Rakkauden loppu

Rakkauden loppu

Merkillistä miten tärkeää luottamus on. Kuvittelisi, että rakkaus riittää, mutta ei. Olen ollut puoli vuotta rakastunut, mutta nyt se loppui. Ja syynä vain se, etten voinut luottaa siihen, että toinen kohtelisi minua oikein. Oikein: kunnioituksella ja kiintymyksellä. Jos toinen ei tee onnelliseksi, ei ole syytä jatkaa. Pahinta oli ihmissuhdepelit. Yritys tehdä toinen mustasukkaiseksi ja jatkuvat selän kääntämiset kertovat huonosta itsetunnosta. Ja kun lopultakin luulin löytäneeni vahvan ihmisen joka on aito. Eikä hän tajua kaiken olevan ohi, vaan nauttii jotenkin sairaasti, kun näkee miten surullinen olen. Kuin kuvittelisi kärsimyksen olevan todiste rakkaudestani. Vaikka se on todiste rakkauden kuolemasta.

6

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -iRIP-

      Miten hän yritti tehdä sinua mustasukkaiseksi? Pyörittämällä vieraita naisia ympärillään?

    • puolin ja toisin

      Kukaan ei tee ketään onnelliseksi ilman luottamusta.

    • --------------------

      Minunkin rakkauteni loppui luottamuksen puuttumiseen... tai ehkä rakkaus ei loppunut, mutta tarina päättyi.

      • ''''

        Mihin tarina päättyi???


    • ystävä?

      miten voin luottaa ihmiseen,jonka kanssa olen vielä aviossa,hän tapailee vapaasti ystäviään,minä ei ja hän väittää ettei mitään muuta,voiko olla niin,että hän voi tappaa myös ystävyyden,kun ei halua kertoa minulle kaikkea?Hän oli elämäni rakkaus ja nyt ystävä,koska olemme harkinta-ajalla,onko toi fiksua toiselta osapuolelta?joudun kärsimään ja en saa häneltä mitään vastineeksi!

    • pettymystä

      Luottamusta joko on tai ei ole. Mitään välimuotoa ei ole olemassakaan.

      Kaikki tunteet kuolee aikanaan, jopa se rakkaus siihen ääliöön, johon aikoinaan rakastui, mutta joka petti luottamuksen.

      Itselläni se vei muutaman kuukauden, paras keino siihen oli sanoa itselleni, että ansaitsen parempaa... ja niinhän se onkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe