määrällä pilin koolla ei ole mitään merkitystä tytöille.

Mutta sillä on, että olet kunnollinen ja rehellinen nuori kaveri, kunnioitat tytön kunniallisuutta ja olet ystävällinen toisille ihmisille. Osaat arvostaa koulunkäyntiä ja ammatin hankkimista.
      Tytöissäkin on sellaisia hempsan keikkoja, että kierrä heidät kaukaa jos ei ole kunnioitusta ja arvoja elämässä, eikä koulunkäynti kiinnosta.
      Jos pullistelevat jatkuvasti uusilla vaatteilla ja ulkonäkö suurin arvo, ei se elämä kaksista ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      139
      4386
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      342
      2209
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1810
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1777
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1469
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      486
      1355
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1326
    Aihe