Ollaan lähdössä ekaa kertaa lentsikkareissulle tammikuussa vuoden vanhan pojan kanssa.. jännittää jo nyt miten matkat lähinnä sujuu.. terminaaleissa odottelut ja itse lento..
Toivonpa siis kokemuksia vuoden vanhan kanssa matkustamisesta ulkomaille..
Ja poika tosiaan täyttää viikkoa ennen lähtöä yksi.. että ei sen vanhempi:)
Teneriffalle 1vuotiaan kanssa..
4
184
Vastaukset
- travelbag
Terminaalissa odottelu on aivan samaa kuin mita junaa odottelisi Suomessa. eihan siina mitaan sen kummempaa ole, on sitten mukana lapsi tai ei.
Lentokoneessa lapsi joko istuu sylissasi tai sitten oma paikka, tata en tieda. Yleensa pienet lapset nukkuu paivaunia koneessa.
Ota tutti mukaan, ettei lapsen huuto hairitse muita matkustajia, joskus on koneessa nimittain sellaisia aiteja, jotka antavat lapsen vain huutaa ja huutaa...
Kun matkustin oman poikani kanssa 1,5 vuotias oli, Suomeen ei siina sen kummempaa neuvoa tarvinnut etsia, koneeseen vain, lentoemanta antoi joitain kirjoja ja sellaista, istuimme koneen edessa jossa erittain levea tila oli leikkia. - voi voi
niin sitä luulisi...viime reissulla nämä äidin murut huutivat vuoronperään liki 10 tuntia...pari päivää meni lomasta tässä toipumiseen....
miksi näin pieniä pitää yleenäs vieäd ulkomaille...? Ja onneksi on nyt hotelleja mihin ei lapset pääse ja kun tulee myös öentoja niin takuulla löytyy matkustajia.
Kokemus voi olla aivan hirveä vaikka lapsista tykkääkin...jotkut vanhemmat eivät vaan pärjää näiden pienten lastensa kanssa.... Taitaa olla vahvasti puolesta ja vastaan ihmiset näissä(kin) asioissa..
Ite ainakin yritän mahollisimman hyvin onnistunutta matkaa,varmaan vanhemmistakin kiinni saako laspet aisoihin..tuskin ne huvikseen 10h huutaavat..että eiköhän sillekin liene syynsä..- kiertäisin jos....
pienet lapset lennolla huutavat usein vuoron perään...viime Kanarian lennolla oli 22 alle viisivuotiasta....konsertti oli melkoinen 6 tunnin lennolal ja jopa lentoemot olivat vaivautuneita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892