Totuus esiin.

Otapa selvää

Mitäs tuunit eronnut, kun olet ottanut uuden salasuhteen saman katon alle, jo ennekuin erokaan on selvä.
Kun tuleekin ilmi, että tämä uusi aivan ihana henkilö, kohtelee lapsiasi kaltoin kun et ole näkemässä.
Kun ilmenee, että on melkein kaiken valahdellut sinulle, tulee vain aina uusia valheita ja titaa olla salarakas uusi jo menojen takana.

Sinä paapot uskot häntä, mutta et usko omia lapsiasi.
Koettakaapa tehdä vähän salapoliisi työtä.
Muuten yrittää myös erotta sinut kaikista entisistä ystävistä ja tuttavista sekä sukulaisistasi.
Eikä sinulla todellakaan mitkään hälytyskellot helise kovasti jo.

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love is ih the air

      Rakkaus tulee oveen kolkuttamatta, lupaa kysymättä.
      Ja siellä kirjoittaa..?
      Jospa annetaan jokaisen elää elämänsä eikä odoteta kenenkään elävän meidän tai muidenkaan odotusten mukaisesti-
      Aika rakkaan kanssa perustuu molemminpuoliseen tahtotilaan, ainakin meillä.
      Eroamista sen sijaan en toivoisi kellekään.

    • Lissu jaksaa sekoill

      Jokainen uusi suhde EI ala salasuhteesta.
      Jokainen suhde EI ala ennenkuin ero selvä.
      Jokainen uusi EI kohtele lapsia huonosti.
      Jokainen uusi EI valehtele.
      Jokaisella EI ole tapana ottaa salasuhteita koskaan.
      Kaikki EIVÄT ole vainoharhaisia kuten sinä.
      Me muut OLEMME tervepäisiä, sinä et.

    • Kokeile itse

      Mutta kun kohtelee huonosti lapsia, kohtelee myös huonosti tätä puolisoa. Valehtelee kuin sika.
      Tuli vain rhastamaan, ihan selkeästi näkyvissä.

      Muuten tuosta rakkaudesta, kyllä se kolkuttaa ja luvankin kysyy, jos on oikeaa.
      Silloin se osaa myös odottaa, mutta nuo ryöstäjät tulevat luvatta.

      Jokaisen uusperheen toivon hajoavan mahdollisimman pian, jos se n avulla on tuhottu monien ihmisten elämä.
      Sellaisen uusperheen ymmärrän, joka on jaksanut odotta, eikä ole entisen tuhoaja. Siellä arvostetaan lapsia ja pidetään heistä huolta, heitä ei pakoteta leikkimään avokin lasten kanssa tai jakamaan tilojaanti tavaroitaan, siellä ei rajoita lasten kulkua kodissa tai määrätä istumaan omassa huoneessa koko illan, siellä saa olla lasten ystävät, niin eläimet kuin ihmiset ja ennenkaikkea isovanhemmat, kummit ym saavat tulla ja tavata seillä lapsen omassa kodissa.

      Otetaanpa tämä kaikki sinulta itseltäsi pois, ja et saa koskaan omaa mielipidettä sanoa, kuinhan mukavaa olisi elämäsi.

      Eli aseta aina itsesi ensin siihen paikkaan, mitä vaadit lapsiltasi, vanhemmiltasi, jos et siitä itse pitäisi, niin miksi vaadit muilta.
      Pieni mutta hvyä ohje.

    • emäntä lännestä

      Yleensäkin se on naispuolinen salasuhde, joka kohtelee miehen lapsia, ja hänen exää huonosti, jotta näyttäisi itse paremmalta ja hyvältä ihmiseltä. Pitää saada suurimmat uhkat pois elämästä, jotta voisi itse päteä ja elää kulisseissa näytäen että hyvin menee...vaikka sisältä suhde on läpimätä. Mikään hyvä suhde ei ala surun kerskeltä ja väkisin eikä korjaamalla entistä, vaan se alkaa silloin kun siltä tuntuu. Siihen voi mennä jopa vuosia.

      Lapset on viimeinen juttu, ketä pitäisi kiusaa ja halveerata, mutta salasuhteille ne on yksi hyvä keino saada mies itselleen.

      Jos on intoa rikkoa lapsiperhe, niin sille kukaan ei voi mitään, vaan hekilö itse pystyy sen asian korjaamaan, jos on tahtoa. Täytyy olla mieletään sairas, joka niin tekee. Ja kaiken lisäksi vierittää syyt muiden niskoille.

      • 5 3 5 3

        Viidestä kirjoituksesta kolme on Lissun omia.......


      • Sinä olla lissu
        5 3 5 3 kirjoitti:

        Viidestä kirjoituksesta kolme on Lissun omia.......

        Eli sun. Koska tiedät kuka onkirjoittanut mitäkin.


      • LissuLisbetääliö
        Sinä olla lissu kirjoitti:

        Eli sun. Koska tiedät kuka onkirjoittanut mitäkin.

        Lissun tuntee jokainen. Kirjoitukset pelkkää sontaa.


      • 6 5 6 5
        Sinä olla lissu kirjoitti:

        Eli sun. Koska tiedät kuka onkirjoittanut mitäkin.

        Nyt kuudesta kirjoituksesta viisi on Lissun omia.....


      • voi lissua voi
        6 5 6 5 kirjoitti:

        Nyt kuudesta kirjoituksesta viisi on Lissun omia.....

        Niin on, lissun pitää aina tuoda ne idiootit mielipiteensä esille, niinku ei me niitä tiedettäis.
        Joka asiaan hän työntää nokkansa, vaikka ei asiasta mitään ymmärrä, ja ei ole edes asianomainen.
        Raukalla ei ole mitään reaalielämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe