Narttu fantasia... osa3

kronos7878

Pidän kokoajan kiinni kaulapannassasi olevasta hihnasta jolla ohjailen sinua. Et näe edelleenkään mitään koska silmänsi on sidottu.
Asetun sängylle ja vedän sinut päälleni. hamuat kädelläsi kaluani ja ohjaat sen pilluusi. Aloittat pyörittämään lantioasi , mutta kiellän. Vedän sinut itseenäni vasten ja samalla tunnet kuinka toinen mies asettuua taaksesi. Nyt narttu saat munaa niin että tuntuu. Tunnet kuinka toinen kalu alkaa painautua perseesi, Tunnet olevavasi kiimasta niin sekaisin ettet välitä enää mistään vaan haluat saada nuo kaksi kyrpää sisääsi ja heti. painaudut taaksepäin ja suorastaan imaiset myös toisen kalun sisääsi. Aloitta liikkumaan kaluja vasten hiljalleen, kunnes tahtisi kiihtyy niin että meidän on vaikea pysyä sisälläsi. Huudat suoraa huutoa! Onko nartulla nyt munaa tarpeeksi sisällä, Kyllä herra vaikeroit. Me molemmat aloitamme nussimaan sinua rajusti ja pian laukeatkin huutaen. Me emme ole saaneet vielä tarpeeksemme vaan jatkamme, Sinä saat useita orgasmeja peräkkäin kunnes tämä vieras mies laukeaa selkäsi päälle, pyöräytän sinut mahallesi perse pystyyn sängylle ja tulen sinuun takaapäin rajusti. survon kaluani syvälle sisääsi. Märkä pillusi litisee työntöjeni voimasta. vedän kaluni pois ja laukean pakaroillesi, josta sperma valuu pillullesi, levittelet spermaa käsilläsi ja huohottaen ja täristen.

Otan sinut syliini ja riisun huivin. suukotan hellästi ja pidän sinusta vaan kiinni, katsot silmiini ja näen kuinka paljon minua rakastat, myös sinä näet sen minun silmistäni. Emme sano mitään, olemme vain. Hetken päästä säpsähdät ja alat katsella ympärillesi. Huomaat vieraan miehen istuvan edelleen tuolissa kauempana. Sanon "rakas, saanko esitellä (joku nimi)" hän tervehtii sinua hymyillen. Katsot minuun ja hymyilet. painat pääsi rintaani vasten ja meinaat nukahtaa.

havahdut siihen että tämä toinen mies sanoo menevänsä suihkuun.
Kun hän on suihkussa, sanon, rakas tämä on vasta alkua:) Mies tulee, pukeutuu ja juttelee niitä näitä, sinä katselet meitä molempia kysyen, mutta tyydyt kohtaloosi:) Mies sanoo lähtevänsä baariin. sanon ok. minä soittelen. Vien sinut suihkuun ja pesen sinut hellien joka paikasta. vien sinut sänkyyn lepäämään ja tilaan jotain syötävää. juttelemme kaikesta, mutta emme tästä mitä tapahtui. Huomaan kuitenkin että odotat että kertoisin jotain:) Sinun ei tarvitse huolehtia yhtään mistään, kaikki on hallinnassani, luotta vain minuun rakas.

Kysyn kuitenkin, piditkö? jos pidit niin minulla on uusi idea huomiselle:)

Loppun iltaa me nautitaan toistemme seurasta kaikin mahdollisin tavoin, käymmä kylpylässä ja teemme kaikkea kivaa.


Että näin, fiktiota vielä, mutta ehkä joskus...;)

5

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaavakokematon

      Ahhhh... Haluan niin olla toi nainen! Vittu kuinka ihana ja himottava tarina! Ehkä joskus parin kuukauden sisään voisin jonkun hankkia tuollaista minulle tkemään... Olisi uhanaa! Hyvin kirjiitettu kerrsaan...... Voi ei nyt omistan uden fantasian!

    • kronos7878

      miten niin jonkun ja vasta parin kuukauden päästä?? toteutetaan tämä fantasia yhdessä:) yhteyden minuun saat kun laitat vietsä tuolta yhteisön kautta:) eiköhän tehdä unelmista totta ja keksitään sen jälkeen vaikka pari uuttakin fantasiaa...:) ideat ei minulta ihan heti lopu kesken:)

      • kaipaavakokematon

        Mmmmm... Voisikin C:
        ahh oikein vatsan sattuu..
        Lähetä ihana ihminen viestiä osoitteesee.
        [email protected]

        haluan kuula lisää....!
        mmm panettaa :L


      • kaipaavakokematon

        Mmmmm... Voisikin C:
        ahh oikein vatsan sattuu..
        Lähetä ihana ihminen viestiä osoitteesee.
        [email protected]

        haluan kuula lisää....!
        mmm panettaa :L


    • kronos7878

      laitoin sinulle juuri meiliä:) jatketaan siellä juttua:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe