Minkähän hintaista Vietnamissa on asustella? Parin kuukauden reissua tässä suunnitelen ja halpoja hostelleja/bungaloweja olen yrittänyt bongailla netistä mutta lähinnä tulee noita neljän tähden hotelleja vastaan :P
Asuminen Vietnamissa
1
234
Vastaukset
Vietnamissa ei ole paljon retkeilymajatyyppistä majoitusta, mutta pikkuhotelleja löytyy. HCMC:ssä kannattaa suunnata District 1 Pham Ngu Laon ja Bui Vienin väliseen kortteliin. Niiden välillä on kujia joissa on paljon pikkuhotelleja, kannattaa rohkeasti mennä vaan pienemmistäkin kujista sisään sokkeloiseen kortteliin ja etsiä. Sieltä saattaa löytää hinta/laatusuhteeltaan parhaimmat. Mitään ennakkovarausta ei tarvi tehdä, ainakaan jos tulet päiväsaikaan. Jos joku tarjoaa majoitusta kadulla, voi mennä katsomaan, itse olen joskus majoittunut näin tavallisten ihmisten kodeissa. Kuusi taalaa ovat pyytäneet, mutta olosuhteet ovat vaatimattomat.
Hoi Anissa on yksi retkeilymajatyyppinen, jossa on myös dormi. Hop Yen Hai Ba Trungin ja Ba Trieun välisessä korttelissa (löytyy googlettamalla). Se on varmaan halvin siellä päin. Jos haluaa oman huoneen, viereiset hotellit ovat myös kilpailukykyisiä. Hop Yen on hyvin suosittu ja sinne kannattaa varata.
Hanoissa Hang Ga kadulla löytyy Little Hanoi hostelli, joka on aika edullinen. Hanoissa on myö Backbagger alue, mutta en kuolemaksenikaan muista nyt osoitetta.
Turha tässä on kuitenkaan alkaa luettelemaan kaikkea. Jos kerrot mihin olet menossa voi mulla löytyä suosituksia. Täytyy vain katsoa käyntikortit läpi.
Yleisesti ottaen hinnat ovat kuudesta dollarista ylöspäin, mutta kyllä 12 taalalla pitäisi löytyä makuusija paikasta kuin paikasta. Itse en varaa etukäteen, koska "parhaat" paikat löytyvät aina pakan päällä tuurilla ;-), eikä niiden löytämisessä usein ole mitään ongelmaa. Ainahan voi antaa taksikyydin viedä johonkin hotelliin.
Hostelworld.comista löytyy myös halpoja hostelleja, samoin YHA:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904