jos jollain on lähdössä kontti gambiaan pikapuoliin ja kontissa olis tilaa muutamalle laatikolle,pientä korvausta vastaan tietysti..ilm yht.tiet tai annan omani
Vastaukset 6
- mulumpin kylä
Ota yhteyttä suomi casamanse seuraan.
-heiltä ehkä menee Gambian kautta tänä vuonna koulu ja sairaala tarvikkeita .
-- netistä vaan tiedot. - kertokaa lisää
mitä kaikkea tuo kontti sisältää joka lähtee gambiaan? Onko nyt kyse joulupukin kontista,katinkontista,vai kirpputori kontista
- Tavaraa Gambiaan
Olen lähdössä Gambiaan joulukuussa 1 viikolla, joten kontti olisi tarkoitus laittaa aikaisemmin perille (Bakau) tuttavalleni. Kontti lähtee Tampereelta ja tilaa varmasti jää jonkin verran. Huutele tänne, mikäli tavaranlähetys tarve on vielä akuutti.
- makoilabama
Hei minäkin olisin kiinostunut! Vieläkö on tilaa ja minkä verran?
Hei tavaraa Gambiaan,
milloin kontti on lähdössä, vai onko jo lähtenyt?- Kanunteh
Onkohan kukaan lähettämässä konttia Gambiaan? Olisin kiinnostunut lähettämään mukana muutaman laatikollisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502