Merkillistä miten tärkeää luottamus on. Kuvittelisi, että rakkaus riittää, mutta ei. Olen ollut puoli vuotta rakastunut, mutta nyt se loppui. Ja syynä vain se, etten voinut luottaa siihen, että toinen kohtelisi minua oikein. Oikein: kunnioituksella ja kiintymyksellä. Jos toinen ei tee onnelliseksi, ei ole syytä jatkaa. Pahinta oli ihmissuhdepelit. Yritys tehdä toinen mustasukkaiseksi ja jatkuvat selän kääntämiset kertovat huonosta itsetunnosta. Ja kun lopultakin luulin löytäneeni vahvan ihmisen joka on aito. Eikä hän tajua kaiken olevan ohi, vaan nauttii jotenkin sairaasti, kun näkee miten surullinen olen. Kuin kuvittelisi kärsimyksen olevan todiste rakkaudestani. Vaikka se on todiste rakkauden kuolemasta.
Rakkauden loppu
6
530
Vastaukset
- -iRIP-
Miten hän yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi? Pyörittämällä vieraita naisia ympärillään?
- puolin ja toisin
Kukaan ei tee ketään onnelliseksi ilman luottamusta.
- --------------------
Minunkin rakkauteni loppui luottamuksen puuttumiseen... tai ehkä rakkaus ei loppunut, mutta tarina päättyi.
- ''''
Mihin tarina päättyi???
- ystävä?
miten voin luottaa ihmiseen,jonka kanssa olen vielä aviossa,hän tapailee vapaasti ystäviään,minä ei ja hän väittää ettei mitään muuta,voiko olla niin,että hän voi tappaa myös ystävyyden,kun ei halua kertoa minulle kaikkea?Hän oli elämäni rakkaus ja nyt ystävä,koska olemme harkinta-ajalla,onko toi fiksua toiselta osapuolelta?joudun kärsimään ja en saa häneltä mitään vastineeksi!
- pettymystä
Luottamusta joko on tai ei ole. Mitään välimuotoa ei ole olemassakaan.
Kaikki tunteet kuolee aikanaan, jopa se rakkaus siihen ääliöön, johon aikoinaan rakastui, mutta joka petti luottamuksen.
Itselläni se vei muutaman kuukauden, paras keino siihen oli sanoa itselleni, että ansaitsen parempaa... ja niinhän se onkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832274
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661582Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083