Wärtsilän ja sen lähialueilla muitakin bensa-asemia, kuin ne 4 ?

BensaehdottomastiVen

Tietääkseni Niiralan rajanylityspaikan Wärtsilässä on bensa-asemista heti ensin Venäjällä tultaessa Aris, sitten seuraavana ajettaessa tietä eteenpäin Regina ja sitten Nordic. Melkeinpä aina ollut niin, että Aris halvin, sitten Regina ja kallein Nordic.

Puikkolassa on vielä halvempi Lukoil, jossa bensan hinta 9.11.2011 28,80 ruplaa per litra. Varmaan bensan hinta noussut Puikkolan lukoililla, koska suomalaiset käyvät siellä tankkaamassa. Tiedättekö, onko Wärtsilässä tai sen lähialueilla vielä muita bensa-asemia? Wärtsilän kylälle mentäessä tienhaarassa on mainoskyltti bensa-asemasta, mutta itse en ole sieltä vielä bensa-asemaa löytänyt.

Eli Tiedättekö, onko Wärtsilässä tai sen lähialueilla vielä muita bensa-asemia?

12

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pensoo tankkiin

Ajele Wärtsilästä reilu 15 km, niin saavut Nesteelle. Siellä on ainakin tähän asti olut bensaa myynnissä.

• just kidding

olut bensaa ;)

• harakanvarvas

No, tietääkseni on siellä Värtsilän kylän (yli Jänis- ja Juvanjokien siltojen) perukalla, mäen alla bensa-asema, josta monet ovat jo vuosia tankanneet. Itse en ole käynyt kuin kerran. Ehkä se tienhaaran kyltti viittaa siihen asemaan.

• BensaehdottomastiVen

pensoo tankkiin: Tarkoitat nyt varmaankin Puikkolan lukoilia, jonne matkaa just 15 km rajalta, siis kun ajaa Sortavalaan vievää tietä.

harakanvarvas: Pystyisitkö kertomaan tarkemmat ajo-ohjeet? Se olisi oikein mukavaa, sillä näin voisin vierailla sielläkin. Onko muuten alueena semmoinen, että sinä et lähtisi yöllä tankkaamaan sinne päin? Itse oon huomannut, että yöllä kyllä uskaltaa tankata Venäjällä kun käyttää tervettä järkeä eikä tietenkään pysähdy tiellä, jos joku huiskuttaa.

Kiitoksia kaikille viestiketjuun osallistumisesta!

• Paikka....
        BensaehdottomastiVen kirjoitti:

pensoo tankkiin: Tarkoitat nyt varmaankin Puikkolan lukoilia, jonne matkaa just 15 km rajalta, siis kun ajaa Sortavalaan vievää tietä.

harakanvarvas: Pystyisitkö kertomaan tarkemmat ajo-ohjeet? Se olisi oikein mukavaa, sillä näin voisin vierailla sielläkin. Onko muuten alueena semmoinen, että sinä et lähtisi yöllä tankkaamaan sinne päin? Itse oon huomannut, että yöllä kyllä uskaltaa tankata Venäjällä kun käyttää tervettä järkeä eikä tietenkään pysähdy tiellä, jos joku huiskuttaa.

Kiitoksia kaikille viestiketjuun osallistumisesta!

Olen käynyt joskus tankkaamassa Wärtsilän kylän takana mäen alla olevalla asemalla. Taitaa harakanvarvas tarkoittaa sitä asemaa. Jänismäeltä heti Reginan jälkeen käännytään vasemmalle Wärtsilän kylään, ajetaan jokien yli ja kylän lävitse mäelle, sitten mäki alas. Teollisuusalueella on bensa-asema.

Monet suomalaiset käyvät siellä tankilla varsinkin silloin, jos rajalla sijaitsevilla asemilla sattuu olemaan sähkökatkos.

• BensaehdottomastiVen
        Paikka.... kirjoitti:

Olen käynyt joskus tankkaamassa Wärtsilän kylän takana mäen alla olevalla asemalla. Taitaa harakanvarvas tarkoittaa sitä asemaa. Jänismäeltä heti Reginan jälkeen käännytään vasemmalle Wärtsilän kylään, ajetaan jokien yli ja kylän lävitse mäelle, sitten mäki alas. Teollisuusalueella on bensa-asema.

Monet suomalaiset käyvät siellä tankilla varsinkin silloin, jos rajalla sijaitsevilla asemilla sattuu olemaan sähkökatkos.

Paikka: Paljonko bensan hinta on ollut siellä? Onko miten paljon halvempaa kuin näillä muilla asemilla? Voisko olla halvempaa kuin Puikkolassa 28,80 ruplaa per litra 95-bensa?

• Aikaa...
        BensaehdottomastiVen kirjoitti:

Paikka: Paljonko bensan hinta on ollut siellä? Onko miten paljon halvempaa kuin näillä muilla asemilla? Voisko olla halvempaa kuin Puikkolassa 28,80 ruplaa per litra 95-bensa?

On aikaa, kun olen siellä käynyt. Eiköhän ne hinnat ole lähes samat kaikilla lähiasemilla. Paikka on sen verran syrjässä, että en viitsisi ainakaan itsekseni yöaikaan sinne koluta. Eikös tuo Puikkolan hinta ole kohtalaisen kilpailukykyinen?

Muuten, tuli mieleen. Miten sen bensa-aseman on käynyt lähellä Ruskealaa? Sitähän on purettu osin, eikä se ole toiminnassa. Aiemmin se oli aivan suosittu paikka. Ja varmasti turvallinen, pihassa oli aseistettu vartija.

• lumiska

Tänään tosiaan mekin ajeltiin siitä, ja näyttävät purkavan Matkaselän bensa-asemaa ihan järkiään. Ei taaskaan maltettu jäädä lukemaan mitä niissä kylteissä sanotaan. Mittareita ei näkynyt, siitä päältä katosta purkivat ihan levy kerrallaan. Joka vois tietysti viitata siihen, että jotain muuta on suunniteltu siihen. Yleensähän sillä puolen jätetään kaikki ns. sillensä, sen enempää taiteilematta.

• PEMOHT

Remonttihan siinä on käynnissä. Aukeaa tuotapikaa...

• Wärtsilän apteekki

Onko kellään tietoa,missä kohtaa Wärtsilän kylää on apteekki ? Joku sano,että sen pitäs olla ennen Otto-automaattia joka on oikealla puolella kylällepäin ajeltaessa mutta missä kohtaa ja millanen rakennus se on?

• T_K_S_

Ainakin ennen on apteekki tainnut olla vihreässä(?) kaksikerroksisessa rakennuksessa, joka on heti sillan jälkeen oikealla ja jossa on alakerrassa postitoimisto. Siis ennen ylämäkeä, joka vie tiiviimmin asutettuun taajamaan.

• vajaatoiminta-apu

Onko kokemusta kilpirauhaslaakkeiden ostosta? Merkki? Kuvaile pakkausta. Suomessa lääkityksen saa vasta puolikuolleena ja monien lisäsairauksien (Hashimoto, sydän- ja verisuonisairaudet) tultua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      4794
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3311
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      75
      2311
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      346
      1720
    5. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1690
    6. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      215
      1640
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      106
      1285
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      76
      1280
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1177
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1142
    Aihe