Hei!! Oon 15v tanssija turusta ja tanssin balettia, jazztanssia ja nykytanssia. Nyt oisin ehkä menossa kisoihin jossa on vaan show-sarja. Kaikki showtanssijat siis, voinko mennä nykytanssijana showtanssimaan, eli onko se vaan nopeeta vai voiko tanssia myös hitaampaan musiikkiin?
Oon kyllä tanssinu showta pari kertaa ja tiiän minkä tyyppistä se on, mutta onko se samantapaista kuin jazz vai ihan erilaista?? :o
Millaista on Showtanssi??
3
381
Vastaukset
- moivaan!!!!!
showtanssi voi periaatteessa olla minkälaista tahansa, mutta eniten se jäljittelee kyllä jazzia.
- Mä vaa
Mä käyn Jazzissa, mut siel on nyt showtanssii ;D
Siis joo, se on tosi kivaa ja siihen aijon kyllä vaihtaa (:
Showtanssi on helppoa ja siinän on vähä niinku sekotusta jazzista (;- i love dance
Show on periaattees aika samanlaist ku jazz mut siin on vaa erityyppistä musaa ja ehkä helponpaa (riippuu vähä ite henkilöstä). Kandee vaa vetää täysillä ja tehä liikkeet kunnolla ni sit on huippu! Dca:lla on laajat mahdollisuudet harrastaa showta jossa ite oon nii ja se viel et show tunneilla painotetaan enemmän tekniikkaan kun jazz tunneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090