Miten saan bloggerissa muutettua tilini sähköpostiosoitetta!?

Hermot mennee

Elikkä, minulla on blogi bloggerissa ja gmailissa sähköpostiosoite, joka on minun kirjautumisnimenäni. Taikka siis kirjaudun aina tällä gmailin s.postilla. Ja osoite on [email protected]

Siis ilmeisestikin asia on näin , että minulla on Google tili.

Jep.
Mutta nyt nimeni on muuttunut, ja näin ollen myös sähköpostini, enkä halua käyttää enää vanhaa sähköpostiosoitettani missään, koska se ei ole enää minun nimeni.

Mutta perskutarallaa kun sitä ei sitten niin millään hemmetin ilveella saa vaihdettua siellä sitä osoitetta!!!!

Eli mun tarttis luoda ihan uusi blogi , johon pääsisin kirjautumaan tällä uudella osoitteellani. Siis vanhaa en saa muutettua sieltä pois.

Tämä hankaloittaa älyttömästi, koska joudun aina kirjautumaan vanhalla nimelläni ja osoitteellani, ja kun niillä kirjaudun, niin joudun ensin kirjautumaan pois uudesta sähköpostiosoitteestani................GRRRRRR!

Osaiskohan joku auttaa meikäläistä?

2

108

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikkoBlogiHaltuun

Voit ohittaa tämän kiusallisen ongelman lisäämällä Bloggerissa tämän uuden s-posti osoitteen blogisi kirjoittajaksi.

Et siis valitettavasti voi poistaa/ muuttaa ensimmäistä sähköposti osoitettasi, mutta voit jatkaa kirjoittelua blogiisi, kunhan ensin tosiaan lisäät tämän uuden osoitteen:

(Bloggerin uudessa käyttöliittymässä)
      Kirjaudu ensin bloggeriin vanhalla spostillasi, mene asetukset sivulle ja sieltä kirjoitukset ja kommentit kohtaan. Sieltä voit lisätä uuden kirjoittajan blogiisi.

Lisää vinkkejä bloggaamiseen löydät osoitteesta BlogiHaltuun.net

• hermot mennee

Ok, kiitos tuhannesti! Ihanaa, kun täältä oikeasti ssa apua ja ihmiset auttaa, Kiitos.

Menen koittamaan tätä ohjetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      871
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      176
      864
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      576
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      531
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      517
    Aihe