onko teillä kokemusta rengashotelleista. Meinaan vaan kun hintaerot ovat huimia. Vianor alk. 100 eur ja Tattarisuo 50 eur. Kuinkahan luotettavia nämä paikat on tai mikä on pahinta mitä voi vastaan tulla?
rengashotelli
5
3316
Vastaukset
- Vehoon tympääntynyt
Itse vein renkaani tuonne Tattarisuon Rengashotelliin, kun en enää uskaltanut jättää renkaitani (Herttoniemen) Vehon säilytykseen,!
Olin hyvissä ajoin varannut aikaa torstai aamuksi renkaiden vaihtoon siellä, mutta kun kävin iltapäivällä autoa noutamassa niin jouduin vielä odottamaan yli puoli tuntia että lopulta ilmoittivat että renkaita ei ole löytynyt!
Lupasivat silloin että heti kun renkaat löytyvät niin pääsen renkaidenvaihtoon...
Perjantaina ei kuulunut mitään, joten maanantaina kyselin perään ja sitten yllättäen kertoivatkin että renkaat olivat löytyneet perjantaina ja soittavat kohta että voimme sopia renkaanvaihtoaikaa. (Miksi ihmeessä eivät sitä sitten jo perjantaina ilmoittaneet jos renkaat jo silloin löytyivät!?)
Soitto tulikin, mutta aikaa sain vasta keskiviikkoillaksi (vaikka siis olivat luvanneeet että heti pääsisin...)!
Eli melkein viikko ylimääräistä meni että sain renkaat alle ja yhden turhan ajelun Vehoon. Onneksi eivät talvikelit vielä tänä aikana kerenneet tulemaan ja lopulta kun keskiviikkona sain renkaat alle niin se sujui aika nopeasti, eli reilussa puolessa tunnissa. Kesärenkaat olivat tosin nyt vain valkoisissa muovipusseissa, kun muistaakseni ne olivat kesällä kun ostin auton niin paljon hienommissa sinisissä kangaspusseissa...
Ja minkään näköistä korvausta (tai yritystä ylipuhua kun kerroin että otan renkaat pois) ei tullut, pelkkä pahoittelu tilanteesta...
Minusta tuo oli tosiaan sen verran törkeetä ja huolestuttavaa että en uskalla Vehoon enää jättää mitään arvokasta omaisuuttani, vaan mielumin kokeilen nyt tuollaista halpaa pienempää rengahotellia missä pitäisi olla ainakin paljon nopeampaa palvelua ja hintakin vain puolet! - Pete646
www.rengaskeskus.com hyvä mesta!
- myöstunkiton
Ei ainakaan Vianoriin kannata viedä. Kallis hinta ja pahimmassa tapauksessa joudut vaihtamaan renkaat lopulta itse tai viemään kilpailijalle vaihdettavaksi (mikä lisää hintaa entisestään), koska vaihtoaikoja saa yli kahden viikon päähän vaikka kuinka ajoissa varaat.
- tutkivahan
Lyhyesti:
jos välttämättä tarvitset renkaasi takaisin alle viikon toimitusajalla, niin ei kannata viedä hotelliin ollenkaan. Toiminta ei voi mitenkään olla budjetoitu tuntien osalta vain kiireisimmille viikoille. Tosin aikainen varaaja todennäköisesti saa nopeasti ajan, ainakin pienemmissä ja keskisuurissa laitoksissa.
Itse suosin pientä yksityistä, mutta toki niitäkin on joka lähtöön... - Hotel_Kalifornia
Kokemusta on.
Käytän hotellia joka on ilmainen.
Renkka saa alle heti ja samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909