Mitääääh???
Olen ainakin sata kertaa laittanut Googlen etusivuksi, mutta miten hitossa se aina hyppää Google Suomi24 sivuksi?
Siis, kun olen jossain surffaillut ja paina "homeen", niin ei hitto, siinähän se taas on, Google Suomi24.
En halua tätä...
Miksi Google ei pysy etusivuna?
8
294
Vastaukset 8
Selain oli?
- .
Mistäs sen kukaan voisi tietää, kun kukaan ei tiedä edes selaintasi.
- Yks yllättynyt
Sori.... en huomannut sitä laittaa.
Selaimena Mozilla firefox.
Kiitos etukäteen.- Vaihda se,,
tulikettu toimivaan selaimeen.
- Yks yllättynyt
No kyllä tää ihan ensi kerran tätä tekee. Toiminut moitteettomasti tähän asti.
- ↗↘↷↱↯↺↪
Jospa heität tuohon kuvakaappauksen siniseen kohtaan
http://www.google.fi/
http://aijaa.com/v.php?i=008339037086.png
- Yks yllättynyt
Joo, tiedetään, tiedetään.
Vaan kun surffailen missä tahansa ja painan homee, niin siihen vaan väkisin tulee
Suomi24-Google.
Ärsyttävää!!!! - ...
Sinun täytyy painaa tuossa ylläolevassa aijaa.com-kuvassa sitä "käytä avointa sivua"-kohtaa ja avoimen sivun tulee olla juuri se sivu, jonka haluat kotisivuksi. Tuossa se on starttis, mutta sinun tulee valita google ja tehdä em. toimenpiteet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651792Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16859- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92595- 45528
- 47505