Elikkä, minulla on blogi bloggerissa ja gmailissa sähköpostiosoite, joka on minun kirjautumisnimenäni. Taikka siis kirjaudun aina tällä gmailin s.postilla. Ja osoite on [email protected]
Siis ilmeisestikin asia on näin , että minulla on Google tili.
Jep.
Mutta nyt nimeni on muuttunut, ja näin ollen myös sähköpostini, enkä halua käyttää enää vanhaa sähköpostiosoitettani missään, koska se ei ole enää minun nimeni.
Mutta perskutarallaa kun sitä ei sitten niin millään hemmetin ilveella saa vaihdettua siellä sitä osoitetta!!!!
Eli mun tarttis luoda ihan uusi blogi , johon pääsisin kirjautumaan tällä uudella osoitteellani. Siis vanhaa en saa muutettua sieltä pois.
Tämä hankaloittaa älyttömästi, koska joudun aina kirjautumaan vanhalla nimelläni ja osoitteellani, ja kun niillä kirjaudun, niin joudun ensin kirjautumaan pois uudesta sähköpostiosoitteestani................GRRRRRR!
Osaiskohan joku auttaa meikäläistä?
Miten saan bloggerissa muutettua tilini sähköpostiosoitetta!?
2
108
Vastaukset 2
- MikkoBlogiHaltuun
Voit ohittaa tämän kiusallisen ongelman lisäämällä Bloggerissa tämän uuden s-posti osoitteen blogisi kirjoittajaksi.
Et siis valitettavasti voi poistaa/ muuttaa ensimmäistä sähköposti osoitettasi, mutta voit jatkaa kirjoittelua blogiisi, kunhan ensin tosiaan lisäät tämän uuden osoitteen:
(Bloggerin uudessa käyttöliittymässä)
Kirjaudu ensin bloggeriin vanhalla spostillasi, mene asetukset sivulle ja sieltä kirjoitukset ja kommentit kohtaan. Sieltä voit lisätä uuden kirjoittajan blogiisi.
Lisää vinkkejä bloggaamiseen löydät osoitteesta BlogiHaltuun.net - hermot mennee
Ok, kiitos tuhannesti! Ihanaa, kun täältä oikeasti ssa apua ja ihmiset auttaa, Kiitos.
Menen koittamaan tätä ohjetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517