Onko kokemuksia tälllaisesta klapikoneesta? Ei tunnu olevan kovin toimiva laite ja tehokin jää kauas valmistajan lupaamasta.
Sami Autochopper klapikone
6
1375
Vastaukset
- kuugulgija
Ei hyvältä näyttänyt koneagriassa. 3 puuta mies sillä pilkkoi, 5 kertaa käytti virrat alhaalla jotta ne oli klapihäkissä viimein.
Vielä kehityttää... ei ole valmis tuo elektroniikka suomen oloihin, vaikka niin väitetään. - //%/
Lähinä odotuttaa oikein järeä peli kun monella kauppiaalla kuitenkin samoilla sijoilla aina kun kuormaimen kanssa kuitenkin toimitaan ja sähköt vieressä.
Kevyemmät ei voi olla kuitenkaan liian isoja ja monimutkaisia jos palstoilla tehdään klapit kärryyn tai urakoidaan ok asujien omissa nurkissa - Jopa ruuvis.
Metsälehden keskustelupalstalla pitkä ketju aiheesta.
- KIRVESKÖ
Metsässä ei ole sähköä.
- Erkki
Kokemusta on. Ostin viime keväänä masiinan. Ol het alkuunsa pieniä onkelmia ja joutusin käyttämään firmasa. Nyt on pelannunna meleko mukavasti. Uudesa mallissa on kuulema tuplasylkyt ja tähänki sen sais jälestäpäin mutta kyllä tää nopeus toistaseki mulle riittää ja on tää ainaski parempi kummun vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835